Misschien, al denk ik het niet.FRArnold wrote:Zolang Honda verbonden blijft aan Red Bull is er een plekje voor Tsunoda denk ik. Lawson deed het wel erg leuk. Dat uitgerekend hij degene was die Max naar plek 11 bracht was even mooie tv.
Honda levert geen motor meer aan Red Bull, ze ondersteunen Red Bull powertrains met hun kennis en technologie maar ze zijn niet meer in de zelfde verstandhouding als toen Tsunoda naar Alpha Tauri kwam vanwege de motordeal (en Iwasa naar RB Junior programma).
Volgens mij verdwijnt Honda voor 2026 ook nog van de Red Bull omdat het volledig Red Bull Powertrains wordt. Honda gaat eveneens in 2026 naar Aston Martin. Dus ik weet niet of ze nog die zelfde deals in stand hebben, anders zou Tsunoda zijn contract ook allang verlengd zijn m.i.
Waarom luister je ook vrijwillig naar Crofty terwijl je op F1 TV gewoon Alex Jaques, Jolyon Palmer en David Coulthard hebt. Al zit Coulthard ook wel ver in de reet van Red Bull en Max, maar niet echt storend of zo, hij kraakt Mercedes/Lewis/Toto niet af.makrooy wrote: Perez eruit yeeten, problem solved
En Perez is al vrijwel zeker bevestigd voor 2024, beiden Marko en Horner hebben die garantie gegeven.
Het wordt daar wel echt een strijd tussen 3 bij Alpha Tauri (of wat het ook wordt). En Williams zou er slim aan doen om de afvaller daarvan in de auto te zetten ipv Sargeant.