Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarover gesproken, ik kijk nog regelmatig racecafe of de nabeschouwing bij Ziggo maar dat begint ook een irritant groepje aan tafel te worden. Vooral Mol met zijn arrogante houding maar ook constant dat gebash op Kamphues door (voornamelijk) 3 man aan tafel, verschrikkelijk.

Kamphues stelt vragen die de gemiddelde kijker ook zou stellen en dan wordt er constant gedaan alsof ie vreselijk dom is (terwijl dat soort vragen stellen wel de taak is van een goede presentator), het verbaast me dat ie er zo goed mee omgaat maar het stoort me verschrikkelijk.

En dan 3 jongens aan de bar die (misschien oprecht?) fan zijn van Latifi maar nee dat mag niet van meneer Mol want Latifi kan er niks van. Wat een lul van een vent is dat.

Ik zou veel liever een tafel zien met Kamphues, Winkelman, van Gameren, Doornbos en dan een wisselende gast uit de racerij zoals Renger vd Zande. Denk dat er dan ook veel serieuzer gepraat kan worden zonder dat het saai wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja mensen vinden dat ongezouten zeiken nou eenmaal mooi, het bromsnor model van Derksen. Hoeveel onzin het ook is, het feit dat ze een grote bek hebben vind men belangrijker dan dat er daadwerkelijk iets zinnigs uit komt.

Kamphues, Doornbos en Coronel hadden dat ook wel. Maar vaak was het dan Kamphues & Doornbos vs Coronel. Kamphues was wel altijd degene die met wat andere meningen durfde te komen en het minste van allemaal pro-Max was. Doornbos ketst daar dan nog wel mooi vanaf met Kamphues (al heeft Doornbos ook een fragiel ego) maar Coronel en Plooij bleven altijd doorjanken, buiten zinnen zelfs zoals toen met Abu Dhabi en Silverstone in 2021, dat was echt beschamend om te zien en je zag beiden Kamphues en Doornbos toen echt ergelijk kijken naar ze, over de onzin die ze uitkraamden.

Met Mol, Plooij e.d. heb je daar helemaal niks aan. Ik denk dat je juist met een Doornbos, Ho Pin, Kamphues, Winkelman en Van Der Garde wel een mooi team krijg dat genoeg geouwehoer heeft maar wel verstand van zaken hebben en daarbij zo min mogelijk partijdig zijn (ook al zullen ze dat wel zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olav en Jack zijn echt verschrikkelijk, heb die nog geen seconde gemist ondanks dat Viaplay ook gewoon kut is. Olav ook steeds overdreven bashen op alles wat met Frankrijk te maken heeft, zo gruwelijk onprofessioneel als je objectief verslag zou moeten doen.

Doornbos heeft wel verstand van zaken maar begint ook irritant te worden met die eindeloze referenties aan z'n eigen geweldige race carrière en steeds dezelfde grapjes (hoe vind je het zelf gaan Rob??? HAHAHA)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Doornbos heeft wel verstand van zaken maar begint ook irritant te worden met die eindeloze referenties aan z'n eigen geweldige race carrière en steeds dezelfde grapjes (hoe vind je het zelf gaan Rob??? HAHAHA)

Vanwege dit nog geen moment rouwig geweest dat het bij Ziggo weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ViaPlay schijnt financieel in de problemen te zitten De kosten voor o.a. F1 en Darts zijn te hoog en leverde dit jaar in iedergeval niets op (verlies geleden van ongeveer negen miljoen euro). Zelfs ViaPlay nederland heeft financiele problemen door de vele klachten e.d. en groot klant verlie door loze beloftes van bijv 6 gratis races die reclameloos zouden zijn en zakkende aandelen (van 25 euro per aandeel naar 17)

Zou mij benieuwen hoelang zei de rechten behouden. Ze hebben iig een hoop te verbeteren en na vele verhalen hier en elders gehoord te hebben over de streamingdienst, het aanbod en kwaliteit ben ik blij dat ik gewoon F1TV heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
(hoe vind je het zelf gaan Rob??? HAHAHA)

Ja dit dus. Verschrikkelijk. Ik vind persoonlijk Kamphues een goede presentator :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zou zelf geen van alle huidige of ex ziggo mensen houden voor f1, maar ja wie moet je er dan neerzetten?

in elk geval niet die gast die bij ziggo indycar doet. die herhaal echt alles 500x per wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ik zou zelf geen van alle huidige of ex ziggo mensen houden voor f1, maar ja wie moet je er dan neerzetten?

in elk geval niet die gast die bij ziggo indycar doet. die herhaal echt alles 500x per wedstrijd.


winkelman mag wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ohja hem. ja die kan op zich wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 20:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ohja hem. ja die kan op zich wel


Winkelman is degene die Indycar en Nascar doet, die je absoluut niet wilt in je eigen woorden.

Maar je wilt hem nu opeens wel? :lol:

Winkelman is wel by far de beste presentator die we hebben, kennis, passie, weinig fouten. Ik denk alleen dat charisma voor veel mensen bij hem ontbreekt, in de zin dat het geen brulkikker is zoals Mol, Kalf, Coronel of Plooij. Ik vind echter wel dat hij een kans moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ehh Winkelman doet zeker geen indycar commentaar

Moest de naam even opzoeken, maar dat was de laatste jaren Rene Hoogterp. Vind die altijd wel lekker enthousiast, ook al valt ie idd vaak in herhaling, maar misschien is dat niet onverstandig gezien de andere regels die bij indycar gelden tov formule 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ehh Winkelman doet zeker geen indycar commentaar

Moest de naam even opzoeken, maar dat was de laatste jaren Rene Hoogterp. Vind die altijd wel lekker enthousiast, ook al valt ie idd vaak in herhaling, maar misschien is dat niet onverstandig gezien de andere regels die bij indycar gelden tov formule 1


My bad idd, hij deed bij Ziggo wel de Indy 500 een paar keer geloof ik (wat ook de enige Indy races zijn die ik volledig kijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe mij alsnog maar winkelman. Bij de nascar erg fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paar moves in F2 voor volgend jaar.

Liam Lawson naar Super Formula, moeilijker dan F2 maar minder bekend. Als hij daar wint dan lijkt hij me wel echt de volgende Alpha Tauri coureur. Yuki moet zichzelf echt bewijzen komend jaar. De Vries krijgt nog wel de tijd (heeft ook een meerjarig contract).

Vesti en Bearmann naar Prema, wat betekent dat de huidige coureurs moeten vertrekken. Hauger naar MP Motorsport op de plek van Drugovic, maar Daruvala heeft nog geen plek (en het zou mij verbazen als hij in F2 blijft en bij Red Bull als junior blijft). Arthur Leclerc naar Dams (waarschijnlijk samen met Iwasa) en Enzo Fittipaldi naar Carlin en Red Bull junior.

Met Zhou en Tsunoda met aflopende contracten bij teams waar rookies normaliter vaak gestald worden maakt het een F2 seizoen met hoge kans op een F1 stoeltje volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paar moves in F2 voor volgend jaar.

Liam Lawson naar Super Formula, moeilijker dan F2 maar minder bekend. Als hij daar wint dan lijkt hij me wel echt de volgende Alpha Tauri coureur. Yuki moet zichzelf echt bewijzen komend jaar. De Vries krijgt nog wel de tijd (heeft ook een meerjarig contract).

Vesti en Bearmann naar Prema, wat betekent dat de huidige coureurs moeten vertrekken. Hauger naar MP Motorsport op de plek van Drugovic, maar Daruvala heeft nog geen plek (en het zou mij verbazen als hij in F2 blijft en bij Red Bull als junior blijft). Arthur Leclerc naar Dams (waarschijnlijk samen met Iwasa) en Enzo Fittipaldi naar Carlin en Red Bull junior.

Met Zhou en Tsunoda met aflopende contracten bij teams waar rookies normaliter vaak gestald worden maakt het een F2 seizoen met hoge kans op een F1 stoeltje volgend jaar.

Ben ook wel benieuwd naar Richard Verschoor. Begon het seizoen heel aardig, ging daarna wat minder maar de laatste paar races deed ie 't toch wel leuk.
3 Nederlanders in de F1 zou helemaal bizar zijn :drool: (dromen mag, heel reëel zal het niet zijn)

Zag trouwens dat ie ook ging testen bij Van Amersfoort Racing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 21:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verschoor?

Dat zou wel gelijk een domper zijn, want dat was het een na slechtste team dit jaar (niet dat hun coureurs geweldig waren dit jaar verder).

Met wat Verschoor heeft gedaan hoop je toch wel op een stoeltje bij ART, Carlin of Virtuosi.

EDIT: Novalak naar Trident, wat de mogelijkheid eventueel geeft voor Verschoor om naar MP Motorsport te gaan.

Dat zou wel een mooi team zijn, Hauger en Verschoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Binotto opgestapt als team principal van Ferrari.

Hij gaat de rol vervullen tot eind december wanneer de vervanger wordt aangekondigd.

Zat er ergens wel aan te komen, maar met alleen Binotto weg kom je er niet. Mensen als Sanchez en Mekies, de pit crew leiders en een paar (race)engineers zullen ook wel moeten vallen.

De samenwerking tussen Leclerc en z'n race engineer is ook heel slecht, maar vaak moet het ver komen wil een coureur die laten vervangen omdat een perfecte connectie met je engineer essentieel is (zoals bij Verstappen, Sainz en Hamilton) en niet makkelijk is om op te bouwen, al is het niet ongehoord (Norris en Stroll deden het bijv.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta er inderdaad aan te komen. Zeker na al die geruchten dat hij al vervangen zou zijn en hij het glas hard ontkende. Lijkt me dan geen goed relatie meer.

Even terzijde, heeft iemand anders ook problemen met de site van Motorsport?
Krijg die nieuwe pop up van ze gewoon niet weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sta er inderdaad aan te komen. Zeker na al die geruchten dat hij al vervangen zou zijn en hij het glas hard ontkende. Lijkt me dan geen goed relatie meer.

Even terzijde, heeft iemand anders ook problemen met de site van Motorsport?
Krijg die nieuwe pop up van ze gewoon niet weg.


Hij en Ferrari ontkenden het beiden, Ferrari nog wel harder trouwens. Maar je weet hoe ze daar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chinese GP gecancelled vanwege de Covid situatie.

Niet rouwig om, is een enorm saai circuit. Wel zonde voor Zhou.

Op Motorsport staat dat ze wel kijken naar een vervanger. Het valt tussen Baku en Melbourne dus een circuit als Istanbul Park, Mugello, Hockenheim/Nurburgring GP Circuit of Portimao lijkt me waarschijnlijk, met de grootste kans op Istanbul Park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fred Vasseur de nieuwe teambaas van Ferrari. Verder blijft alles het zelfde, dus hoofd tactiek Mekiés, technisch directeur Cardile en eveneens pitmanagement e.d. blijft gewoon het zelfde. Vasseur is een prima teambaas maar niet veel beter dan Binotto oid, beetje een zelfde soort teambaas eigenlijk, iemand met vooral een technische achtergrond. Denk niet dat dit iets verandert.

EDIT:

Andreas Seidl van McLaren wordt CEO bij Sauber Group. Hij gaat een nieuwe teamleider aanstellen voor Sauber/Alfa Romeo. Performance & Race Engineer, Andrea Stella wordt de nieuwe teamleider bij Mclaren.

Daarnaast stapt Jost Capito op bij Williams. Hij zou al met pensioen voor hij naar Williams ging maar toen Williams werd over genomen heeft hij gezegd het uit te stellen. Technisch directeur van Williams François-Xavier Demaison stapt ook op. Binnenkort kondigen ze de nieuwe mensen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fred Vasseur de nieuwe teambaas van Ferrari. Verder blijft alles het zelfde, dus hoofd tactiek Mekiés, technisch directeur Cardile en eveneens pitmanagement e.d. blijft gewoon het zelfde. Vasseur is een prima teambaas maar niet veel beter dan Binotto oid, beetje een zelfde soort teambaas eigenlijk, iemand met vooral een technische achtergrond. Denk niet dat dit iets verandert.

Precies. Denk dat bij Ferrari een iets grotere schoonmaak nodig is willen ze volgend jaar serieus mee gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

F2 & F3 Grid van volgend jaar zijn grotendeels ingevuld:

F2

MP Motorsport (NL)
Dennis Hauger (Norway) (Red Bull Junior)
TBC

Carlin (UK)
Enzo Fittipaldi (Brazil) (Red Bull Junior)
Zane Maloney (Barbados) (Red Bull Junior)

ART Grand Prix (FR)
Theo Pourchaire (France) (Sauber Junior)
Victor Martins (France) (Alpine Junior)

Prema (IT)
Frederik Vesti (Denmark) (Mercedes Junior)
Ollie Bearman (Great Britain) (Ferrari Junior)

HiTech (UK)
Jak Crawford (USA) (Red Bull Junior)
Isack Hadjar (France) (Red Bull Junior)

DAMS (FR)
Ayumu Iwasa (Japan) (Red Bull Junior)
Arthur Leclerc (Monaco) (Ferrari Junior)

Virtuosi Racing (UK)
Jack Doohan (Australia) (Alpine Junior)
Amaury Cordeel (Belgium)

PHM by Charouz (CZE)
Roy Nissany (Israel)
Brad Benavides (USA)

Trident (IT)
Roman Stanek (Czechia)
Clement Novalak (France)

Van Amersfoort Racing (NL)
Richard Verschoor (Netherlands)
Juan Manuel Correa (USA)

Campos Racing (ESP)
Kush Maini (India)
Ralph Boschung (Switzerland)

F3

Prema (IT)
Paul Aron (Estonia) (Mercedes Junior)
Dino Beganovic (Sweden) (Ferrari Junior)
Zak O' Sullivan (Great Britain) (Williams Junior)

Trident (IT)
Leonardo Fornaroli (Italy)
Gabriel Bortoleto (Brazil)
Oliver Goethe (Germany)

ART Grand Prix (FRA)
Kaylen Frederick (USA)
Gregoire Saucy (Switzerland)
Nikola Tsolov (Bulgaria)

MP Motorsport (NL)
Franco Colapinto (Argentina) (Williams Junior)
Mari Boya (Spain)
Jonny Edgar (Great Britain) (Red Bull Junior)

Hitech Grand Prix (UK)
Sebastian Montoya (Colombia)
Gabriele Mini (Italy)
TBC

Van Amersfoort Racing (NL)
Caio Collet (Brazil) (Alpine Junior)
Rafael Villagomez (Mexico)
Tommy Smith (Australia)

Carlin (UK)
Hunter Yeany (USA)
Ollie Gray (Great Britain) (Williams Junior)
TBC

Campos Racing (ESP)
TBC
Christian Mansell (Great Britain)
Hugh Barter (Australia)

Jenzer Motorsport (SWI)
TBC
TBC
TBC

PHM Racing by Charouz (CZE)
TBC
TBC
TBC
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Red Bull Racing launch stream :lol: wtf is dit dan
Dit is op veel vlakken erg ongemakkelijk om naar te kijken zeg.
EN volgens mij noemde één van die hostess Daniel Ricciardo Daniel Retardo :lol:
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic