Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 16:29 
 
Hardtraxxer

Feli allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 20:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje een farce deze race. Grotendeels verneukt door de FIA zelf.

Ze hadden op full wets moeten starten. Dat ze op een punt stopte was logisch verder, maar ze hadden een half uur eerder ook al kunnen herstarten omdat de regen gewoon constant was, net als tijdens de race.

Die tractor was echt not done, ondanks hoe snel Gasly reed, die tractor moest daar niet wezen.

Tijdens de race, de pauze e.d. werd zo vaak door iedereen gepraat over halve punten en op geen punt dacht de FIA, laten we dit even helder maken dat je wel gewoon volle punten kan krijgen. Dat had alle verwarring op het einde kunnen voorkomen. De FIA en wedstrijdleiding had deze verwarring gewoon kunnen zien aankomen vanwege hun eigen vreemde regelgeving.

Nu is deze hele kampioensrace een farce waarbij RB en Max beiden geloof ik liever hadden dat er wel halve punten waren zodat ze een fatsoenlijke viering konden krijgen bij Austin.

Daarnaast was de regie weer absurd slecht. Max zijn kampioensfinish missen, de fotofinish van Alonso en Vettel missen. Meerdere inhaalacties en gevechten missen omdat ze alleen maar Hamilton en Ocon lieten zien en later Leclerc en Perez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahhh lekkere race. Blijft een mooie circuit dit. Vettel en Alonso mannnn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die ironie bij Hamilton over track limits ook :lol: maar Vettel vs Magnussen aan het eind was echt heerlijk om te zien. Alonso die alsnog even P8 pakt na de kus van Stroll, en Perez die het heel goed doet met een kapotte voorvleugel.

En na alles dit weekend bij Red Bull is deze win ze het erg gegund. Max heeft fantastisch gereden, ook na die mislukte pit. Heerlijk om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vermakelijke race!
Alonso held idd :worship: even met een kapotte auto vanaf de laatste plaats nog even naar P7 rijden

En leuk om weer eens een gevecht met Hamilton te zien maar wat ik dan weer niet gemist heb is dat gejank over de boordradio. Of ze zenden het bij anderen niet uit, of anderen janken niet zoveel, maar het is echt verschrikkelijk. Doe dan maar gewoon weer een gevecht met Ferrari volgend jaar...

En wat een schandalig slechte race voor Ricciardo. Ik weet niet wat daar fout ging aangezien je nauwelijks in beeld is geweest maar gezien wie er nog voor 'm gefinished is had ie toch wel een puntje moeten pakken vandaag.

Edit: oh wat een grap, Alonso 30sec penalty voor een losse spiegel. Er is niet eens met een 'meatball flag' gezwaaid toch? Pff, en Sainz op P1 torpederen levert je 5 seconden op. Wat een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja echt he. Dat gejank van die vent meteen weer, dat had ik ook niet gemist.
Over de boordradio doorgeven in welke bochten Verstappen eventueel over de lijn is geweest, 5 sec later: 'checkered flag for 44' :D

Alonso met z'n wheelie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele zieke race, bijna de hele race had je inhaalacties en gevechten.

George had inderdaad meer seconden straf moeten hebben. Ik snap dat het onverwacht is dat Sainz daar zo naar binnen kruist, maar het is niet dat dat niet mag, het is nou eenmaal een diepe bocht die snel versmalt, George deed ook niet echt veel moeite om te remmen voor hem, terwijl je Norris achter hem vervolgens wel compleet in de ankers zag gaan om maar niet achter op Russel te knallen.

Vettel, Alonso en Max hadden alle drie wel driver of the day verdiend, maar die inhaalacties van Vettel waren echt absurd goed. Ook Alonso, die de grootste mazzel heeft dat zijn auto niet flipte, eerder de muur in ging (bij de opening) en dat zijn auto eerder neerkwam uit die wheelie waardoor hij een grotere knal in de muur is bespaard, heeft echt geniaal gereden, die 30 seconden zijn inderdaad een grap van de FIA en onrechtmatig volgens hun eigen regels. Ik hoop ook dat Alpine die aanvecht.

Het gejank van Hamilton is wel weer typerend idd, maar we weten allemaal hoe hij is als hij niet kan winnen en op een laat punt verslagen of gedwarsboomd wordt. Max was met zijn cynische gejammer ook irritant, wel goed dat GP daar wat van zei. Mooi om die ceremonie te zien dat iedereen het ook echt voor wijlen co-founder deed, veel emoties, zelfs bij Verstappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal ontzettend dat AM hun auto nu pas zo aan het verbeteren is, als mega Vettel fanboy deed het me deugd om sporen van Vettel zijn piek weer te mogen aanschouwen :worship:

Wat ga ik hem missen. Toch wel mijn favoriete f1 coureur die ik heb gevolgd afgelopen 2 decennia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik baal ontzettend dat AM hun auto nu pas zo aan het verbeteren is, als mega Vettel fanboy deed het me deugd om sporen van Vettel zijn piek weer te mogen aanschouwen :worship:

Wat ga ik hem missen. Toch wel mijn favoriete f1 coureur die ik heb gevolgd afgelopen 2 decennia.


Had ik dat maar met Danric. Wel mijn favoriete coureur van de laatste decennia. Lekker met pijn en moeite de laatste 2 jaar aanschouwen. Vettel was mij te jankerig en wel een pisventje in de RB tijden.

Ik blijf er ook bij dat Danric nog steeds wel wat kan laten zien in een auto die hem laat doen wat hij normaal wilt. Hij heeft gewoon 2 jaar onnatuurlijk volgens zijn eigen talenten in die auto gezeten omdat het zo'n ongelofelijk moeilijke auto om te besturen is en hij echt haaks staat op wat hij gewend is (ook in Norris zijn woorden).

Ik hoop hem ook nog te zien, maar met zo'n diepe kuil waar hij in zit in Mclaren lijkt het er niet op dat een team op hem aan het wachten is, de wereld is hard. Ik hoop voor hem dat hij wel een reserverol ergens kan krijgen in een auto die hem wel ligt (lees Red Bull, Alpine) zodat hij ergens ooit nog eens kan aantonen dat hij het wel kan, want zonder dat is hij gewoon permanent weg.

Maar ik denk wel dat het het laatste is wat we van hem zien. De teams zitten potdicht en er is genoeg talent om in de auto's te zetten zoals je bij de FP sessies ziet. Ben wel benieuwd wat HAAS gaat doen, want bij een keuze uit Hulkenberg, Giovinazzi, Fittipaldi en Schumacher heb je wel echt 4 risicocoureurs. Ricciardo is verder ook te duur voor HAAS en Steiner zei al dat ze niet actief achter hem aan zitten.

Also, Logan Sargeant bevestigd voor het Williams stoeltje in 2023 als hij in de top 5 eindigt in F2 dit jaar, en dat kan nog wel eens een opgave worden. Mathematisch gezien kan hij vanaf de 3e plek nog zo terug kelderen naar 8e of 9e bij een heel slecht weekend. Williams is ook verder nog de enigste optie voor een Ricciardo, mocht Sargeant het niet halen, zij hebben het geld wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricciardo :worship:
Waarom laat je ons dit niet het hele seizoen zien..
Jammer van dat smetje op een verder hele mooie race, ik hoop dat ie dit nog een paar keer laat zien zodat ie iig ooit nog eens een stoeltje kan krijgen :)

Verder 'n saaie race eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 09:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ricciardo :worship:
Waarom laat je ons dit niet het hele seizoen zien..
Jammer van dat smetje op een verder hele mooie race, ik hoop dat ie dit nog een paar keer laat zien zodat ie iig ooit nog eens een stoeltje kan krijgen :)

Verder 'n saaie race eigenlijk.


Hij werd natuurlijk geholpen door een goede tactische call. Lang genoeg op de mediums blijven zodat je op het laatste derde van de race, wanneer iedereen al wat oudere mediums en hards heeft, op verse softs er voorbij kan jagen. Hij had enorm het voordeel daar, en het was een zeldzaam goede tactische call van Mclaren.

Dan nog heeft hij boven verwachting gepresteerd natuurlijk en waren het goede inhaal acties min die zinloze divebomb op Tsunoda.

De race was verder enorm saai idd. En trouwens netjes dat Perez het publiek tot bedaren brengt bij boegeroep naar Hamilton, dat toont klasse.

Ook goed van Red Bull en Verstappen dat ze Sky boycotten. Behalve Button en Brundle zitten daar echt gewoon nul goede commentatoren. Natuurlijk heeft Sky bias, net als Viaplay en Ziggo, maar actief een coureur zijn prestaties afvallen en bagatelliseren is natuurlijk not done.
Dit is gewoon triest sensatie journalisme wat alleen maar meer dat eeuwige gejank tussen de kampen aanwakkert. Je merkt soms dat Amber bij Viaplay dat ook probeert en dat een Guido daar bijvoorbeeld wel door kan kijken. Want het commentaar en reporting was dit weekend ook weer absurd slecht van Amber, Melroy en Nelson.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voo de mensen die nu commentaar hebben op sky, nooit naar ziggo gekeken?

daar was het bijna elk weekend raak.

niet datik het van sky goedkeur, zeker niet maar het is niet zo dat dit uniek is dus vind het maar raar dat er nu drukte over gemaakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het tegenwoordig een must voor de commentatoren om elke race een bepaald woord tot in de treurnis te herhalen? Gisteren was het drop off, elke race hebben ze wel weer een ander woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+ top speed van Alpine op de straights
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
voo de mensen die nu commentaar hebben op sky, nooit naar ziggo gekeken?

daar was het bijna elk weekend raak.

niet datik het van sky goedkeur, zeker niet maar het is niet zo dat dit uniek is dus vind het maar raar dat er nu drukte over gemaakt wordt.


Niet helemaal eens.

Ziggo was zeker net zo erg. Vooral Coronel en Plooij en nu Amber en Kalf bij Viaplay. Maar Ted Kraviz die kraakt zijn prestaties gewoon echt op de man af, hij praat net zo als F1 Twitter. Dat gebeurde niet bij Ziggo. Ja ze stemden vaak in de voorkeur van Max bij de vele beslissingen die moesten genomen worden, net als Sky bij Hamilton, maar ze vallen Hamilton niet op de man aan op zijn prestaties, ze zeggen niet dat Hamilton zijn overwinning heeft geroofd van Vettel of Rosberg en dat hij een nepkampioen is.

Ondanks dat je geen fan bent van Hamilton kan je zeker van mensen als Mol, Winkelman, Kamphues, Doornbos e.d. verwachten dat ze met hun ervaring en vakkennis echt wel zien wat Hamilton heeft gepresteerd en waarom hij boven de Mercedes is uitgestegen als coureur. Net als Max bij de Red Bull.

Ver voor het Verstappen tijdperk waren er al enorm veel klachten vanuit andere coureurs zoals Vettel, Schumacher, Alonso over Sky Sports en verwante Britse media die enorm biased zijn. Ergens is dat normaal, maar ook in die era's had je dat ze expres sensatie gingen maken of vetes willen aanwakkeren, en dan gaat het te ver. Zeker als er een populaire Engelse kampioenskandidaat op het veld staat (Mansell, Hill, Button, Hamilton) tegen een buitenlandse tegenstander (Piquet, Prost, Schumacher, Alonso, Vettel, Verstappen)

Daarnaast is Ziggo vergeleken met Sky Sports wel echt een klein spelertje op de markt, dus dat zal ook minder snel zijn opgevallen. Wat ze bij Sky Sports zeggen geldt niet alleen voor de UK maar ook voor Duitsland, Belgiƫ en alle andere landen waar ze de rechten hebben.

THArdstyler schreef:
Is het tegenwoordig een must voor de commentatoren om elke race een bepaald woord tot in de treurnis te herhalen? Gisteren was het drop off, elke race hebben ze wel weer een ander woord.


"Vergallopeert"
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het venijn van de race zit 'm in de staart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
+ top speed van Alpine op de straights

'die Alpine loopt hard' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik Olaf Mol wel echt mis. Stond natuurlijk bekend om zijn foutjes, maar dat neem ik voor lief. Zie niet in wat beter is op dit moment. Alleen Sky als Button oid te gast is, dan is dat wel superieure commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 22:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

F1 TV met Ben Edwards en Jolyon Palmer en dan als extra persoon soms Tom Clarkson, Alex Brundle of Will Buxton.

Dat is oprecht wel chill commentaar, weinig fouten, goed enthousiasme en weinig bias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
"Vergallopeert"


Inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

'Tempratuur in de banden' is ook een typische
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
F1 TV met Ben Edwards en Jolyon Palmer en dan als extra persoon soms Tom Clarkson, Alex Brundle of Will Buxton.

Dat is oprecht wel chill commentaar, weinig fouten, goed enthousiasme en weinig bias.


Misschien ligt het aan mij hoor, maar hoe zet ik deze aan? Ik zie bij taal alleen een aantal talen als optie en bij Engels krijg ik Sky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DEZE LEWIS HAMILTON
DEEEEEEEZE ALIKS ELBUN MOET TRAP-PEN VOOR WATTIE WAARD IS :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Kannie wachte geld stuk te gooie op F1TV hoeren hoeren hoeren viaplay en die ember moogn ze ook een stoeptegel in de kont drukkn dom wijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
F1 TV met Ben Edwards en Jolyon Palmer en dan als extra persoon soms Tom Clarkson, Alex Brundle of Will Buxton.

Dat is oprecht wel chill commentaar, weinig fouten, goed enthousiasme en weinig bias.


Misschien ligt het aan mij hoor, maar hoe zet ik deze aan? Ik zie bij taal alleen een aantal talen als optie en bij Engels krijg ik Sky.


Dat weet ik dan weer niet, vrienden hebben F1 TV en als ik daar zit hoor ik dat commentaar. Zit zelf vast aan Viaplay. Geen idee hoe ze dat aanzetten.

Viaplay is ook wel een gevalletje, had goed kunnen zijn. Met mensen als David Coulthard, Mika Hakkinen, Ho Pin Tung, Stephane Cox en Guido Van Der Garde en in mindere mate Melroy Heemskerk (heeft ook die domme herhaaltermen maar maakt in tegenstelling tot Nelson weinig fouten) en Christian Albers (is ok, vindt zichzelf wel vaak te tof en heeft van die generaliserende meningen) had je wel namen die het oprecht goed deden.

Maar ik denk dat ze er beter aan hadden gedaan als ze de halve Ziggo cast hadden gehouden. Doornbos, Winkelman en Kamphues hadden dit team wel echt mooi afgemaakt in plaats van Amber, Kalf, Coronel, Nelson en die andere gasten. Kamphues mooi als host houden met Albers, Doornbos, Ho Pin Tung en Van Der Garde aan tafel. Winkelman als commentator met Melroy.

Dan heb je een team met een goede combinatie van race ervaring, racekennis (ook geschiedenis), charisma en mensen die goed bekend zijn en aanzien hebben bij en met de huidige mensen op de grid en mensen in het verleden. Ook mensen die niet alleen blind Max roepen maar tegengas durven te geven.

Grootste probleem daar is dat Van Der Garde en Doorbos echt niet door een deur kunnen en dat mensen vinden dat Winkelman niet genoeg charisma heeft. Dit terwijl hij juist echt zieke kennis heeft van al het racen, enorm enthousiast in zijn commentaar is en amper tot geen fouten maakt. De mensen met dat commentaar kijken vaak ook niet verder dan F1.

Olav ben ik nog steeds tegen, hoe slecht het huidige duo ook is. Buiten de fouten is hij te openlijk bias en kraakt eigenlijk bijna ieder ander behalve Ricciardo, Alonso en Norris af, hij legt hij elke keer weer in Micky mouse taal uit wat bepaalde dingen zijn waar niemand naar vraagt en heeft ook van die domme herhaaltermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Grootste probleem daar is dat Van Der Garde en Doorbos echt niet door een deur kunnen en dat mensen vinden dat Winkelman niet genoeg charisma heeft.

Waar baseer je dit op? Zou best kunnen hoor, maar heb hier nog nooit eerder wat van meegekregen of gehoord :P
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic