Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2022 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Nouja nu is 't toch vrij zeker dat 't dit weekend niet gaat gebeuren :P


Max die naar plek 1 rijdt en Leclerc die uitvalt is niet mega gek ofzo xd Maar het zal waarschijnlijk in Japan gebeuren ja

Naja dit is niet perse een Red Bull baan. Kans dat t hier gebeurt is wel een stuk kleiner. Daarnaast moet dan ook Perez nog laag eindigen want die staat maar een paar punten achter Leclerc in 't kampioenschap. Zelfs Russell doet nog mee om 't kampioenschap maar met zijn fantastische P11 zal dat na dit weekend wel klaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2022 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nouja nu is 't toch vrij zeker dat 't dit weekend niet gaat gebeuren :P


Denk ook niet dat hij de titel had gepakt bij pole position. Dat Leclerc crasht, ok, maar Perez moet ook laag finishen.
Zeldzame multi-blunder wel van Red Bull, een vrij domme ook. Max had die een na laatste ronde (ondanks de vele fouten) moeten afmaken, dan was hij vanaf plek 4 gestart. Toen heeft Red Bull ook al geadviseerd om hem af te breken. Dan nog moet je altijd genoeg bijtanken op een quali in een opdrogende baan.

Lijkt wel een verlate en safetycar start te worden vandaag. Er is een beste regenstorm daar op het moment, inclusief onweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, gp is uitgesteld met 20m tot 40m vanwrge zware regen las ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2022 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft Singapore ook een saaie race zeg. Als ik een race mocht kiezen die van kalender af moet, is het deze wel. Kijk liever naar Monaco, ziet er tenminste nog leuk uit als er niks gebeurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2022 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed gereden van Perez zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2022 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat blijft Singapore ook een saaie race zeg. Als ik een race mocht kiezen die van kalender af moet, is het deze wel. Kijk liever naar Monaco, ziet er tenminste nog leuk uit als er niks gebeurd :lol:


Mwoa, als er een moet gaan dan Barcelona en dan Monaco, dan Abu Dhabi en dan wellicht Singapore. Singapore is alleen interessant omdat het een moeilijk circuit is wat vaak verraderlijke weersomstandigheden heeft. Het is te krap om in te halen, maar door de DRS stukken kan je nog wel wat. Monaco is op een zeldzame uitzondering na ook nooit nat en daar is inhalen echt zo goed als onmogelijk op de baan.

Het was verder wel een redelijk saaie race waar alleen Verstappen een paar mooie acties maakte en de rest alleen gevuld was door domme fouten, wat weer voor ander soort vermaak zorgt. Perez deed het goed, op die paar onnodige safety car blunders na.

Latifi dacht twee races verder op, nou laat ik ook die andere Alfa er maar uittikken. Alpine doodzonde, Alonso had meer verdiend. Tsunoda en Albon beiden gewoon domme fout. Hamilton zat zichzelf op te naaien en te janken en maakte voor hem behoorlijke domme amateursfouten. George had 100% een penalty verdiend, ik snap dat het niks uithaalt als hij zn band al kapot rijdt maar hij verdient penaltypunten door zo op Schumacher in te rijden.

Verstappen moest ook niet zo dapper doen achter Norris, na een safetycar waar je banden niet heel warm zijn met nog een half natte baan proberen laat te remmen en in te halen gaat gewoon niet lukken. Hij had met DRS aan anders nog wel 4e kunnen worden want de Mclarens waren ook niet heel snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een rommelige race, waar eigenlijk heel veel is gebeurd, maar toch vooral een nasmaak van een saaie race heb.

Ricciardo van P16 naar P5 trouwens, noemenswaardig. Al moet ik bekennen dat het mij tijdens de race amper is opgevallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een rommelige race, waar eigenlijk heel veel is gebeurd, maar toch vooral een nasmaak van een saaie race heb.

Ricciardo van P16 naar P5 trouwens, noemenswaardig. Al moet ik bekennen dat het mij tijdens de race amper is opgevallen...

Kwam voornamelijk omdat bijna iedereen al gepit had en toen kwam de SC en daar konden allebei de McLarens goed van profiteren want die moesten nog naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
chas1n schreef:
Wat een rommelige race, waar eigenlijk heel veel is gebeurd, maar toch vooral een nasmaak van een saaie race heb.

Ricciardo van P16 naar P5 trouwens, noemenswaardig. Al moet ik bekennen dat het mij tijdens de race amper is opgevallen...

Kwam voornamelijk omdat bijna iedereen al gepit had en toen kwam de SC en daar konden allebei de McLarens goed van profiteren want die moesten nog naar binnen.


Ahhh, dat verklaart een hoop thanks. Want zoals BB aangaf, de mooie inhaalacties die ik gezien heb kwamen vooral van Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch stiekem ook gewoon fijn dat Max nog fouten maakt. Niet iedere race hoeft perfect te zijn. Al zal hij daar zelf anders over denken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nyck de Vries naar Alpha, Gasly naar Alpine?
Zie verder nog geen officiële bronnen die dit bevestigen

Gasly naar Alpine en Nyck naar Alpha dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 12:51 
 
Hardtraxxer

Rare move van Alpha Tauri
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens uit eigen stal zijn er ook nog niet echt klaar voor. De enige die dat was was Vips maarja, die is gecanceld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 06:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Regenrace... Dat gaat een fijne ochtend worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die cameraman op het gras vlak bij het circuit. Levensgevaarlijk man :lol: hij zal vast moeilijk lopen met die grote ballen van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 07:24 
 
Hardtraxxer

Lekker m’n wekker gezet voor stront. Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel ongekend die tractor op het circuit te zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godverdomme Leclerc :lol: de tering wat was ferrari zijn eigen grootste vijand zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dit nou voor vage toestand :x
Zo wil je toch geen kampioen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://twitter.com/ChrisMedlandF1/stat ... 1361356800

Volgens de regels is hij gewoon kampioen. De regels leggen het ook vrij duidelijk uit zelfs (of je het een goede regel vindt is een ander punt van discussie). Tijdens de race zag je de lay out ook gewoon de hele tijd de volle punten geven in de virtuele tussenstand. Dat de fans het verkeerd hebben, is niet nieuw. Maar dat de analisten het niet door hadden, vind ik vrij bijzonder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/1579024301361356800

Volgens de regels is hij gewoon kampioen. De regels leggen het ook vrij duidelijk uit zelfs (of je het een goede regel vindt is een ander punt van discussie). Tijdens de race zag je de lay out ook gewoon de hele tijd de volle punten geven in de virtuele tussenstand. Dat de fans het verkeerd hebben, is niet nieuw. Maar dat de analisten het niet door hadden, vind ik vrij bijzonder :P


Vraag mij af of ze dit gaan veranderen. Lijkt me dat een minimale aantal laps zou moeten bepalen hoeveel punten er uitgedeeld mag worden in een situatie als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/1579024301361356800

Volgens de regels is hij gewoon kampioen. De regels leggen het ook vrij duidelijk uit zelfs (of je het een goede regel vindt is een ander punt van discussie). Tijdens de race zag je de lay out ook gewoon de hele tijd de volle punten geven in de virtuele tussenstand. Dat de fans het verkeerd hebben, is niet nieuw. Maar dat de analisten het niet door hadden, vind ik vrij bijzonder :P


Zelfs Max en Christian zeiden zelf 'heh nee ik/hij is geen kampioen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige anticlimax uiteindelijk, maar toch de dikverdiende wereldkampioen! Wat een ongekend niveau van Max dit jaar. Ook vandaag in 27 rondjes rijdt ie 26 seconden de concurrentie aan gort.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Red Bull is het er niet helemaal mee eens hoe de punten verdeling is gegaan.

https://www.motorsport.com/f1/news/f1-m ... /10382177/
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic