Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 22:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toffe race, paar mooie inhaalacties en mooie momenten. Wat blijft Spa toch ook een prachtcircuit.

Ik kan echt niet geloven hoe dominant Max was. Dat is echt van niveau Lewis Hamilton op Brazilië 2021, beter zelfs nog.

11 ronden, (lange ronden, dus relatief gezien misschien 20), maar 11 ronden had hij nodig om van 14e naar 1e te gaan. Toegegeven, Hamilton gaf een gratis plekje, maar door een megastart en echt een ongekende snelheid in die Red Bull is hij 1e geworden. Dat verschil met Perez was ook enorm, dus ik weet niet wat hij had gegeten vanochtend, maar het werkte.

Zonde voor Leclerc, compleet buiten zijn eigen macht door een extreem zeldzaam incident met een tearoff in je brake cooling duct overhitting krijgen. Dat is gewoon echt zware pech. Die 1km te hard is ook niet al te slim, maar die sensor die hem op snelheid zou moeten houden werkte blijkbaar ook niet door het eerdere incident/de overhitting. Ferrari deed verder wel weer wat rare tactische sprongen en die boordradios waren best grappig onderling, echt zo radeloos zijn die engineers en zo slecht afgestemd met hun coureurs. Ook dat Alonso nog voor Leclerc komt na de pitstop, uiteindelijk maakte dat niet veel uit, zelfs een gratis tow maar die RB is zo absurd snel. Maar dit was grotendeels gewoon domme pech.

Hamilton domme actie, zeldzaam voor hem. Vettel en Alonso ook een enorm sterke race, evenals Albon. Die inhaalactie van Ocon en Gasly op Vettel was ook echt ziek, die Alpine is zo absurd snel op het rechte stuk. Latifi is een clown. Dat was het verder wel.

Als Verstappen de komende 4 races allemaal wint (met Leclerc 2e en Leclerc snelste tijd) dan kan Max al in de VS kampioen worden door 2e te worden of 3e (als hij ook bij alle winsten de snelste ronde heeft) met nog 3 races te gaan er na.

Zandvoort gaat er om spannen, de Ferrari zou er wel goed moeten zijn, evenals de Mercedes en inhalen is lastiger. Monza moet de Red Bull gewoon blitzen, met die snelheid helemaal. Singapore is ook meer voor Ferrari en Mercedes en Suzuka wordt ook om het even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de komende races ook zo gaan dan wordt de kampioensstrijd wel een saaie :surrender:

Hopen dat ze iig komende races weer wat dichter bij elkaar zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongekende masterclass van Max, niet normaal! :worship:

Twee achtereenvolgende races waarbij hij een inhaalrace heeft moeten afleggen en gewoon op P1 eindigen, kampioenswaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere race weer op Spa, vind het erg eng dat het circuit maar 1 jaar contract verlenging met FIA heeft gekregen.

Klasse race van Max natuurlijk, dit kan nog wel eens een herhaling van 2013 worden als het zo doorgaat. Vooral als het waar is dat RB vermoedelijk een nieuwe lichtere chassis aan het testen zijn dat ze extra 0.2/0.3 tijdwinst zou kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 17:22 
 
Hardtraxxer

Zin in een optocht morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ferrari en Hamilton :lol: man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 18:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ferrari en Hamilton :lol: man man man


Hamilton deed niet zo veel fout, Mercedes heeft het behoorlijk verneukt voor hem. Ferrari ook weer topvermaak.

Mercedes zag dat Max voor softs ging. Als je dan ook nog de enigste verdedigingslinie tussen Hamilton en Max wel laat pitten, dan is Hamilton helemaal kansloos. De grootste fout die Hamilton maakte was de restart voor de start-finish te doen. Dan geef je Max helemaal een open deur, maar hij was er uiteindelijk sowieso wel voorbij gegaan. Nieuwe softs tegen 20 ronden oude mediums, dat gaat gewoon niet.

Mercedes had of moeten stacken voor een laatste battle, of George niet laten pitten zodat hij Max kon ophouden waardoor Hamilton hem voorbij zou kunnen. Want hoe ze het nu hebben gedaan is hun beste coureur in een zwaar nadeel voorop laten staan en George achter Max neerzetten die betere banden heeft, een betere auto heeft en een betere coureur is. Van alle opties hebben ze de slechtste gekozen, volkomen terecht dus dat Hamilton zo pissig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde eerder de terechte reacties van Hamilton op de comm :P
Hoe pissig hij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had de NOS opgezet, omdat ik Viaplay even zat was, maar bij de NOS wisten ze nog niet dat je niet door boardradio's moest heen praten blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt, dat hoorde ik ook al. Het kan blijkbaar nog wel slechter dan Viaplay dus.

Ook ironisch dat die 2e fakkel die op het circuit werd gegooid in quali dus van een bewaker van Profisec kwam. De zelfde beveiliging die zogezegd de eerste fakkelgooier van het circuit hebben verwijderd.

Lijkt haast alsof ze die fakkels van die persoon hebben afgepakt en zelf lekker aan de gang zijn gegaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 14:52 
 
Hardtraxxer

TondH schreef:
Ik had de NOS opgezet, omdat ik Viaplay even zat was, maar bij de NOS wisten ze nog niet dat je niet door boardradio's moest heen praten blijkbaar


Precies t zelfde hier, maar nos was nog treuriger. Die deden (ik denk omdat dit hun eerste? Race was) alsof er alleen maar leken keken. Kan dat ergens wel begrijpen, maar t maakte het wel erg vermoeiend en kinderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat was denk wel bewust, want ik ga er vanuit dat elke F1 liefhebber wel ergens een abonnementje heeft om te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Klopt, dat hoorde ik ook al. Het kan blijkbaar nog wel slechter dan Viaplay dus.

Ook ironisch dat die 2e fakkel die op het circuit werd gegooid in quali dus van een bewaker van Profisec kwam. De zelfde beveiliging die zogezegd de eerste fakkelgooier van het circuit hebben verwijderd.

Lijkt haast alsof ze die fakkels van die persoon hebben afgepakt en zelf lekker aan de gang zijn gegaan. :lol:

https://streamable.com/wpvkvg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 13:13 
 
Hardtraxxer

TondH schreef:
Ja dat was denk wel bewust, want ik ga er vanuit dat elke F1 liefhebber wel ergens een abonnementje heeft om te kijken


Ga er inderdaad ook wel vanuit, maar mede hierdoor gewoon bij de volgende keer en gebrek aan beter weer naar viaplay
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
TondH schreef:
Ja dat was denk wel bewust, want ik ga er vanuit dat elke F1 liefhebber wel ergens een abonnementje heeft om te kijken


Ga er inderdaad ook wel vanuit, maar mede hierdoor gewoon bij de volgende keer en gebrek aan beter weer naar viaplay

Gewoon f1tv nemen joh, ben je van dat viaplay gezeik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Klopt, dat hoorde ik ook al. Het kan blijkbaar nog wel slechter dan Viaplay dus.

Ook ironisch dat die 2e fakkel die op het circuit werd gegooid in quali dus van een bewaker van Profisec kwam. De zelfde beveiliging die zogezegd de eerste fakkelgooier van het circuit hebben verwijderd.

Lijkt haast alsof ze die fakkels van die persoon hebben afgepakt en zelf lekker aan de gang zijn gegaan. :lol:

https://streamable.com/wpvkvg :lol:

WTF :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met betrekking tot Ricciardo lijkt het wel alsof hij zelf de handdoek al wel in de ring heeft gegooid en zelfs geen hoop meer heeft op een stoeltje voor volgend jaar. Zag ook ergens een filmpje dat hij in gesprek was met Perez en hij zei: 2023 ga ik er tussenuit en in 2024 kom ik terug. Tijd zal het leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Met betrekking tot Ricciardo lijkt het wel alsof hij zelf de handdoek al wel in de ring heeft gegooid en zelfs geen hoop meer heeft op een stoeltje voor volgend jaar. Zag ook ergens een filmpje dat hij in gesprek was met Perez en hij zei: 2023 ga ik er tussenuit en in 2024 kom ik terug. Tijd zal het leren.


Ja je hoort "Take a year off, come back in '24...like, really" en hij zegt ook nog wat er voor wat de camera niet oppikt.

Dat ik vertrek in 2023 en kom terug in 2024 is een beetje invulling dat de media geeft. Hij kan het ook als optie noemen aan Perez of mede door wat hij er achteraan zegt ongeloof uitspreekt over die optie.

Wat je zegt kan dan wel kloppen, dat hij compleet de handdoek in de ring gooit. Maar als je nog een stoeltje voorbij 2023 wilt moet je wel echt laten zien dat je het kan, of de motivatie hebt. Anders heeft ook geen team interesse in je buiten misschien een reservecoureur rol. Daarnaast wil Danric denk ik gewoon een jaar door puur zodat hij in de GP van Las Vegas kan rijden (zijn droom).

Wat Jenson Button nog zei, Ricciardo zou op zich wel passen bij een Williams als ze beiden overeen zouden kunnen komen over loon. Want het kan een laatste project zijn voor Ricciardo en het is wel een team dat steeds steady wat omhoog krabbelt. Williams zou hem sws wel willen.

Dus ik denk dat hij komend jaar ergens zit, of gewoon compleet verdwijnt. Want met dit soort prestaties kom je echt niet terug. Mijn geld staat op het laatste mede door dat filmpje en het feit dat hij eigenlijk meteen racewinnend materiaal wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat en met Williams levert hij natuurlijk ook wat salaris in. Echter lijkt hij een zeer goede vervanging voor Latifi haha. Maar ja je merkt de afgelopen races dat de motivatie eruit is. Dat zie je aan zijn fysieke uitstraling maar ook aan zijn races. Lijkt wel of elke prestatie hem weinig meer doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2022 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap het ergens ook wel een beetje. Kijk ook hoe lakoniek Lando dit jaar is. Hij is extreem negatief en realistisch over hun auto en het team terwijl hij normaal wel redelijk vrolijk en vol motivatie is. Hij heeft ook al gezegd dat de auto gewoon moeilijk te besturen is, niet per sé uit medelijden met Danric oid, maar gewoon als bevestiging dat zij het als team dit jaar lopen verkloten, en de intentie dat ze de auto niet gaan ontwikkelen (en bij pre-season ook gelijk zeiden dat ze niet veel hebben veranderd).

En dat is ook zo, zonder Norris was Mclaren veel vaker achterin het veld te vinden, de auto is ruk, het team maakt ook nogal wat strategische blunders, Mclaren is een schim van wat het was in de laatste twee jaar en ik hoop dat ze al deze tijd gewoon gebruiken om net als Ferrari vorig jaar de auto voor 2023 te ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat Nyck laat zien dit weekend :thumbsup:
Bewijs maar dat je in de f1 hoort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik ben benieuwd wat Nyck laat zien dit weekend :thumbsup:
Bewijs maar dat je in de f1 hoort :D


Mijn voorspelling is dat hij moeite gaat krijgen met Latifi.

Je zit nou eenmaal uit het niets in een F1 stoeltje met twee FP's achter je rug, al jaren geen F2 ritjes meer en een teleurstellend FE seizoen vorig jaar. Hij zal vast wat boven anderen eindigen puur omdat die Williams snel op de rechte stukken is, maar ik denk niet dat hij het goed genoeg doet om het stoeltje van Latifi aan het einde van het jaar aan hem te geven. Dan heb je toch meer aan een Sargeant, Hulkenberg of Drugovic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat ie 't niet onaardig gedaan heeft anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Vind dat ie 't niet onaardig gedaan heeft anders :P

Latifi is niet heel wat imo. Snap niet dat hij nog een stoeltje heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monza iconisch maar vaak wel beetje meh race. Nyck was goed, laat zien dat ie prima mee kan in f1.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic