Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE DOES NOT FOK SMASH MY DOOR
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We hopen dat je uitkijkt naar het nieuwe F1-seizoen 2022.



Helaas moeten we je laten weten dat commentaar in het Nederlands pas beschikbaar is vanaf juni 2022. Je kunt nog steeds naar het commentaar in de verschillende andere talen luisteren. Zodra commentaar in het Nederlands beschikbaar is, laten we het je weten.



Bedankt dat je abonnee bent bij F1 TV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 22:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik was ook niet van plan het in het Nederlands te kijken gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie zet van Haas! Magnussen geen verkeerde coureur en heeft flink wat ervaring. Ook erg fijn voor Mick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische keuze wel idd. Als je vol in hebt gezet op 2022 dan wil je niet met een rookie gaan rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 00:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Logische keuze wel idd. Als je vol in hebt gezet op 2022 dan wil je niet met een rookie gaan rijden


??

Welke rookie zou dat moeten zijn dan.

Schumacher en Mazepin zijn nog relatieve rookies en die zouden gewoon gaan rijden. Fittipaldi heeft meer ervaring in die Haas dan Mazepin en Schumacher bij elkaar (al is hij als coureur bij lange na niet zo goed als Magnussen of Schumacher). Giovinazzi zou ook al langer in F1 zitten dan die twee en een Hulkenberg al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fittipaldi is geen rookie wil jij zeggen?
Want met zijn 2 GPs op naam is ie ervaren?
Hij mag de auto dan wel kennen maar een Kmag heeft meer ervaring in de F1 en als je als Haas mee wil strijden in het middenveld heb je zo iemand gewoon nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fittipaldi heeft 2 GP's meegedaan inderdaad maar hij loopt en rijdt al veel langer mee in dat team als testcoureur dan Schumacher en Mazepin bij elkaar. Zou het een rookie in eerste seizoen termen zijn, dat wel. En Magnussen zou inderdaad altijd de betere keuze zijn geweest, had verder geen idee dat hij uberhaupt een optie was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ben het met je eens dat Fitti een betere keuze is dan Mazepin, maar Magnussen overtreft hen allebei wel.

Wel bijzonder dat die nog in the picture was bij Haas/Guenther :P Heel netjes afscheid is er niet van 'm genomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ok die zag ik niet aankomen.

Kevin Magnussen aangekondigd als vervanger van Nikita Mazepin bij Haas.

https://www.instagram.com/p/Ca5F1rjNuDZ/

Ik dacht dat hij gewoon prima zat daar bij Weathertech en zijn aankomende contract voor Peugeot in de WEC. Maar in vergelijking met Fittipaldi en Giovinazzi, zeker geen verkeerde keuze. Ervaring met het team, harde racer met best wat snelheid en kan ook nog wat dingen aan Schumacher leren.

Eens kijken of hier nog meer over naar buiten komt. De bedoeling was dat Peugeot dit jaar al op Le Mans zou rijden, maar in verband met homologeren van de auto, en nog niet genoeg ontwikkeling van de auto van Peugeot is dit uitgesteld. Later dit jaar gaan ze wel nog races rijden, maar Le Mans wordt dus overgeslagen.

Of Magnussen er geen vertrouwen in had dat Peugeot direct competitief kon zijn? Zijn natuurlijk al weer heel wat jaren uit het langeafstands racen geweest en de auto werd echt van scratch af opnieuw ontworpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W13 geen side pods :oh:

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/105881 ... oeken.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Ziet er wel erg lelijk uit :P.

Voordeel van de quarantaine is wel dat ik nog geen minuut van het testen heb hoeven missen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er heel apart uit na zoveel jaar auto's te hebben gehad die altijd een zichtbare sidepod hadden. Lijkt me qua luchtweerstand wel een aardige doorbraak dit, kijken hoe dit verder uitpakt qua balans van de auto en koeling van de motor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, het hoeft niet de grootste doorbraak ooit te zijn. Red Bull hanteert ook al een soort van gebrek aan sidepods. We zullen pas zien hoe dit uitpakt in de quali volgende week.

Anders hoeft niet per sé beter te zijn, de Ferrari's zien er atm ook goed uit, ik hoop dat deze veranderingen dus echt de eeuw van dominantie door een team wegdoen.

Also, props voor McLaren voor de vernieuwde livery. De problemen die ik had met de vorige zijn echt compleet weg. De kleuren contrasten elkaar veel beter en auto oogt minder in your face fel oranje.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beeldkwaliteit van Viaplay is wel echt ondermaats :/. Zit het grootste gedeelte van de middag al naar een waardeloos wazig beeld te kijken. Mag hopen dat dit nog verbetert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Korte review, DtS:
- Wat een klein kind was Yuki, pff
- Günter blijft de eind baas van de serie
- Bottas, leuk hem zo te zien
- HAM mij net iets te gladjes en beetje slachtoffer rol zoekende maar mooi hoe die over Bottas praat
- Dit seizoen ben ik voor Russel (en blijf in de Norris fan club)
- Tranen in mijn ogen einde van EP10 maar als neutrale kijker denk je wtf! Ze vergeten even dat RB een geweldige pitstop maakten en daardoor nieuwe banden had, maar ook nu denk ik weer: Was toch wel een rare beslissing (ja afspraken racend eindigen bla bla)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het ook bijzonder dat de Bottas-Russell crash door DtS volledig geframed werd op schuld Russell.
Ben ik het totaal niet mee eens, die rare knik van Bottas die hij met de auto maakte lieten ze niet eens zien.
Werd natuurlijk gedaan om hun eigen "storyline" vorm te geven, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Vond het ook bijzonder dat de Bottas-Russell crash door DtS volledig geframed werd op schuld Russell.
Ben ik het totaal niet mee eens, die rare knik van Bottas die hij met de auto maakte lieten ze niet eens zien.
Werd natuurlijk gedaan om hun eigen "storyline" vorm te geven, maar toch.

Thats DtS for ya

Desniettemin heb ik wel van veel momenten (her) genoten dankzij dit seizoen. Toch wel wat punten besproken die op de achtervang gebeurt zijn en de acties van vorig jaar meer vormgeven.

Maar ook wel erg veel gebeurtenissen die totaal genegeerd werden of anders werd neergezet als daadwerkelijk (zoals Firetrap aangeeft o.a.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Thats DtS for ya

Desniettemin heb ik wel van veel momenten (her) genoten dankzij dit seizoen. Toch wel wat punten besproken die op de achtervang gebeurt zijn en de acties van vorig jaar meer vormgeven.

Maar ook wel erg veel gebeurtenissen die totaal genegeerd werden of anders werd neergezet als daadwerkelijk (zoals Firetrap aangeeft o.a.)


Eens met deze woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drive To Survive is ook gemaakt voor Amerikanen, die kijken voor drama en niet voor realisme. Ze willen daarmee mensen naar de sport trekken en die Amerikanen geven geen reet om de waarheid, of iets eerlijk is of wat dan ook, alleen om entertainment. Die serie is een extreem slechte weerspiegeling van wat F1 echt is. Hier zijn realistische episode samenvattingen (grofweg overgenomen van The Race, Motorsport en nog twee nieuwssites):

Laat ik een ding voorop stellen dat je moet weten. Het regie- en productieteam achter Drive To Survive heeft via Apple TV+ een contract gekregen om een docu over Lewis Hamilton en Mercedes te maken, voor dat S4 uitkwam. En Max heeft nooit willen samenwerken met ze wegens hun gewoonte om de realiteit te verdraaien voor dramadoeleinden (wat ze zelf glashard ontkennen). Dat zet deze serie een beetje in perspectief. En ik hou absoluut niet van dat gebash heen en weer tussen Max & Lewis (zij zelf ook niet) en Mercedes en RB.

https://www.motorsport.com/f1/news/lewi ... m/8852814/

Episode 1 is niet heel vreemd verder. Ze laten het ongelijk toepassen van de tracklimits heel toevallig weg en doen alsof Max echt de grootste valsspeler is door het inhalen net buiten de baan. Ook laten ze dramaqueen Horner ogenschijnlijk, die ook zwaar overdrijft bij alles, het woord doen voor Max omdat hij niet wilt meewerken

Episode 2 begint de heisa al. Ze doen alsof Ricciardo een racegod was bij Renault (wat hij niet was) en dat hij zodoende Lando er zwaar zou uitrijden terwijl Lando het in 2020 al beter deed relatief gezien, meer ervaring heeft in de auto en het hele idee van in een nieuwe auto leren rijden niet bestaat in F1. De hele reden dat Ricciardo het echt moeilijk had werd weggelaten.

Episode 3 is vooral overdreven gezever door Horner en een handje boven het hoofd van Mercedes houden. Doen alsof Monaco veel meer is dan het was, die race was doodsaai. Toto Wolff doet voor de verandering relatief normaal. Bij Silverstone laten ze eveneens heel veel informatie weg zodat het lijkt dat Hamilton veel meer een lieverdje leek dan hij toen was, hem een van de cleanste coureurs ooit noemen pfff. Bijvoorbeeld, hij zegt meteen na de crash (is he okay) terwijl dit in werkelijkheid pas gebeurde nadat hij Max volledig de schuld gaf, ging checken of zijn auto ok was via Bottas en pas nadat hij ongeveer 5 minuten in de pit stond bij de rode vlag vroeg hij het. Ze geven Max haast de schuld. Daarnaast jankt Horner ook alles bij elkaar zeg, man man.

Episode 4 stapt eindelijk af van het Mercedes vs Red Bull gezeik naar HAAS. Waarbij ze Nikita Mazepin haast in volle glorie willen zetten. Gunther is en blijft een koning maar jezus wat was dit pijnlijk om te zien. Mazepin is troep, punt. En die hele redemption arc in Sochi was lachwekkend. Die bandenwissel betekende helemaal geen reet. "You finished 18th before Mick and Latifi", ja omdat ze al lang en breed uit de race lagen, hij was gewoon laatste, maar Netflix verdraait dat.

Episode 5 is haast een voortzetting van 3. Norris is een of andere kerel die Ricciardo dood wilt hebben. Terwijl het feit was dat Ricciardo gewoon moeite met de auto had en daar mentaal mee om te gaan. Natuurlijk is het logisch dat Norris daar niet mee kan helpen. Hij heeft al alles gedaan wat hij kon en dat was zijn data delen e.d. wat ook weer weg wordt gelaten. Ook het feit dat Ricciardo zelf aangaf dat hij niet lekker in het team lag vanwege zijn prestaties en mentaliteit. Maar nee Norris bad guy. Die twee kunnen juist sinds het laatste deel van het 2021 seizoen enorm goed met elkaar overweg. Wat wil je ook met een 10 jaar leeftijdsverschil en verschil van persoonlijkheid.

Episode 6 is op zich wel prima over Williams. Niet veel op aan te merken.

Episode 7 is helemaal geinig. Een episode over rookies met Yuki Tsunoda die oprecht wel vermakelijk is. Maar ook met fucking Esteban Ocon. Iemand die al 6 jaar in F1 zit, langer dan Lando Norris, Latifi en George Russel en even lang als Gasly.

Episode 8. Toevallig dat ze de Bottas en Russel crash half coveren want dat lijkt natuurlijk slecht voor Mercedes. Russel de schuld geven (wat een deel zo is, die reactie op Bottas zijn vrij milde move was dom) terwijl na de race al werd aangegeven dat het niet echt Russel zijn schuld was. Oh ja, iedereen zag aan het begin van 2021 al dat Russel Bottas zou overnemen. De enige reden waarom Bottas zou moeten blijven is omdat hij een goed loonslaafje is voor Hamilton en Hamilton dat liever ook heeft en omdat Russel anders sowieso door een ander team zou zijn opgepikt.

Episode 9. By far de slechtste, alleen maar gejank door Toto en Horner. Zwaar biased naar Mercedes, en het valt ook wel te zien waarom. Wat een nep gejank omtrent drama.

Episode 10. Alleen maar weer gefocust op dat drama. Het is iets meer gebalanceerd maar andere geweldige dingen worden gewoon weggelaten zoals Kimi zijn carriere, hoe Perez reed, hoe Alonso reed, hoe Sainz het deed. Het voelt gewoon leeg.

Is het vermakelijk om te kijken? Ja sommige episodes wel, vooral die over Williams en de rookies. Maar de rest is tot op het trieste aan toe biased en overgedramatiseerd. Er zijn wederom meer radioberichten en tijdlijnen geknipt om maar te passen bij een agenda. Deze serie wordt gered door de momenten dat ze wel realistisch (maar overdreven) blijven en Gunther Steiner, de koning.

Goed om te weten is dat zelfs Toto Wolff kritiek heeft op Drive To Survive nu het net uit is. Ze krijgen steeds meer terugslag uit de teams en coureurs zelf vanwege het verdraaien van audio, beelden, tijdspannen en dit keer vooral hun interviews uit context plaatsen (of delen weglaten).

TL;DR: Drive to survive voelt als de wappie versie van F1. De berg aan context weglaten en bewijs manipuleren om zo een eigen agenda er door te pushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhaupt, Alpha Romeo is totaal niet aanbod gekomen. Je zou haast denken dat die niet bestaan als je als beginneling dat seizoen kijkt :lol:

Ontzettend eens met BB, maar goed zoals je aangeeft verkoopt drama natuurlijk en blijft die drama tussen Merc en RB voor gemiddelde kijkers het gesprekstof van afgelopen seizoen. Voor de kijkcijfers logisch dat ze zich daar goed op willen voeden maar het verdraaien van interviews, gesprekken of andere vorm van communicatie/beelden is gewoon not done.

Als ze zo door gaan hebben ze straks geen enkel team meer voor DtS, hoe entertaining het ook is.
Wat ik jammer zou vinden want dit soort insider info is juist interessant in combinatie met alleen de races zien.
Het is echt interessant om te zien hoe ook het team omgaat met de druk en waarom keuzes gemaakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alfa Romeo en Aston Martin zijn inderdaad compleet uit de picture gebleven. Alpine en Alpha Tauri maar een helft van een episode en Ferrari wat sporadisch door episodes heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en het verbaasde mij ook dat Mazepin zoveel aandacht kreeg terwijl die nog nooit gepresteerd heeft maar wel een beetje geprezen word. Dat vat zal lekker smaken nu zijn vaders en zijn contract zijn verbroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Alfa Romeo en Aston Martin zijn inderdaad compleet uit de picture gebleven. Alpine en Alpha Tauri maar een helft van een episode en Ferrari wat sporadisch door episodes heen.


Vorig jaar was het toch compleet andersom? Vettel die naar AM ging

Wat ik zelf wel jammer vond is dat Zandvoort er niet in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat ik zelf wel jammer vond is dat Zandvoort er niet in zit


Citaat:
Laat ik een ding voorop stellen dat je moet weten. Het regie- en productieteam achter Drive To Survive heeft via Apple TV+ een contract gekregen om een docu over Lewis Hamilton en Mercedes te maken, voor dat S4 uitkwam. En Max heeft nooit willen samenwerken met ze wegens hun gewoonte om de realiteit te verdraaien voor dramadoeleinden (wat ze zelf glashard ontkennen).


Dit zegt genoeg.

Plus het is niet onbekend dat Netflix alles doet voor kijkcijfers (lees: gefabriceerde drama), het blijft een Amerikaans bedrijf dat atm aan het verdrinken is in de concurrentie van andere streaming services.

Net als veel slechte nieuwssites die nog steeds meningen van irrelevante personen er bij halen omtrent Abu Dhabi omdat dat clicks oplevert van boze Britse/Hamilton of Nederlandse/Verstappen fanboys. Als er iets verschrikkelijk is, is het wel Engelse media omtrent sport waar zij een groot aandeel in hebben. Dit door hun extreme bias en tabloid niveau van verslaggeven (nog wel een stap erger dan NL). De Amerikaanse media is slecht omdat ze de ballen verstand van F1 hebben en alleen kijken naar coureurdrama.
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic