Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pannenkoek schreef:
Die Haas ziet er wel gelijk een stuk anders uit zo. Het is wel érg kaal, maar zat zwart/wit vind ik in de basis wel vet. https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... e_russian/


Eens, het is niet bijzonder of zo, maar de strakke look laat de auto er wel tof uit zien.


Vind het er ook zeker gaaf uit zien, maar wel pijnlijk dat je als F1 team geen fatsoenlijke 2e sponsor kunt vinden. Volgens mij hadden ze van te voren best kunnen bedenken dat het niet heel erg slim is om volledig op een Russische sponsor te leunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Volgens mij hadden ze van te voren best kunnen bedenken dat het niet heel erg slim is om volledig op een Russische sponsor te leunen.

Ik zeg altijd maar zo, achteraf is mooi wonen.
Als deze teringzooi niet had plaatsgevonden, hadden ze waarschijnlijk geen enkel probleem gehad betreffende deze sponsor. Tenzij ze Mazepin er uit flikkeren, dan wordt het verhaal anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nouja, HAAS heeft zijn financiën voor dit jaar wel op orde. Dus hun positie in 2022 is wel veilig, of Mazepin nou meerijdt of niet. Dat heeft Steiner al aangegeven. Ze hebben ook al een reservecoureur met sponsoren in Pietro Fittipaldi. Daarnaast heeft Andretti ook interesse om HAAS over te kopen.

En op een rijtje, de auto's van dit jaar. Wat is jullie top 10?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die van McLaren wel erg tof dit jaar. Goede en mooie kleuren combo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En op een rijtje, de auto's van dit jaar. Wat is jullie top 10?

De Alfa Romeo, McLaren en Ferrari staan voor mij in de top 3 dit jaar. Vind sowieso de meeste liveries echt wel gaaf dit keer. Alleen de Williams, Haas en Mercedes (laatste zal wellicht ook anti-Merc bias zijn ;) ) doen me iets minder. Heb ze allemaal ook nog niet zien rijden dus ik baseer me nu alleen op de foto's die ik tot dusver langs zag komen. Wellicht dat ik op een heel ander lijstje kom als ik ze straks zie rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou ze zo zetten.

01. Ferrari
02. Aston Martin
03. McLaren
04. Alfa Romeo
05. Alpha Tauri
06. Williams
07. Mercedes
08. Haas (zonder Uralkhai)
09. Red Bull
10. Alpine

Die oldschool livery look van de Ferrari en Aston winnen het voor mij, klassieke racekleuren met goed zwart contrast van beide merken.

De McLaren vond ik enorm tof in het begin maar ik ben er in het licht iets op afgeknapt tijdens de testdagen, te mokerfel oranje en van veel hoeken te weinig blauw om dat te contrasten zoals de Gulf livery had. Alsnog heel vet.

Alfa Romeo en Alpha Tauri doen niet onder voor elkaar, beiden even vet maar wel vrij standaard verder. De kleurencombo plus het zwarte van de Alfa doen me net wat meer. De Williams valt tegen op de baan, de vette details in de reveal zie je niet enorm terug op de baan. Maar alsnog een heel tof design.

De Mercedes, niet lelijk maar ook niet bijzonder. Dat minimalistische van de huidige Haas is ook tof, niet bijzonder maar het staat wel, verveelt na een race ook wel.

De Red Bull is niet bijzonder verder, nooit geweest, gewoon brand herkenning en de Alpine is foeilelijk en mislukt als vaporwave design.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met je top drie. Wat een pracht wagen is Ferrari. Ik hoop ook zo dat ze beetje snel zijn dit jaar. Weer zin om voor ze te kunnen juichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn top 10 zou zijn:

1. Ferrari
2. Alpha Tauri
3. Aston Martin
4. Alfa Romeo
5. Williams
6. McLaren
7. Red Bull
8. Mercedes
9. Haas











10. Alpine

Ferrari qua kleur samenstelling echt mooi geworden zo, de kleursamenstelling van de AT spreekt mij zelf gewoon heel erg aan en het groen van Aston Martin vind ik heel erg vet.

De aller lelijkste is die van Alpine en staat er ook verder onder. En die van Haas is niet echt bijzonder zo met dat wit en zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Williams & Ferrari :loving: En ik vind die Alpine dus best meevallen :$ Liever dit dan zo'n geheel roze livery van BWT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een historisch verantwoorde kleur doet het bij mij meestal wel goed. Dus voor mij ook de Ferrari op 1. Dat donkerder rood in combinatie met zwart ziet er heel tof uit.

Aston Martin is nu helaas niet meer echt British Racing Green, daar is het iets te fel voor, maar snap het wel omdat het op televisie vorig jaar bijna als zwart uitzag.

Mercedes is inderdaad wel wat voorspelbaar, maar doet de naam 'zilverpijlen' nu wel weer eer aan. Leuk weetje is dat de nationale racekleur van Duitsland vroeger wit was, echter om gewicht te besparen lieten de fabrikanten de lakkleur achterwege waardoor de auto's gewoon de kleur van kaal aluminium hadden. En zo ontstond de bijnaam zilverpijlen. Niet alleen Mercedes maar ook Auto Union (de voorloper van Audi).

De McLaren vind ik uiteindelijk wel iets tegenvallen. De gulf livery die ze vorig jaar in Monaco hadden vond ik een stuk geslaagder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik zou ze zo zetten.

01. Ferrari
02. Aston Martin
03. McLaren
04. Alfa Romeo
05. Alpha Tauri
06. Williams
07. Mercedes
08. Haas (zonder Uralkhai)
09. Red Bull
10. Alpine


Precies dit eigenlijk. Livery van Ferrari is echt heel vet. Doet me denken aan begin jaren 90. Hopelijk voor hen zijn de sportieve resultaten niet hetzelfde als toen.

Verder heel benieuwd naar hoe de grid verdeeld gaat zijn. Denk en hoop eigenlijk dat Williams de stijgende lijn vast houd, en een stabiele middenmoter gaat worden, met uitschieters naar boven. Aan de kop verwacht ik eigenlijk dat er 1 team zal zijn wat de zaakjes met afstand het beste op orde heeft, en de eerste races domineert. Ik heb de cijfers niet, maar voor mn gevoel is dat in het verleden vaker het geval geweest na ingrijpende reglementswijzigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Precies dit eigenlijk. Livery van Ferrari is echt heel vet. Doet me denken aan begin jaren 90. Hopelijk voor hen zijn de sportieve resultaten niet hetzelfde als toen.


Die periode werd gedomineerd door McLaren met daarna Benneton en Williams :P. Dus ik hoop ook voor ze dat dat niet zo is.

Ferrari begon pas weer titels te winnen in 2000 met Michael Schumacher. Dat was juist de langste periode dat ze zonder winst zaten (driver en constructors), van 1979 (Jody Scheckter) tot 2000. Alleen in 1990 zaten ze dichtbij met Prost 2e in de Ferrari maar dat kwam puur door Prost, zijn teammaat Mansell was 5e.

En een nieuw topteam gebeurt niet zo snel. Ik zie vooral Ferrari en wellicht McLaren wel meer aansluiten bij de top maar meer ook niet. Vaak zie je bij een regelverandering dat een bepaald team ook wel echt beter wordt in de aanloop naar de regelverandering.

Mid en eind 2009 begon Red Bull al te strijden om de constructeurs titel nadat Brawn er eerst mee wegliep in de eerste races en Mercedes was ook al competitief aan het einde van 2013 en werd 2e in de constructeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 15:23 
 
Hardtraxxer

Hij zegt ook hopelijk niet.

Goed lezen, dat had een lezing over de geschiedenis van ferrari bespaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 15:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ho, miste dat idd, bericht is nog steeds relevant verder, dus ik hoop dat je ontevredenheid over mijn bericht daardoor een beetje gestild is.

En als je 3 zinnen al een lezing vindt, dan welkom en veel plezier op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 21:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Elk bericht van jou is een lezing Dennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 22:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Elk bericht van jou is een lezing Dennis.


Zo ist en nait aans
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Uberhout schreef:
Precies dit eigenlijk. Livery van Ferrari is echt heel vet. Doet me denken aan begin jaren 90. Hopelijk voor hen zijn de sportieve resultaten niet hetzelfde als toen.


Die periode werd gedomineerd door McLaren met daarna Benneton en Williams :P. Dus ik hoop ook voor ze dat dat niet zo is.

Ferrari begon pas weer titels te winnen in 2000 met Michael Schumacher. Dat was juist de langste periode dat ze zonder winst zaten (driver en constructors), van 1979 (Jody Scheckter) tot 2000. Alleen in 1990 zaten ze dichtbij met Prost 2e in de Ferrari maar dat kwam puur door Prost, zijn teammaat Mansell was 5e.


Precies dat bedoelde ik ook ja :P .
Inmiddels wel weer gruwelijk veel zin gekregen in het nieuwe seizoen, 2 weekjes wachten nog maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En DTS komt weer :D

Ondanks dat 't (waarschijnlijk) weer overgedramatiseerd is kijk ik die toch altijd met veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 21:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Russische GP permanent gecancelled, als in compleet van de agenda en alle toekomste agendas verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Russische GP permanent gecancelled, als in compleet van de agenda en alle toekomste agendas verwijderd

Las inderdaad dat het niet alleen voor dit jaar zal zijn inderdaad. F1 heeft de volledige Grand-Prix contract beeindigd.
Volgens mij zou er zelfs in 2023 race zijn in St. Petersburg en was de bedoeling dat de F1 daar op het vernieuwde Igora Drive-circuit zou racen tot in 2025. Dat gaat nu ook niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mazepin ook weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.espn.nl/f1/artikel/_/id/100 ... ta-mazepin
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de formule 1 dankzij zijn pa, uit de formule 1 dankzij zijn pa.

Zou mooi zijn als Giovinazzi nu zijn stoeltje krijgt maar ik denk dat het Fittipaldi wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 20:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zijn veel betere opties dan Giovinazzi, die gast kon degelijk kwalificeren en had wat snelheid maar wheel to wheel racen en inhalen kon hij echt niet.

Het wordt sowieso Fittipaldi omdat Gunther dat zelf heeft gezegd. De enige reden dat het niet Fittipaldi zou worden is als ze iemand vinden die meer geld binnen brengt en die ook geen stoeltje heeft bij een team in een FIA raceklasse omdat je dan nog extra geld mag neerleggen om contracten uit te kopen.

Fittipaldi heeft wel wat sponsoren, zit al in het team en heeft ervaring met de auto. Waarom zou je iemand anders kiezen en wie met een beetje talent zou in godsnaam voor HAAS willen rijden. Hulkenberg gaat echt niet voor HAAS, met Giovinazzi schiet je niks op ten opzichte van Fittipaldi die meer ervaring bij HAAS heeft, Piastri is te goed en Illot zit beter bij Indycar dan hij bij HAAS zou zitten.

Schwartzman was nog een redelijke optie geweest, maarja Rusland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 20:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok die zag ik niet aankomen.

Kevin Magnussen aangekondigd als vervanger van Nikita Mazepin bij Haas.

https://www.instagram.com/p/Ca5F1rjNuDZ/

Ik dacht dat hij gewoon prima zat daar bij Weathertech en zijn aankomende contract voor Peugeot in de WEC. Maar in vergelijking met Fittipaldi en Giovinazzi, zeker geen verkeerde keuze. Ervaring met het team, harde racer met best wat snelheid en kan ook nog wat dingen aan Schumacher leren.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic