Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn jaarlijkse F1 fix ook weer begonnen met Drive to Survive, wel leuk om te zien hoe de rest van het seizoen eruit zag. Heb letterlijk alleen de laatste race gezien waar Max won :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mijn jaarlijkse F1 fix ook weer begonnen met Drive to Survive, wel leuk om te zien hoe de rest van het seizoen eruit zag. Heb letterlijk alleen de laatste race gezien waar Max won :lol:


zucht :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Mijn jaarlijkse F1 fix ook weer begonnen met Drive to Survive, wel leuk om te zien hoe de rest van het seizoen eruit zag. Heb letterlijk alleen de laatste race gezien waar Max won :lol:


zucht :sleep:


Stop met cyberpesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat ik jammer zou vinden want dit soort insider info is juist interessant in combinatie met alleen de races zien.


Kijk, veel van die inside info die komt ook wel openbaar in het seizoen. Er zijn wel een paar websites (moeilijk te vinden) die dit soort info vaak rapporteren met goede bronvermelding en zo neutraal mogelijk.

Als teams niet willen dat je iets ziet dan laten ze je het ook niet zien. Dit in verband met imago van sponsoren, imago van het (auto)merk en mogelijk smaad dat Netflix kan plegen. De beelden en audio gaan wel eerst langs de teams om alleen maar info te tonen dat al beschikbaar was of nu geen schade meer kan doen.

Rickzel schreef:
Mijn jaarlijkse F1 fix ook weer begonnen met Drive to Survive, wel leuk om te zien hoe de rest van het seizoen eruit zag. Heb letterlijk alleen de laatste race gezien waar Max won :lol:


Je kan oprecht beter de jaarcompilaties kijken van een Skysports, BBC, F1 TV of Ziggo (liggende aan hoe biased je je commentaar wilt). Zelfs de meme compilations op YouTube van de seizoenen laten een beter beeld zien dan DTS doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DTS is gewoon een goeie vermakelijke docu, kijkt gewoon heerlijk weg, das alles wat ik zoek.

Het is gewoon perfect voor mensen die niet persé fan zijn van F1 maar het wel interessant genoeg vinden om het circus en wat er omheen speelt te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of mensen die wat beelden 'achter de schermen' willen zien.
Je moet idd alleen wel door de BS kunnen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Of mensen die wat beelden 'achter de schermen' willen zien.
Je moet idd alleen wel door de BS kunnen kijken.


Precies, dit is top reclame voor F1, dat het e.e.a gedramatiseerd is dat snapt iedereen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DTS is gewoon een goeie vermakelijke docu, kijkt gewoon heerlijk weg, das alles wat ik zoek.

Het is gewoon perfect voor mensen die niet persé fan zijn van F1 maar het wel interessant genoeg vinden om het circus en wat er omheen speelt te zien.


Ik zou het geen docu noemen. Het valt haast meer in het rijtje van zo'n Discovery Channel docu, waar het meer om drama en ruzie draait dan daadwerkelijk mensen iets leren of informeren over de sport en dit accuraat neerzetten.

Dit is haast meer alsof je een horrorfilm over F1 kijkt. "Based on true events".

Rickzel schreef:
Precies, dit is top reclame voor F1, dat het e.e.a gedramatiseerd is dat snapt iedereen wel.

Dat zou mooi zijn natuurlijk, maar dit is helaas niet zo. Echte F1 fans kunnen wel door de BS kijken, maar veel echte F1 fans kijken dit niet omdat dit juist zo nep en overgedramatiseerd is.

Het gros van de F1 fans kon bijvoorbeeld wel zien dat Max vaak te aggresief was, Hamilton smerige spelletjes speelde en dat de FIA het seizoen verneukte, maar daar laten ze het dan ook bij, op naar het volgende seizoen en blij zijn dat er eindelijk weer zo'n spectaculair seizoen was, ookal had het een vreemde nasmaak.

F1 fans zijn fans van racen en de coureurs, niet van F1: GTST.

Max wordt niet voor niets als boeman gezien door hoe Netflix hem neerzetten. Dat is de hele reden dat hij er ook niet aan meewerkt omdat er werd gedaan alsof hij de hele carriere van Ricciardo om zeep had geholpen terwijl Ricciardo en Max echt beste vrienden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zou het geen docu noemen. Het valt haast meer in het rijtje van zo'n Discovery Channel docu,..


"ik zou het geen docu noemen, het is meer een soort docu"

Oke Dennis, ik haak hier al af maatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat jij het leuk vindt om te kijken Rick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Of mensen die wat beelden 'achter de schermen' willen zien.
Je moet idd alleen wel door de BS kunnen kijken.


Precies, dit is top reclame voor F1, dat het e.e.a gedramatiseerd is dat snapt iedereen wel.


Het is topreclame omdat het een drama is.

Oke Rick, ik haak hier al af maatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook leuk om te kijken, lekker boeiend allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Of mensen die wat beelden 'achter de schermen' willen zien.
Je moet idd alleen wel door de BS kunnen kijken.


Precies, dit is top reclame voor F1, dat het e.e.a gedramatiseerd is dat snapt iedereen wel.


Het is topreclame omdat het een drama is.

Oke Rick, ik haak hier al af maatje.


Tering jij zit er lekker in he Dennis :lol: Meine liebe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft er nog meer zin voor dit weekend en de start van het nieuwe seizoen en wat verwacht je te gebeuren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorme zin, maar durf echt geen predictions te maken. Kan echt alle kanten opgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee inderdaad, het kan nog alle kanten op gaan en heb zelf ook geen totaal idee wat deze wagens gaan leveren voor de teams. Maar de volledige performance gaan we morgen en zondag pas zien.

De stoelendans is wel even wennen merk ik :lol: Op de een of andere manier had ik bij Bottas nog steeds het Merc logo verwacht en was dus even in de war :lol:

En holy shit wat heeft Ferrari een dikke sidepod. Dik als in groot en lomp.

Edit:
Word denk ik voor Hulkenberg wel een moeilijk weekend. Die moet ff invallen in een compleet nieuwe auto, compleet nieuwe configuratie waar hij zelf waarschijnlijk afgelopen maanden niet bij is geweest of in geoefend heeft (gok ik?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop echt dat er dit jaar elke race gewoon 3/4 teams voor de overwinning kunnen strijden. Tuurlijk ben ik voor Max maar als hij daardoor wat minder wint dan afgelopen jaar juich ik het alleen maar toe. Zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gat in die zijkant van Ocon zeg :O in de race levensgevaarlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die streamingkwaliteit is toch dramatisch van ViaPlay?! Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding.
Ging even checken hoe de kwaliteit op TV was, maar daar is de vrije training niet eens te zien. :lol:

Wat sneu dit allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Die streamingkwaliteit is toch dramatisch van ViaPlay?! Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding.
Ging even checken hoe de kwaliteit op TV was, maar daar is de vrije training niet eens te zien. :lol:

Wat sneu dit allemaal.


Ligt aan je provider, Ziggo is het via kanaal 200 te zien tot augustus.

''Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding'' Geen idee wat ik dan ''beter'' doe maar heb hier in Utrecht kraak helder beeld via de app en browser (beide getest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
FRArnold schreef:
Die streamingkwaliteit is toch dramatisch van ViaPlay?! Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding.
Ging even checken hoe de kwaliteit op TV was, maar daar is de vrije training niet eens te zien. :lol:

Wat sneu dit allemaal.


Ligt aan je provider, Ziggo is het via kanaal 200 te zien tot augustus.

''Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding'' Geen idee wat ik dan ''beter'' doe maar heb hier in Utrecht kraak helder beeld via de app en browser (beide getest)


Heb KPN, en kanaal 225 is dan het 'Xtra' kanaal, maar daar zie ik alleen maar reclame voor series enzo.
Vind het via browser niet heel best hoor, maar ok, misschien heb ik te hoge verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Die streamingkwaliteit is toch dramatisch van ViaPlay?! Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding.
Ging even checken hoe de kwaliteit op TV was, maar daar is de vrije training niet eens te zien. :lol:

Wat sneu dit allemaal.


Heb nergens last van met F1TV :D
Alhoewel ik het nog niet op een groter scherm heb gekeken.

Maar als de stream nu al zo beroerd is, hoe moet dat dan tijdens de race als er nog meer apparaten de stream gebruiken. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Die streamingkwaliteit is toch dramatisch van ViaPlay?! Ligt echt niet aan mijn setup/verbinding.
Ging even checken hoe de kwaliteit op TV was, maar daar is de vrije training niet eens te zien. :lol:

Wat sneu dit allemaal.

Toevallig dat ik mijn kapster dit gisteren ook hoorde zeggen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees echt alleen maar negatieve berichten erover, is zelfs #viaplay is zelfs #1 trending op Twitter atm. Zowel over de kwaliteit als het commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Lees echt alleen maar negatieve berichten erover, is zelfs #viaplay is zelfs #1 trending op Twitter atm. Zowel over de kwaliteit als het commentaar.


Als NL'ers kunnen zeiken zullen ze het doen, feit dat men ''roept'' dat Olav terug moet komen kan ik het weinig serieus nemen
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic