Wou zeggen, Sky en Ziggo zijn even partijdig.
Ja en? Ik heb liever iemand die partijdig is voor Max dan voor Lewis.
Overigens goed dat Masi weg is, enige juiste keuze.
Die gasten brengen wel meer emotie met zich mee moet ik bekennen... Dus eh jaULTIMO wrote:Ik heb geen probleem met Engels commentaar ansich maar wel dat ze zwaar partijdig zijn (voor Hamilton/tegen Max).

Die rijdt toch onder onafhankelijke vlag... Dat heeft geen consequenties voor hem zover ik weet.JeroenB93 wrote:Ga er natuurlijk van uit dat de GP in Sochi geen doorgang zal hebben. Maar hoe zit dat met Russische atleten in de sport überhaupt? In F1 mag Mazepin ook nog niet onder de Russische vlag rijden, maar zou deze oorlog voor hem meer consequenties kunnen hebben?
Ik heb een chrome cast gekocht. En dat werkt echt wel makkelijk voor meer apps dan alleen f1tvzeke wrote:Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?
Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.
Ik kijk F1 meestal achter mn pc, maar als ik het op tv kijk dan ook inderdaad chromecast! Werkt prima. Kun je tegenwoordig al vrij goedkoop kopen.rakkietakkie wrote:Ik heb een chrome cast gekocht. En dat werkt echt wel makkelijk voor meer apps dan alleen f1tvzeke wrote:Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?
Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.
Hij is wel een reservist in het Russische leger en zijn vader is een fervent Putin aanhanger. Dus dit heeft weldegelijk gevolgen. Hij is namelijk ook al als sponsor van de HAAS auto afgehaald.rakkietakkie wrote:Die rijdt toch onder onafhankelijke vlag... Dat heeft geen consequenties voor hem zover ik weet.JeroenB93 wrote:Ga er natuurlijk van uit dat de GP in Sochi geen doorgang zal hebben. Maar hoe zit dat met Russische atleten in de sport überhaupt? In F1 mag Mazepin ook nog niet onder de Russische vlag rijden, maar zou deze oorlog voor hem meer consequenties kunnen hebben?
Op deze manier F1TV pro abbo afgesloten voor 2,66 per maand: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/f1-t ... r35-227625zeke wrote:Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?
Heb dit jaar een F1TV abbo afgesloten voor dit seizoen en die is prima te casten naar mijn Android tv.zeke wrote:Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?
Eens, het is niet bijzonder of zo, maar de strakke look laat de auto er wel tof uit zien.Pannenkoek wrote:Die Haas ziet er wel gelijk een stuk anders uit zo. Het is wel érg kaal, maar zat zwart/wit vind ik in de basis wel vet. https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... e_russian/