Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 17:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, Sky en Ziggo zijn even partijdig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en? Ik heb liever iemand die partijdig is voor Max dan voor Lewis.

Overigens goed dat Masi weg is, enige juiste keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 18:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb liever iemand die onpartijdig is en dan zelf geen hypocriet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil is dat 't NLse commentaar voor Nederlanders is en het Engelse commentaar wereldwijd (of iig de landen die geen eigen taal commentaar hebben).

Ik heb idd liefst neutraal commentaar. En als het dan toch partijdig moet zijn, dat ze dan voor Latifi zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik heb geen probleem met Engels commentaar ansich maar wel dat ze zwaar partijdig zijn (voor Hamilton/tegen Max).


Die gasten brengen wel meer emotie met zich mee moet ik bekennen... Dus eh ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2022 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is toch wel wat design verschil.
Verschillende teams met verschillende pod designs.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe zijn het, op RedBull en Haas na, allemaal ook wel erg gave designs geworden :thumbsup:

Vooral de Ferrari met zwart/rood is echt nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2022 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De liveries tot nu toe zijn wel nice inderdaad.

Die van Haas is gewoon de Rusland vlag dus meh. Red Bull is sponsorsticker overload op een standaard design dus meh. Mercedes is een stap naar achter van wat ze eerst hadden, die nieuwe livery lijkt in het echt bij de testrun van Lewis een stuk minder dan op die eerste persfoto's, beter dan Haas en Red Bull maar ook meh.

Lijkt wel alsof ze de contrast omhoog hebben gesmeten om het zwart meer zwart te laten lijken maar in het echt is het gewoon donkergrijs.

Verder is Ferrari top met hun door de eind jaren 80 begin jaren 90 geinspireerde livery, McLaren is de mooiste imo met daarachter de Aston en Ferrari om een top 3 te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleurtjes en stickers daargelaten, veel verschillen in de opbouw van de auto's. Hier gaan merken echt zwaar onderuit of zwaar overpresteren. Alleen al t verschil tussen de AM en de MCL, jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 20:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tot zover de streak van mooie autos.

https://twitter.com/AlpineF1Team/status ... 50/photo/4

Dit is echt een gedrocht. Ze zouden voor Vaporwave gaan, waar ze alleen de kleuren van goed hebben, maar de styling compleet misslaan. Totaal geen mooi uitgewerkt design.

Het lijkt meer alsof er een Racing Point in een Alpine is gecrashed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brrrr. Die kleuren vloeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een volledig roze auto vind ik nog wel oke (ook omdat ik het gewend ben van andere raceklassen) maar dit blauw met roze door elkaar vloekt inderdaad behoorlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind roze auto's ook niet per sé lelijk. Zeker in combinatie met zwart en/of een mooie overgang naar blauw kan het best mooi gemaakt zijn (kijk maar naar goede vaporwave designs).

Maar ik vind die kleur van BWT zo verschrikkelijk lelijk. Het is niet donker genoeg en ook niet licht genoeg om een mooie tint van roze te zijn. En bij deze hebben ze ipv mooie overgangen gewoon er voor gekozen om willekeurige onderdelen van de auto roze te maken en anderen blauw.

Die racepakken van Alpine zien er ook niet uit. Die zijn ook bijna het zelfde als vorig jaar alleen dan met willekeurige roze stukken er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/formule-1/6186079/ver ... lk_wrapper

Hij heeft sowieso een punt wat betreft het feit dat teamleiders contact konden hebben met Masi. Het bracht brilliante TV, maar het is gewoon niet slim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bracht goede drama op tv maar kwam voor de sport niet ten goede imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga er natuurlijk van uit dat de GP in Sochi geen doorgang zal hebben. Maar hoe zit dat met Russische atleten in de sport überhaupt? In F1 mag Mazepin ook nog niet onder de Russische vlag rijden, maar zou deze oorlog voor hem meer consequenties kunnen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ga er natuurlijk van uit dat de GP in Sochi geen doorgang zal hebben. Maar hoe zit dat met Russische atleten in de sport überhaupt? In F1 mag Mazepin ook nog niet onder de Russische vlag rijden, maar zou deze oorlog voor hem meer consequenties kunnen hebben?


Die rijdt toch onder onafhankelijke vlag... Dat heeft geen consequenties voor hem zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?

Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?

Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.


Ik heb een chrome cast gekocht. En dat werkt echt wel makkelijk voor meer apps dan alleen f1tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
zeke schreef:
Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?

Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.


Ik heb een chrome cast gekocht. En dat werkt echt wel makkelijk voor meer apps dan alleen f1tv


Ik kijk F1 meestal achter mn pc, maar als ik het op tv kijk dan ook inderdaad chromecast! Werkt prima. Kun je tegenwoordig al vrij goedkoop kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 21:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
JeroenB93 schreef:
Ga er natuurlijk van uit dat de GP in Sochi geen doorgang zal hebben. Maar hoe zit dat met Russische atleten in de sport überhaupt? In F1 mag Mazepin ook nog niet onder de Russische vlag rijden, maar zou deze oorlog voor hem meer consequenties kunnen hebben?


Die rijdt toch onder onafhankelijke vlag... Dat heeft geen consequenties voor hem zover ik weet.


Hij is wel een reservist in het Russische leger en zijn vader is een fervent Putin aanhanger. Dus dit heeft weldegelijk gevolgen. Hij is namelijk ook al als sponsor van de HAAS auto afgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?


Op deze manier F1TV pro abbo afgesloten voor 2,66 per maand: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/f1-tv-pro-12-maanden-voor-eur35-227625
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Is iedereen er al uit hoe die straks F1 gaat kijken?

Dat viaplay kan van mij eigenlijk wel de tiefus krijgen. Dus dan wordt het F1TV.
Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat op mn tv ga kijken zonder tussenkomst van een laptop iedere keer. Die app is er niet voor samsung tv's.

Heb dit jaar een F1TV abbo afgesloten voor dit seizoen en die is prima te casten naar mijn Android tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Haas ziet er wel gelijk een stuk anders uit zo. Het is wel érg kaal, maar zat zwart/wit vind ik in de basis wel vet. https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... e_russian/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Die Haas ziet er wel gelijk een stuk anders uit zo. Het is wel érg kaal, maar zat zwart/wit vind ik in de basis wel vet. https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... e_russian/


Eens, het is niet bijzonder of zo, maar de strakke look laat de auto er wel tof uit zien.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic