Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2021 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja dan ben je wel een expert imo. Maargoed het blijft zwaar vervelend dat het interview "ook een beetje om Olav Mol" moet draaien.

Zo vat ik het op dan.


Hij heeft er sowieso wel wat verstand van natuurlijk. Maar het is een presentator/commentator op de eerste plaats. En op dat gebied doet hij het de laatste jaren al niet meer goed. Hij maakt heel veel fouten en dreunt elke keer de zelfde basisinformatie op. Dus hij komt nu niet meer echt als expert over.

Het is gewoon zo'n typisch Sierd De Vos geval. Hij maakt veel grapjes en is grofgebekt. Je houdt van hem om zijn persoonlijkheid, niet om hoe goed hij daadwerkelijk verslag doet. Hij is daarnaast extreem biased, wat niet enorm raar is op nationale zenders maar Olav gaat wel relatief ver.

Jack Plooij eveneens, beiden kunnen na zo veel jaren nog amper een correcte Engelse zin formuleren. Jack vraagt ook alleen maar nutteloze vragen of probeert sensatie uit mensen te trekken, van hem hoef je nooit degelijke informatie te verwachten.

Dat Ziggo meer de Max Verstappen fanclub is dan een daadwerkelijk goed sportverslag is, is ook pijnlijk duidelijk met iemand als Coronel. Doornbos is wel ok, maar ook zwaar biased en vind zichzelf geweldig. Kamphues is nog de beste van dat trio, is biased maar doet iig z'n werk goed en is de enige die het nog neutraal probeert te houden of devil's advocate te spelen. Winkelman is wel de beste daar, de enige daadwerkelijk goede verslaggever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2021 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke straf gaan Hamilton en Wolff krijgen trouwens? Missen FÍA GALA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2021 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de hele week nog nagenoten van deze laatste race.
Want een prachtig mooi sportmoment. Dit is er één in het rijtje 'Timmertje timmertje', 'Epke Zonderland, hij staat', 'Dennis Bergkaaaamp'.
Zeer verdiend kampioenschap voor Verstappen, ook al had Hamilton deze race eigenlijk moeten winnen.

Snap wel dat FIA actie onderneemt om team bazen niet meer rechtstreeks met wedstrijd leiding te laten praten. Maar dat komt voornamelijk door het gejank van Toto, want een verschrikkelijke schreeuwerd kan dat zijn.
Horner is ook kritisch, maar naar mijn idee wel altijd correct en ingetogen over de intercom.

Benieuwd naar het nieuwe seizoen. Hoop dat Red Bull ook voor de constructeurs titel kan gaan. En dat er weer meer teams om de titel kunnen mee strijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2021 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Welke straf gaan Hamilton en Wolff krijgen trouwens? Missen FÍA GALA

Toto Wolff zal geen straf gaan krijgen omdat Mercedes James Allison heeft gestuurd om de bokaal op te halen. Dus vanuit Mercedes oogpunt is er voldaan aan ophalen van de constructeurs bokaal.

Denk dat het bij Hamilton wel een geldboete zal worden, al heb ik geen idee wat de reglementen hierover precies zeggen. Maar dit lijkt mij de meest logische sanctie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf, Honda lijkt ipv tot 2023 met 'enkele hulp', nu plots tot 2025 zeer nauw betrokken te blijven bij Red Bull omtrent de motoren. Was ook eeuwig zonde dat ze na zo'n kampioenschap ermee zouden kappen. Hup Honda! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze kappen er in essentie ook nog mee. Het wordt geen Honda team.

Het wordt een soort van Red Bull powertrains powered by Honda powertrains. Ze zijn betrokken bij Red Bull zelf en ze worden geen actieve motorleverancier. Ze gaan gewoon nauw werken bij Red Bull zelf tot 2025.

Wel logisch, gezien Honda verder weinig naam heeft buiten de motorsport (in de VS ook met Acura) en gezien in 2026 de nieuwe regelementen komen en Red Bull dan wss overstapt op VAG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RB18 presentatie vandaag :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen de saaiste presentatie van allemaal denk ik. Die wagen ziet er al jaren nagenoeg hetzelfde uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Meteen de saaiste presentatie van allemaal denk ik. Die wagen ziet er al jaren nagenoeg hetzelfde uit

Heb je die van Haas gezien dan :P Het kan nog erger >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Meteen de saaiste presentatie van allemaal denk ik. Die wagen ziet er al jaren nagenoeg hetzelfde uit

Heb je die van Haas gezien dan :P Het kan nog erger >.<


De auto van Haas wel meermaals veranderd in de laatste 8 jaar, die van Red Bull niet. De Haas is alleen dit jaar het zelfde als vorig jaar. Red Bull is by far de meest voorspelbare en saaie reveal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooie 'stunt' van Horner m.b.t. gewonnen veiling xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wel mooie 'stunt' van Horner m.b.t. gewonnen veiling xd


Ik weet nog steeds niet of het echt is, heb het idee dat het een meme is gezien het nergens door Horner of Mercedes zelf bevestigd is, maar als het zo is zou het een geweldige PR stunt zijn. Natuurlijk gaat hij niet bij classified spul kijken maar je grootste concurrent over de vloer voor een bezoekje aan de fabriek is wel echt een magnifieke powermove van Horner, zeker gezien hij wss ook gaat ouwehoeren.

Maar zoals gezegd, denk niet dat het echt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Overigens is Horner niet van plan om in zijn eentje af te reizen naar de grote rivaal. ,,Ik neem Adrian Newey, Pierre Waché en waarschijnlijk Paul Field met me mee”, somde hij tegen RacingNews365 glimlachend enkele technische Red Bull-collega's op.

Ik zag bovenstaande wel als bevestiging vanuit Horner zelf. Wat ik me wel afvraag, is of het daadwerkelijk plaats gaat/mag vinden uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Meteen de saaiste presentatie van allemaal denk ik. Die wagen ziet er al jaren nagenoeg hetzelfde uit

Heb je die van Haas gezien dan :P Het kan nog erger >.<


De auto van Haas wel meermaals veranderd in de laatste 8 jaar, die van Red Bull niet. De Haas is alleen dit jaar het zelfde als vorig jaar. Red Bull is by far de meest voorspelbare en saaie reveal.

Wat verwacht je dan, dat ze afstappen van het Red Bull logo en als enige binnen de franchise andere kleuren gaan gebruiken? Lekkere synergy dus vind het zelf nogal logisch dat de veranderingen niet heel indrukwekkend zullen zijn.

Vorig jaar vond ik Aston Martin, Alpine en Alfa Romeo ook de enige memorabele designs.

Waar ik mij bij Haas een beetje aan stoor is de hoeveelheid Russische invloed (ik snap dat de investeerder Russisch is) maar dat het de identiteit van het oorspronkelijke bedrijf een beetje doet ondersneeuwen.

Komende jaren zul je ook een witte auto met wat Russische kleuren zien. That's it., Geen mooi logo design of wat dan ook en hier wil Red Bull vaak wel wat aanpassingen op doen, al zijn ze klein maar het gaat mij om de detail. En die is bij Haas ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat denk je dat Haas en alle andere fabrikanten dan gaan doen, afstappen van hun standaard sponsoren? Afstappen van groot Williams op de auto, afstappen van een groot Alfa Romeo logo er op? Nee, ze laten het er altijd op en toch zetten zij als grote merken vaak zat andere liverys neer. Dus dat is een slap excuus.

Er zijn ook genoeg Red Bul auto's in andere kleuren en liverys die tig keer mooier zijn (zoals de witte in Turkije). Ook zat in andere raceklasses.

Ik vond de Alpha Tauri en Aston Martin als enige er bovenuit steken vorig jaar.

Ten tijde van BWT en Force India/Racing Point had je ook voornamelijk roze. Hoe belangrijker je sponsor voor je auto is, hoe meer invloed die er op de livery heeft. Maar andere teams laten prima zien dat dat ook gepaard gaat met verschillende liveries. Zelfs Alfa Tauri/Torro Rosso had betere Red Bull liveries.

Maar Red Bull heeft nooit echte variatie laten zien en is by far het saaiste qua reveal. Je weet altijd precies hoe hij er uit ziet terwijl andere fabrikanten vaker niet veel langer dan 4 jaar aan een soort livery vast houden. En Haas al helemaal niet die tot dit jaar bijna elk jaar wel een iets andere tot compleet andere auto had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel in minderheid zijn, maar persoonlijk vind ik de RB livery best tof en denk ik dat de witte mij vrij snel gaat vervelen. Net als Ferrari, dat hoort rood te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zal wel in minderheid zijn, maar persoonlijk vind ik de RB livery best tof en denk ik dat de witte mij vrij snel gaat vervelen. Net als Ferrari, dat hoort rood te zijn.


Of het lelijk is, is wat anders natuurlijk. Ik vind hem ook niet lelijk, eerder saai. Ferrari heeft wel iets meer bestaansrecht op die kleur verder gezien zij ongeveer 20x zo lang al die kleur hanteren natuurlijk, ook op hun productieauto's, verder zijn ze ook wel voorspelbaar ookal zit er lichtelijk meer verandering in dan Red Bull.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh nee het is zeker niet zo iconisch als Ferrari. Absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:P

https://twitter.com/MercedesAMGF1/statu ... 0957462535
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, het team Mercedes zelf is verschrikkelijk, maar hun social media is wel on point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 15:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.fia.com/news/fia-president- ... refereeing

Michael Masi is vervangen als raceleider. Terecht wel, hij had het vertrouwen niet meer van bijna iedereen.

Hij wordt vervangen door een duo, aanwezige senior adviseur en een F1 variant van de VAR als extra hulp tijdens de races.

De raceleiders worden Niels Wittich (voormalig DTM raceleider) en Eduardo Freitas (voormalig WEC raceleider) en de senior adviseur is Herbie Blash, de oude rechterhand van Charlie Whiting.

In het kort. Eduardo Freitas is een zeer goede ervaren raceleider en de toevoeging van Herbie Blash is eveneens enorm positief gezien de tijden die hij echt met Whiting heeft gewerkt.

Echter, Niels Wittch is misschien verantwoordelijk voor een wel grotere controverse in de DTM vorig jaar dan hier in Abu Dhabi is gebeurd.

Hij heeft in essentie het hele seizoen ook slechte beslissingen gemaakt met in de finale een die het kampioenschap besliste. Hierdoor is Red Bull coureur Liam Lawson van een kampioenschap beroofd omdat hij moedwillig van de baan werd geramd door zijn directe tegenstander voor het kampioenschap in een Audi. De tegenstander die al vaker vals gedrag heeft vertoond richting Lawson en anderen in het seizoen en niet werd gestraft. Zelfs in dat zelfde weekend probeerde hij Lawson al eens van de baan te beuken. Beiden vielen uiteindelijk uit.

De derde kampioenskandidaat Gotze (die wel qua punten redelijk achter stond) die in een Mercedes reed, reed 4e en op deze posities zou Lawson winnen (Gotze moest 1e worden). Echter, alle coureurs voor hun waren Mercedes coureurs of customer teams die Gotze er gewoon langs lieten. De teammaat van Lawson was echter vlak achter Gotze en kon hem nog inhalen en ophouden. Maar op het punt dat Gotze er langs werd gelaten begonnen de overige Mercedessen de teammaat van Lawson van de baan te beuken.

Ook dit werd ongestrafd en Lawson verloor het kampioenschap. Dus ja, een persoon die valsspeelt en een constructeur die de hele competitie heeft verneukt in een race.

Meer info over dat incident vind je hier:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F1 TV Pro krijgt voorlopig geen Nederlands commentaar meer

Op de website van F1 TV staat dat het seizoen nieuwe seizoen met vijf talen begint. Dat zijn naast Engels ook Frans, Duits, Spaans en Portugees. Nederlands staat niet in de lijst, dus het commentaar dat Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk verzorgen voor Viaplay is in ieder geval voorlopig niet te horen bij wedstrijden. Voorheen was dat wel het geval. Toen werd het commentaar van Ziggo ook uitgezonden via de F1 TV-streamingdienst.

Wel staat er op de website dat 'commentatoren en talen kunnen veranderen gedurende het seizoen', maar verder geeft de Formule 1 geen details over wanneer dat zou zijn. Het nieuwe seizoen van de autosport begint halverwege maart.

De uitzendrechten van de Formule 1 liggen sinds dit jaar niet meer bij Ziggo, maar bij Viaplay. Sindsdien waren ook oudere commentatoren zoals Olav Mol, Jack Plooij en Rick Winkelman al uit de faq-pagina verwijderd, maar ook de twee nieuwe Viaplay-commentatoren zijn dus straks niet meer via F1 TV Pro te horen.
Afbeelding
https://tweakers.net/nieuws/193396/f1-t ... -meer.html


nja dan maar engels, geen problemen mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen probleem met Engels commentaar ansich maar wel dat ze zwaar partijdig zijn (voor Hamilton/tegen Max).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik heb geen probleem met Engels commentaar ansich maar wel dat ze zwaar partijdig zijn (voor Hamilton/tegen Max).

Dat was met Nederlands niet anders toch? Max/tegen Hamilton :P
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic