Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2021 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Tsja, dit is echt zuur en kan wel eens beslissend zijn geweest.


Gvd wat zuur dit. Dit zijn de dingetjes die het kampioenschap bepalen. De pace van RB leek wel meer dan prima, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iedereen bij Ziggo is duidelijk Verstappen fan, Coronel wel extreem, die had van mij ook weg gemogen. Alleen Kamphues deed nog enigszins zijn best om neutraal te kijken.

Maar zo is iedereen bij Skysports overduidelijk Hamilton fan (minus Jensen Button om overduidelijke redenen). Crofty is evengoed zwaar partijdig, net als Mol. En bij de Duitse TV zie je alleen Vettel en Schumacher terwijl ze niet echt veel bijzonders doen dit seizoen. Dat ga je toch niet tegenhouden bij nationale tv zenders, zeker wanneer het kampioenskandidaten zijn. En dan objectiviteit verwachten, dan zijn je verwachtingen verkeerd.

Ik ga daarom wel over naar F1 tv, is ook niet ideaal gezien een paar wel duidelijk Hamilton fan zijn want Engels (Zoals Lawrence), maar ze zijn wel de meest neutrale optie met goed verslag en interviews en items.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iedereen bij Ziggo is duidelijk Verstappen fan, Coronel wel extreem, die had van mij ook weg gemogen. Alleen Kamphues deed nog enigszins zijn best om neutraal te kijken.

Maar zo is iedereen bij Skysports overduidelijk Hamilton fan (minus Jensen Button om overduidelijke redenen). Crofty is evengoed zwaar partijdig, net als Mol. En bij de Duitse TV zie je alleen Vettel en Schumacher terwijl ze niet echt veel bijzonders doen dit seizoen. Dat ga je toch niet tegenhouden bij nationale tv zenders, zeker wanneer het kampioenskandidaten zijn. En dan objectiviteit verwachten, dan zijn je verwachtingen verkeerd.

Ik ga daarom wel over naar F1 tv, is ook niet ideaal gezien een paar wel duidelijk Hamilton fan zijn want Engels (Zoals Lawrence), maar ze zijn wel de meest neutrale optie met goed verslag en interviews en items.

Bij F1TV kan je dat taal wisselen van de commentatoren. Dus als je Spaans kiest krijg je de Spaanse commentator. Kies je NL dan krijg je Mol.

Elk land heeft inderdaad zijn favoriet, zie daar niets verkeerds aan. Maar een goede commentator kan wel als nodig is de bril afzetten en objectief blijven. Dat is bij Mol helaas niet altijd zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die Plooij ook reteirritant worden.
Die stelt bij z'n interviews aan anderen zo veel vragen die over Max gaan. Kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die last van spanning heeft xd mijn god zeg wat spannend dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jankerd moet weer klagen over de "gratis" pitstop...

Hahaha, hoe mooi dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Jankerd moet weer klagen over de "gratis" pitstop...

Hahaha, hoe mooi dit

Wat een hypocriet is het ook he :sick: je hoorde hem niet klagen in Silverstone
En dan ook nog zeggen dat de muur er volgens hem goed uit ziet. Kerl houd het even bij het rijden en laat de veiligheid aan andere over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track voor een kwalificatie maar voor een race. Terechte straf voor Max helaas, kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pohhh die herstart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ Lewis is wel een beetje te veel secondes aan het smokkelen tijdens de vsc
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Max "hier plek terug"
Lewis "hij brake test mij"
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh oh oh Hamilton :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdstraf voor Max en nu niks voor Hamilton... wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Tijdstraf voor Max en nu niks voor Hamilton... wtf?


Na de wedstrijd.. Komt nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
chas1n schreef:
Tijdstraf voor Max en nu niks voor Hamilton... wtf?


Na de wedstrijd.. Komt nog

Zal hooguit 5 seconde zijn. Dus geen invloed op het resultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal m'n oranjebril wel zijn, maar heel eng hoe Verstappen Lewis er langs wilt laten en vervolgens bovenop hem knalt en daar bovenop Max nog 5 seconden tijdstraf krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 5s was omdat hij de plek al eerder had moeten terug geven.
De race was uberhaupt al chaotisch en ik vond FIA ook erg warrig en onbesluitvaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die 5s was omdat hij de plek al eerder had moeten terug geven.
De race was uberhaupt al chaotisch en ik vond FIA ook erg warrig en onbesluitvaardig


Dus.. Je wil die terug geven die plek. Maar diegene knalt hem even naar binnen bij jou.
De kans is er geweest, en nu krijg je 5 sec omdat iemand bij jou naar binnen rijdt.

Vrij apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut circuit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nuracore schreef:
Die 5s was omdat hij de plek al eerder had moeten terug geven.
De race was uberhaupt al chaotisch en ik vond FIA ook erg warrig en onbesluitvaardig


Dus.. Je wil die terug geven die plek. Maar diegene knalt hem even naar binnen bij jou.
De kans is er geweest, en nu krijg je 5 sec omdat iemand bij jou naar binnen rijdt.

Vrij apart

Die 5s is niet voor die botsing
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Die 5s was omdat hij de plek al eerder had moeten terug geven.
De race was uberhaupt al chaotisch en ik vond FIA ook erg warrig en onbesluitvaardig


Eens over FIA maar wel heel gaaf dat ze de communicatie lieten horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die 5 seconden was omdat Max weer off track ging met "gaining een advantage off track". Maar je krijgt te horen van FIA laat Lewis er door en dan knalt ie bovenop je. Voorsprong/pacing weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kut circuit :x

Vind het ook helemaal niets. Dit mag dan wel een snel circuit zijn maar het is er wel een die vraagt om problemen. Je kan nergens echt uitwijken van elkaar en dat op die hoge snelheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FIA :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Nee die 5 seconden was omdat Max weer off track ging met "gaining een advantage off track". Maar je krijgt te horen van FIA laat Lewis er door en dan knalt ie bovenop je. Voorsprong/pacing weg.

Dat is wat ik zeg, als Verstappen die plek sneller terug gaf dan was er geen advantage meer en racen ze vrolijk door als voor hij van de baan schoot.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic