Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://www.nu.nl/media/6170842/f1-commentator-olav-mol-wordt-in-2022-vervangen-door-nelson-valkenburg.html

Poeh ik ga hem wel missen hoor. Het zat me nooit dwars dat hij wel eens dingen mistte, hij was voor mij de Nederlandse F1 stem.


Ben er wel tevreden mee. Voor velen zal het nostalgie zijn, maar in de laatste jaren is hij echt buitensporig slecht aan het verslaan. Hij heeft het echt bovengemiddeld vaak fout, mist dingen, vertaalt Engels enorm slecht naar Nederlands en praat me toch een partij onzin er bij met een hoge dosis herhaling van basiskennis over F1.

Als er de keuze was zijn audio spoor uit te zetten had ik het gedaan, elke keer, je mist niks want je ziet sneller wat er aan de hand is dan Mol het zelf door heeft. Het enige wat je mist is gewaffel.

Nu Plooij en Coronel nog weg en Winkelman prominenter er bij. Anders maar gewoon F1 tv, Brundle is een zeer goede verslaggever en Buxton is ook zeer competent voor on-track stukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met d'n BB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook wel, hij is al ver voorbij zn houdbaarheidsdatum. Hoop dat F1TV nog wel Nederlandse audio spoor blijft hebben. Vind het vooral fijn dat er eindelijk een race kenner aanschuift als commentator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Met code: F1GAME25 heb je korting op f1tv.


dank :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
https://www.nu.nl/media/6170842/f1-commentator-olav-mol-wordt-in-2022-vervangen-door-nelson-valkenburg.html

Poeh ik ga hem wel missen hoor. Het zat me nooit dwars dat hij wel eens dingen mistte, hij was voor mij de Nederlandse F1 stem.


Ben er wel tevreden mee. Voor velen zal het nostalgie zijn, maar in de laatste jaren is hij echt buitensporig slecht aan het verslaan. Hij heeft het echt bovengemiddeld vaak fout, mist dingen, vertaalt Engels enorm slecht naar Nederlands en praat me toch een partij onzin er bij met een hoge dosis herhaling van basiskennis over F1.

Als er de keuze was zijn audio spoor uit te zetten had ik het gedaan, elke keer, je mist niks want je ziet sneller wat er aan de hand is dan Mol het zelf door heeft. Het enige wat je mist is gewaffel.

Nu Plooij en Coronel nog weg en Winkelman prominenter er bij. Anders maar gewoon F1 tv, Brundle is een zeer goede verslaggever en Buxton is ook zeer competent voor on-track stukken.


Buxton is toch die vent die bij DTS veel in beeld is?
Wat een miskwal vind ik dat, die blaast de boel ook echt enorm op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Gewoon lekker f1tv nemen. Tabletje op schoot als 2e scherm, lekker hoor.

Met code: F1GAME25 heb je korting op f1tv. Dan is 48 euro voor een jaar. 4 euro per maand lijkt me een stuk beter te doen al.


F1TV, heeft die een beetje een respectabele resolutie op een smart tv ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Wat een miskwal vind ik dat, die blaast de boel ook echt enorm op.


Dat is Drive To Survive, waar alles overgedramatiseerd is en ze drama over feiten en hoe mensen echt zijn kiezen.

Op F1 TV en op het F1 YouTube kanaal doet hij vrij normaal, goede connecties met de teams en is behoorlijk neutraal verder. Is zelf natuurlijk coureur geweest (heeft nog tegen Max geraced) en heeft daadwerkelijk de kennis en de recente geschiedenis meegemaakt omdat hij als F1 TV altijd overal bij is. Vind niet iedereen daar even goed (Lawrence vind ik weer minder) maar Buxton is relatief gezien met een Plooij, Crofty, Mol, Nathalie e.d. echt mijlenver beter. Coulthard en Button zijn ook goed, maar die zijn wel vrij biased naar RB/Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Gewoon lekker f1tv nemen. Tabletje op schoot als 2e scherm, lekker hoor.

Met code: F1GAME25 heb je korting op f1tv. Dan is 48 euro voor een jaar. 4 euro per maand lijkt me een stuk beter te doen al.


F1TV, heeft die een beetje een respectabele resolutie op een smart tv ?


Ja zeker, ik stream het vanaf mijn mobiel door naar de chromecast. Geen verschil met normaal TV. Als je twijfelt kun je altijd eerst een maand proberen natuurlijk. Maar ik vind F1tv echt top. Heerlijk om op de tablet zoveel meer informatie te hebben over de race. Lekker switchen tussen alle beschikbare data. Voegt echt veel toe imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:
Wat een miskwal vind ik dat, die blaast de boel ook echt enorm op.


Dat is Drive To Survive, waar alles overgedramatiseerd is en ze drama over feiten en hoe mensen echt zijn kiezen


https://twitter.com/ConorSketches/statu ... 17259?s=20

De eerste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 18:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft zeker een personatje hoor, maar dit vind ik haast meer een impressie van Lawrence dan Will :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even ter introductie: Ik volg de F1 pas sinds een seizoen echt serieus dus heb er helaas niet zoveel verstand van.
Vraag aan de mensen die meer kijk op de F1 hebben: Heeft Verstappen deze GP en de volgende GP wel een kans tegen Hamilton en zijn raketmotor? Hij had de vorige paar races geen schijn van kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Even ter introductie: Ik volg de F1 pas sinds een seizoen echt serieus dus heb er helaas niet zoveel verstand van.
Vraag aan de mensen die meer kijk op de F1 hebben: Heeft Verstappen deze GP en de volgende GP wel een kans tegen Hamilton en zijn raketmotor? Hij had de vorige paar races geen schijn van kans.


Lewis heeft zijn raketmotor in Qatar niet eens gebruikt, het is meer dan dat. Merc is in tweede helft van het seizoen gewoon met goede updates gekomen en de laatste banen liggen ze gewoon beter. Als we dit weekend in Oostenrijk gingen racen ipv Jeddah, dan zou Max makkelijk moeten winnen. Maar Jeddah lijkt 100% een merc baan te zijn.

De laatste race in Abu Dhabi is lastiger in te schatten. We moeten hopen dat de veranderingen in Abu Dhabi niet teveel verschil gaat geven, want vorig jaar won Max hier nog wel.

Ik ben bang dat Max niet veel kans maakt op de kampioenschap. Niet op eigen kracht in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn gevoel zegt inderdaad ook dat Max het geluk moet hebben dat Hamilton met pech te maken krijgt. De Mercedes lijkt op dit moment een stuk sneller te zijn als het op topsnelheid aankomt, en door bepaalde updates heeft Mercedes de bochtensnelheid en grip in de 2e seizoenshelft ook aardig kunnen verbeteren waardoor het voordeel voor Red Bull hier minder is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel eerlijk hoop ik dat Hamilton tegen een muur klapt (ongedeerd) of wat andere auto problemen krijgt anders schat ik de kans klein in inderdaad. Maargoed, volgens mij is Redbull nog nooit zo dichtbij geweest en heeft Hamilton nog nooit zo erg onder druk gestaan, iig niet de laatste 7 jaar.

De tijd dat Merc domineert in F1 is bijna voorbij naar mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jup, of Red Bull moet met een wonder komen of Mercedes/Hamilton moet een fout maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De laatste race in Abu Dhabi is lastiger in te schatten. We moeten hopen dat de veranderingen in Abu Dhabi niet teveel verschil gaat geven, want vorig jaar won Max hier nog wel.


Toen was Lewis al kampioen, dus ik weet niet hoeveel we daar aan kunnen wegen :P .

Broken Balance schreef:
Jup, of Red Bull moet met een wonder komen of Mercedes/Hamilton moet een fout maken.


Dit helaas. Hopen op een klapbandje Lewis op het nieuwe asfalt van Jeddah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Even ter introductie: Ik volg de F1 pas sinds een seizoen echt serieus dus heb er helaas niet zoveel verstand van.
Vraag aan de mensen die meer kijk op de F1 hebben: Heeft Verstappen deze GP en de volgende GP wel een kans tegen Hamilton en zijn raketmotor? Hij had de vorige paar races geen schijn van kans.


Gewoon rustig afwachten. Dit seizoen hangt door toevalligheden aan elkaar. Laatste 2 races zullen niet anders zijn. Max is in vorm, Lewis heeft een snelle motor. De nieuwheid van die motor gaat er snel van af tho. Buiten dat Jeddah op t oog een Merc baan is kan hier zo ontzettend veel gebeuren. Muurtje raken en t is over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Gewoon lekker f1tv nemen. Tabletje op schoot als 2e scherm, lekker hoor.

Met code: F1GAME25 heb je korting op f1tv. Dan is 48 euro voor een jaar. 4 euro per maand lijkt me een stuk beter te doen al.


F1TV, heeft die een beetje een respectabele resolutie op een smart tv ?


Ja zeker, ik stream het vanaf mijn mobiel door naar de chromecast. Geen verschil met normaal TV. Als je twijfelt kun je altijd eerst een maand proberen natuurlijk. Maar ik vind F1tv echt top. Heerlijk om op de tablet zoveel meer informatie te hebben over de race. Lekker switchen tussen alle beschikbare data. Voegt echt veel toe imo.

Thanks voor de code, heb het aangeschaft :)
Enige probleem waar ik nu tegen aan loop als ik ga casten is dat er geen geluid word gecast maar slechts beeld.
Helaas is er nog geen Android tv app
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar is er nou ook NL commentaar bij F1tv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maar is er nou ook NL commentaar bij F1tv?


Nu wel. Maar of het volgend jaar zo is, geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doornbos gaat dus ook niet mee, persoonlijk niet echt rouwig om. Heeft natuurlijk wel kennis/ervaring, maar komt op mij altijd over dat ie denkt dat ie ook echt alles weet. Vind het een beetje een blaaskaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2021 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

So... Fucking... Close.. Mijn god. Wat zuur dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2021 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, dit is echt zuur en kan wel eens beslissend zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2021 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen dacht dat dit een merc baan is, maar RB lijkt toch echt beter te zijn. Geeft hoop voor morgen in ieder geval.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic