Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 62  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 12:26 

Hardtraxx Veteran

Zie het helaas somber in voor Max zo op het einde. Mercedes heeft RB afgetroefd met de motorwissel op het einde. Verwacht Lewis dus kampioen, maar laat mij graag nog verrassen door Max..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 12:30 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Zie het helaas somber in voor Max zo op het einde. Mercedes heeft RB afgetroefd met de motorwissel op het einde. Verwacht Lewis dus kampioen, maar laat mij graag nog verrassen door Max..

Ik betwijfel of alleen dit het is. Halve seconde komt echt niet alleen door een nieuwe motor. Merc heeft ook gezegd dat ze tijdens de kwali de motor niet zo hoog hebben opgeschroefd als tijdens Braziliƫ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 12:36 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
chas1n schreef:

Merc heeft ook gezegd dat ze tijdens de kwali de motor niet zo hoog hebben opgeschroefd als tijdens Braziliƫ.

Tja.. Koude oorlog spelletje tussen Merc en RB? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 12:47 

Hardtraxx Veteran

Een bluf sluit ik zeker niet uit nee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 13:06 

Hardtraxx Veteran

Toto die even de hypocriet speelt en even zegt dat hij bang is voor onsportief gedrag.

Teambaas Wolff vindt dat Formule 1 deur opent voor gevaarlijke acties https://www.nu.nl/formule-1/6168977/tea ... cties.html (via @NUnl)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 14:28 

Hardtraxx Veteran

Max dus inderdaad vijf plekken. Was er bij mijn vorige reactie niet van op de hoogte dat het dubbel geel was. Zuur hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 14:32 

Hardtraxx Veteran

Oof als Max podium niet haalt is het wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 14:34 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand uitleggen waarom Verstappen 5 gridstraffen krijgt en Bottas maar 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 14:37 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Kan iemand uitleggen waarom Verstappen 5 gridstraffen krijgt en Bottas maar 3?

Bottas negeerde single waved flags, max double waved
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 14:46 

Hardtraxx Veteran

Nou hopen dat Gasly vandaag Lewis eraf tikt ofzo want als Lewis m wint en Max t podium niet haalt is t klaar idd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 16:27 

Hardtraxx Veteran

Bizar hoe ook hier Hamilton ongelooflijk snel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 17:37 

Hardtraxx Veteran

Prima gereden door Max, het gaat echt op de laatste race aankomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2021, 17:38 

Hardtraxx Veteran

Prima damagecontrol inderdaad.

Mooi voor Alonso ook. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 15:34 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Bizar hoe ook hier Hamilton ongelooflijk snel is.

http://www.ad.nl/formule-1/max-verstappen-kan-aan-de-bak-lewis-hamilton-rijdt-in-djedda-weer-met-raketmotor~ac362ad9/

En blijkbaar niet met dezelfde motor als in Braziliƫ... Kan uiteraard een bluf zijn, maar dat zou anders de kansen meer en meer verkleinen voor Max de laatste 2 races.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ben inmiddels op het punt gekomen dat ik geen snars meer geloof van wat Merc/Hammie zeggen. We zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 17:27 

Hardtraxx Addict

Ik vind het vooral storend dat er vanuit het anti-Mercedes kamp vooral denigrerende benamingen worden gegeven aan met name Hamilton zoals LuLu en Hammie. Tuurlijk ben ik ook voor Verstappen, maar ik vind zulke benamingen echt een zwaktebod en een teken van op iemand neerkijken (en wie de fuck zijn deze mensen om neer te kijken op Lewis Hamilton of welk ander persoon dan ook?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 17:33 

Hardtraxx Veteran

Jeeeetje, heb je er last van? Het was op geen enkele manier denigrerend bedoeld, voor mij gewoon een makkelijke verkorting. Dat je dat idee hebt bij de benaming LuLu, kan ik wel begrijpen tho. Maar ja, het is tegenwoordig hip om het meteen op denigrerend, neerkijkend etc. etc. te gooien he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 17:56 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Jeeeetje, heb je er last van? Het was op geen enkele manier denigrerend bedoeld, voor mij gewoon een makkelijke verkorting. Dat je dat idee hebt bij de benaming LuLu, kan ik wel begrijpen tho. Maar ja, het is tegenwoordig hip om het meteen op denigrerend, neerkijkend etc. etc. te gooien he ;)

Vreemde reactie overigens met je 'Jeeeetje, heb je er last van?'.
Maargoed, bedoelde eerder niet specifiek jou ofzo hoor. Ik zie het op zoveel socials en F1 fora voorbij komen, maar ook commentaar op het voorkomen van Hamilton met kleding etc. Of hij niet eens uit de kast zou moeten komen of weet ik veel wat. En dat allemaal omdat het sommigen wat te heet onder de voeten wordt met het WK? Wat een niveau zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 18:02 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Ik vind het vooral storend dat er vanuit het anti-Mercedes kamp vooral denigrerende benamingen worden gegeven aan met name Hamilton zoals LuLu en Hammie. Tuurlijk ben ik ook voor Verstappen, maar ik vind zulke benamingen echt een zwaktebod en een teken van op iemand neerkijken (en wie de fuck zijn deze mensen om neer te kijken op Lewis Hamilton of welk ander persoon dan ook?).

wat te denken van Hamlap :lol:

Maar idd, Lewis, Hamilton of HAM zijn de enige 3 namen die gebruikt horen te worden. De rest vind ik idd ook vrij denigrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 18:51 

Hardtraxx Veteran

Als die bijnamen al niet meer mogen :lol:

Maar hoort wel bij deze tijd helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 19:07 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
wat te denken van Hamlap :lol:

Wel eentje die iets te lang in de pan is blijven liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 19:21 

Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Als die bijnamen al niet meer mogen :lol:

Maar hoort wel bij deze tijd helaas

Niet als je er geen aandacht aan geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 19:47 

Hardtraxx Veteran

En dan word ik woke genoemd op dit forum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2021, 21:42 

Hardtraxx Veteran

Heb een ziekte gekregen denk ik van deze pagina