Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral storend dat er vanuit het anti-Mercedes kamp vooral denigrerende benamingen worden gegeven aan met name Hamilton zoals LuLu en Hammie. Tuurlijk ben ik ook voor Verstappen, maar ik vind zulke benamingen echt een zwaktebod en een teken van op iemand neerkijken (en wie de fuck zijn deze mensen om neer te kijken op Lewis Hamilton of welk ander persoon dan ook?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeetje, heb je er last van? Het was op geen enkele manier denigrerend bedoeld, voor mij gewoon een makkelijke verkorting. Dat je dat idee hebt bij de benaming LuLu, kan ik wel begrijpen tho. Maar ja, het is tegenwoordig hip om het meteen op denigrerend, neerkijkend etc. etc. te gooien he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Jeeeetje, heb je er last van? Het was op geen enkele manier denigrerend bedoeld, voor mij gewoon een makkelijke verkorting. Dat je dat idee hebt bij de benaming LuLu, kan ik wel begrijpen tho. Maar ja, het is tegenwoordig hip om het meteen op denigrerend, neerkijkend etc. etc. te gooien he ;)

Vreemde reactie overigens met je 'Jeeeetje, heb je er last van?'.
Maargoed, bedoelde eerder niet specifiek jou ofzo hoor. Ik zie het op zoveel socials en F1 fora voorbij komen, maar ook commentaar op het voorkomen van Hamilton met kleding etc. Of hij niet eens uit de kast zou moeten komen of weet ik veel wat. En dat allemaal omdat het sommigen wat te heet onder de voeten wordt met het WK? Wat een niveau zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik vind het vooral storend dat er vanuit het anti-Mercedes kamp vooral denigrerende benamingen worden gegeven aan met name Hamilton zoals LuLu en Hammie. Tuurlijk ben ik ook voor Verstappen, maar ik vind zulke benamingen echt een zwaktebod en een teken van op iemand neerkijken (en wie de fuck zijn deze mensen om neer te kijken op Lewis Hamilton of welk ander persoon dan ook?).

wat te denken van Hamlap :lol:

Maar idd, Lewis, Hamilton of HAM zijn de enige 3 namen die gebruikt horen te worden. De rest vind ik idd ook vrij denigrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Als die bijnamen al niet meer mogen :lol:

Maar hoort wel bij deze tijd helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
wat te denken van Hamlap :lol:

Wel eentje die iets te lang in de pan is blijven liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Als die bijnamen al niet meer mogen :lol:

Maar hoort wel bij deze tijd helaas

Niet als je er geen aandacht aan geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan word ik woke genoemd op dit forum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heb een ziekte gekregen denk ik van deze pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekrompen figuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Bekrompen figuren


Vrij denigrerend van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
ULTIMO schreef:
Bekrompen figuren


Vrij denigrerend van je

T is je maat niet kom op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik vind het vooral storend dat er vanuit het anti-Mercedes kamp vooral denigrerende benamingen worden gegeven aan met name Hamilton zoals LuLu en Hammie.


Wat is precies denigrerend aan een bijnaam? Is Ricciardo dan ook denigrerend bezig omdat hij mensen bijnamen geeft in F1, zoals Sir Lancelot en HOELKENBERG? Is Honey Badger naar Ricciardo denigrerend of Danric? Als iemand jou Jeroentje noemt is het denigrerend?

De beste man wordt namelijk wel voor 100x ergere dingen uitgemaakt door tig keer simpelere figuren die oprecht problematisch zijn waar je je meer zorgen over zou moeten maken. Ik denk namelijk dat jij je 1000x drukker maakt over dit dan Hamilton zelf ooit zou doen.

Daarnaast mogen mensen zelf weten wat ze van iemand vinden. Ik vind zijn persoonlijkheid hartstikke nep. Doet niet af aan hoe goed hij is en wat hij heeft gepresteerd verder. Of Hamilton zelf daar een reet om geeft? Natuurlijk niet, hij moet gewoon doen wat hij mooi vindt, zoals dat hele modegebeuren. Ik vind het er niet mooi uitzien, maar het is ook niet voor mij en er is verder ook niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat is precies denigrerend aan een bijnaam? Is Ricciardo dan ook denigrerend bezig omdat hij mensen bijnamen geeft in F1, zoals Sir Lancelot en HOELKENBERG? Is Honey Badger naar Ricciardo denigrerend of Danric? Als iemand jou Jeroentje noemt is het denigrerend?


Een bijnaam an sich is natuurlijk niet denigrerend. Maar ik denk ook dat jij wel kan bedenken dat Honey Badger een hele andere lading heeft dan LuLu (wat gebruikt wordt omdat men Lewis een jankbal vindt).

Broken Balance schreef:
Ik denk namelijk dat jij je 1000x drukker maakt over dit dan Hamilton zelf ooit zou doen.


Of Hamilton zich hier aan stoort is ook helemaal niet waar ik het over heb, dus niet echt relevant dat te benoemen lijkt me.
Tuurlijk mag iedereen wat van hem vinden, maar ik vind het gewoon storend dat volwassenen op het internet mensen niet gewoon normaal over een coureur kunnen praten zonder constant (de in mijn ogen) denigrerende benamingen te geven. Dat geldt overigens niet alleen voor F1, maar ook in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zeg zelf nooit LuLu, maar goed, er is ook een reden dat hij die bijnaam krijgt. Hij jammert ook best veel en het is ook wel een beetje een diva. The Torpedo was ook een bijnaam die niet uit iets per sé goeds kwam. Maar het is wel duidelijk waarom hij die bijnaam krijgt. In dat opzicht klinkt het misschien denigrerend in jouw ogen, maar als je welk gedrag dan ook toont dat een beetje "out there" is, dan krijg je daar nou eenmaal verwijzingen naar. Iceman was ook een die was omdat Kimi nooit wat zei en bot was.

Het enige dat er mee wordt aangeduid is persoonlijkheid die ook duidelijk naar buiten komt. Doet niks af aan zijn kwaliteiten en prestaties. Als je zo sterk bent in hoe je bent, dan neem je dat ook gewoon op de borst of het boeit je niks. En dat laatste doet Hamilton. Je om zulke minieme dingen druk maken is wel redelijk overdreven als de ontvangende partij, de versturende partij, maar ook mensen die zich druk maken over mensen die dat zeggen voor de ontvangers.

Vind dit nog vrij onschuldig vergeleken met de doodsbedreigingen en racistische uitingen die hij naar zijn hoofd krijgt. die wel zwaar onterecht zijn, dat soort mensen zou ik me meer druk om maken want die zijn mentaal gewoon niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind dit nog vrij onschuldig vergeleken met de doodsbedreigingen en racistische uitingen die hij naar zijn hoofd krijgt. die wel zwaar onterecht zijn, dat soort mensen zou ik me meer druk om maken want die zijn mentaal gewoon niet goed.

Zeker mee eens. Ook natuurlijk van hele andere orde dan waar ik het over had. Nadeel van social media is dat iedereen ineens zich kan laten horen (net als onder COVID artikelen). Wat dat betreft hunker ik wel naar de goede oude tijd zonder social media
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In plaats van je er zo druk over te maken kun je het ook gewoon accepteren en er niks ernstigs achter zoeken. Komt nou eenmaal voor in de sport dat mensen en/of clubs bijnamen krijgen, deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance gepikeerd dat die altijd zure guy wordt genoemd terwijl het anno 2021 helemaal niet zeker is hoe hij/zij/het zich wilt identificeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Broken Balance gepikeerd dat die altijd zure guy wordt genoemd terwijl het anno 2021 helemaal niet zeker is hoe hij/zij/het zich wilt identificeren.


Vind het aanstootgevend dat hij een augurk heeft als avatar terwijl ik me zo identificeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/media/6170842/f1-comm ... nburg.html

Poeh ik ga hem wel missen hoor. Het zat me nooit dwars dat hij wel eens dingen mistte, hij was voor mij de Nederlandse F1 stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Viaplay gaat ong. 8eu p.m worden lees ik net ergens.
Weet niet of je die stop kan zetten gedurende de winterbreak van de F1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Viaplay gaat ong. 8eu p.m worden lees ik net ergens.
Weet niet of je die stop kan zetten gedurende de winterbreak van de F1...

Straks zijn we weer qua prijs af bij kabel tv met al die streaming diensten. Ongetwijfeld dat ik deze ook afneem maar het word zo wel kloten om voor alles een unieke abonnement en app te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja behoorlijk, Netflix is duurder geworden (1eu) en voor de rest heb ik niets.
Ja, gratis ESPN voor 12 maanden, want tegen Ziggo zeggen dat je elders goede aanbieding hebt, werkt wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Olav ga ik niet missen hoor.

En tja, 8 euro pm mag dan niet veel zijn maar het is weeer een abonnement erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker f1tv nemen. Tabletje op schoot als 2e scherm, lekker hoor.

Met code: F1GAME25 heb je korting op f1tv. Dan is 48 euro voor een jaar. 4 euro per maand lijkt me een stuk beter te doen al.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic