Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg Formule 1 kampioenen van de afgelopen 30 jaar zijn een arrogante kwal. Je moet nou eenmaal een klootzak zijn wil je iig je teamgenoot verslaan, en je team achter je krijgen. Ga het rijtje maar na. Waarbij vooral de meervoudig kampioenen inderdaad niet per se de meest sympathieke personen waren in de paddock, maar wel enorm veel respect verdienen voor hun prestaties en kwaliteiten.

Hamilton
Rosberg
Vettel
Button (zie ik nog wel als een gentleman)
Raikkonen (deze uiteraard ook niet, had helemaal niks met vuil spel of mind games)
Alonso
Schumacher
Hakkinen (meer een type Bottas alleen dan wat sneller)
Villeneuve
Hill (deze niet echt bekend mee qua karakter)
Prost
Senna
Mansell (vooral een drama queen)

Volgens mij heb ik ze nu allemaal gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah vooral omdat ie een dirty drivers was, dat ie arrogant is/was boeit me dan nog niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mwah vooral omdat ie een dirty drivers was, dat ie arrogant is/was boeit me dan nog niks :P

Ook dit laten ze zien en waarom hij zo is. Vond het wel een oké docu
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schumacher was mijn jeugdheld. Op circuit inderdaad arrogant, maar daar buiten een mooi mens. Schitterende docu. Had graag meer willen zien zoals zijn rivaliteit met Alonso. Had zo 4 uur lang van mij mogen duren.

Het einde was gvd emotioneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Genoeg Formule 1 kampioenen van de afgelopen 30 jaar zijn een arrogante kwal. Je moet nou eenmaal een klootzak zijn wil je iig je teamgenoot verslaan, en je team achter je krijgen. Ga het rijtje maar na. Waarbij vooral de meervoudig kampioenen inderdaad niet per se de meest sympathieke personen waren in de paddock, maar wel enorm veel respect verdienen voor hun prestaties en kwaliteiten.

Hamilton
Rosberg
Vettel
Button (zie ik nog wel als een gentleman)
Raikkonen (deze uiteraard ook niet, had helemaal niks met vuil spel of mind games)
Alonso
Schumacher
Hakkinen (meer een type Bottas alleen dan wat sneller)
Villeneuve
Hill (deze niet echt bekend mee qua karakter)
Prost
Senna
Mansell (vooral een drama queen)

Volgens mij heb ik ze nu allemaal gehad.


Grotendeels wel eens. En dat lijstje varieert wel van arrogant op het circuit en vriendelijk in de paddock tot aan arrogant in de paddock en vriendelijk op het circuit. Een paar die echt beiden waren.

Hamilton is bijvoorbeeld alleen arrogant op het circuit wanneer hij daadwerkelijk een lastig seizoen had om kampioen te worden (Alonso, Button, Rosberg en nu Max). Daarom lijkt hij in de big picture wel een faire bestuurder. Je hebt zoiets ook bij Schumacher. Ze waren bij gevechten op het circuit echt smerig van tijd tot tijd en speelden in de media enorme mind games. Ze waren beiden buiten het circuit ook best wel loners, niet onaardig verder.

Senna was een harde en soms smerige racer op het circuit, ook in de media was hij altijd hard. Maar die kerel had wel echt een hart en was enorm vriendelijk naar iedereen (behalve Prost). Stond heel vaak klaar voor zijn medecoureurs. Zoek het verhaal met Comas en Senna maar eens op, wellicht een van de meest hartverscheurende dingen in F1.

Alonso, Button, Villeneuve, Mansell, Prost e.d. waren wel fair op het circuit maar daarbuiten wel echt jankerts in variërende mate. Vaak ook terecht. Dit zijn coureurs die gepusht werden tot hard optreden door coureurs die arrogant/smerig op het circuit waren, namen als Schumacher, Senna en Hamilton die wel mindgames deden of smerig reden. Vettel hangt er wel een beetje tussenin, die was ook niet altijd even fair op het circuit (Webber incident) en jankte behoorlijk als het niet zijn weg ging. Vettel was ook niet echt opgewassen tegen hoe Hamilton reed en deed (veel emotie vs emotieloos).

Hill, Hakkinen en Raikkonen is niet veel mis mee. Die raceten zo goed als alleen maar fair en waren buiten het circuit ook niet raar of zo. Afgezonderd, maar niet onvriendelijk oid (2 er van blijven Fins natuurlijk). Vettel en Grosjean zijn bijvoorbeeld altijd positief geweest over Raikkonen als teammaat.

Doet natuurlijk niet af aan hoe goed ze allemaal zijn.

Max is in mijn ogen meer als het laatste groepje, gewoon nuchter en open over alles in de media. Echter hij klaagt altijd wel veel als het mis gaat en past ook wel in het groepje van Alonso e.d.. Nu zijn de klachten in mijn ogen vaak ook wel terecht (behalve vorig weekend). Doet niet echt aan mind games verder en zegt gewoon wat hij denkt en vertaalt het in hard racen. Hij is verder ook vrienden met bijna iedereen op de paddock en daarbuiten (specifiek Sainz, Norris, Ricciardo, Leclerc, Russel, Vettel, Alonso, Coulthard, Hulkenberg, Button, Rosberg en Perez (ook voor Red Bull)).

Is ook eens anders geweest, al denk ik dat Ricciardo hem daar echt in heeft ontwikkeld, die twee waren ondanks wat Drive To Survive zegt echt de beste vrienden in het team, nog steeds zijn ze enorm goede vrienden.

Max lijkt dus een beetje een combo van alles. Vriendelijk op de paddock en racet tegenwoordig grotendeels hard maar fair (zie je wel terug in het gebrek aan strafpunten). Echter kan hij wel zeuren over de radio als het niet gaat zoals het hoort en dat kan het een arrogant tintje geven wat niet abnormaal is in F1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is dat meer zijn stem/intonatie wat 't een arrogant tintje geeft.
Andere coureurs hoor je ook wel eens klagen maar op 'n hele andere manier en dan komt 't meteen veel minder vervelend over (bijv Leclerc, Bottas, Vettel (de laatste 2/3 jaar))
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Misschien is dat meer zijn stem/intonatie wat 't een arrogant tintje geeft.
Andere coureurs hoor je ook wel eens klagen maar op 'n hele andere manier en dan komt 't meteen veel minder vervelend over (bijv Leclerc, Bottas, Vettel (de laatste 2/3 jaar))


Ja klopt ook wel. Min de laatste 2 jaar, was Vettel ook altijd wel een zeur hoor. Maar als het goed ging was hij wel de vriendelijkheid zelve. Wanneer dat weg is, zoals je nu ziet, is het met Ricciardo wel de meest vriendelijke gast op de grid.

Bottas heeft gewoon geen emotie, en elke emotie werd er uitgemept bij Mercedes. Leclerc wordt gezien als het favoriete kindje van de hele grid en de redding van Ferrari, dus die heeft al veel goodwill en kan in de meeste ogen niet veel fout doen.

Verstappen is altijd emotieloos en nors op de grid. Als je de echte Verstappen wilt zien moet je de Red Bull videos kijken met Ricciardo of filmpjes met Norris (omtrent F1 en in vrije tijd zoals snaps en streams). Dan schijnt de echte Verstappen wel een beetje door. Het is denk ik een stukje Nederlandse nuchterheid wat hem niet zo like-able maakt als een Vettel, Ricciardo, Russel, Norris of Leclerc. We zijn over het algemeen nou eenmaal niet echt van die overdreven schepsels haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een slotfase :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Wat een slotfase :worship:

En wat een mazzel dat Max heeft anders was hij echt wel op P7/5 blijven hangen :lol:

En ik weet niet hoe Norris nog kan lopen met die grote ballen van hem. Het hele weekend risicos nemen maar jammer dat deze net niet goed uit pakte.

Ik verwelkom deze last minute dingen wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhhh eindelijk mag Max wat geluk hebben. Zijn medium banden waren echt niet best, had stuk erger dan P7 kunnen worden.
Wel mega jammer voor Norris, brilliante race reed hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bambi on ice, erg jammer, maar wat een vermakelijke slotfase was dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qatar voor dit jaar toegevoegd, en vanaf 2023 een deal voor 10 jaar getekend. Weet niet of ik nu blij moet worden met weer zo een zandbak circuit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja F1 = geld en zij gooien graag hun moralen overboord daarvoor. Niet anders dan voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke moralen precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slavernij en shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
slavernij en shit

Zal Hammie zijn moralen dan ook overboord gooien? Natuurlijk met tegenzin er heen en een statement maken voor de bühne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ULTIMO schreef:
slavernij en shit

Zal Hammie zijn moralen dan ook overboord gooien? Natuurlijk met tegenzin er heen en een statement maken voor de bühne.

Met de juiste hoeveelheden geld spelen moralen geen rol meer zoals dat met elke internationale sport gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ULTIMO schreef:
slavernij en shit

Zal Hammie zijn moralen dan ook overboord gooien? Natuurlijk met tegenzin er heen en een statement maken voor de bühne.

Sowieso niet, de enige die ik actief aan alles heb mee zien doen en een stem tegen geven is Vettel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ook Vettel het in Saudi Arabië niet gaat durven. Maar ik laat mij graag verrassen. Vettel sowieso een grote held. Ik mis zijn dominantie soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enfin, blijkbaar is het bedrijf achter Viaplay in gesprek met Ziggo en KPN om de F1 in NL toch op een zender uit te kunnen zenden. Zijn van mening dat het uitzenden via alleen een app niet genoeg mensen aanspreekt.

Benieuwd of het dan bijv. op Ziggo kanaal 14 beschikbaar blijft, maar zal een apart pakket worden waarvoor je moet dokken veracht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, net naar KPN geswitched vanwege glasvezel en omdat ziggo toch geen F1 rechten heeft. Hopelijk komt het dan ook naar KPN ja. En anders lekker F1tv nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
En anders lekker F1tv nemen.

Heb eigenlijk ook geen idee of dat wel blijft bij Ziggo. Kan nu gratis gewoon via die app kijken. Is Ziggo die rechten ook kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
makrooy schreef:
En anders lekker F1tv nemen.

Heb eigenlijk ook geen idee of dat wel blijft bij Ziggo. Kan nu gratis gewoon via die app kijken. Is Ziggo die rechten ook kwijt?


In principe is dit het laatste jaar dat zij rechten hebben ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat Hamilton weer compleet over de zeik is. Laten we hopen dat ie die energie meeneemt naar de volgende races. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt bang dat Merc de snellere is en dat Lewis kampioen gaat worden. Er zijn 2 RB track over (Brazilie en mexico), 1 merc track (USA) en de overige drie zijn onbekend omdat het nieuwe tracks zijn of sterk gerenoveerde track. Maar de laatste races zijn de mercedes echt sterk.

Max heeft echt uitstekend damage control gedaan overigens. Spa, Italie, Rusland en Turkije waren alle vier merc dominant. Spa 'won' Max meer punten, Italie beide niks, Rusland maar 7 punten minder ondank engine penalty en vandaag 8 punten op Lewis gewonnen.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic