Ik ben het met je eens tot aan Tsunoda. Ja hij crashed en zeikt veel maar als hij wel een race afmaakt presteert hij volgens mij wel onder de contractuele norm van AT. Ook heeft hij echt wel momenten gehad dat hij iedereen verrast en blijft hij consistent wel tussen de 14/08 plaats.
2021
Bahrein, 9e
Azebijan, 7e
Switzerland, 10e
Groot-brittanie, 10e
Hongarije, 6e
Dus van de 13 races rijd hij er 5 onder de top 10 en rijd hij er 6 tussen de 10-15 met 2 DNFs.
Hiermee showed hij gewoon potentie en vergeet niet dat dit zijn eerste jaar F1 is hé.
Je kan hem ook niet vergelijken met Gasly, die zit al 4 á 5 jaar in F1 en dit jaar bereikt hij echt wel zijn potentie en zit hij gewoon op een nieuwe seat te wachten omdat hij in mijn ogen AT een beetje uit groeit. Al maakt hij niet echt vrienden na zijn laatste interview over Perez
Verder vind ik het heel lastig om wat te vinden van Mazepin of Schumacher omdat Haas in het algemeen gewoon kut presteert en weinig ontwikkeling in de auto heeft zitten. Maar beide zijn ontzettende rookies met veel beginnersfouten, de een meer dan de ander.
Edit
Ik hoorde trouwens dat Vettel 5000.- boete krijgt van zijn stunt in de pit gisteren. Geldt ook voor Esteban Ocon trouwens.