Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jeffrey2107 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Zou logistiek niet mogelijk zijn ivm Zandvoort.


dat had logistiek denk ik prima mogelijk geweest. ik heb ook geen enkele goede reden gehoord waarom uitstellen niet kon. het enigste wat ik wel hoorde was "het is nog nooit eerder gebeurd", wat natuurlijk niet echt een rede is.


De teams zeggen zelf dat het logistiek niet mogelijk is, maar jij denkt dat het prima mogelijk is.

Wie o wie zou ik meer vertrouwen?

Die teams zijn daar niet eerder weg dan maandag, dan moeten ze de hele heisa naar Zandvoort reizen, wat een dag is, woensdag zijn ze aan het opzetten want donderdag moet alles er al staan en zijn ook al de eerste interviews. Dan heb je het alleen nog maar over de teams zelf.

Omdat wij maar denken dat het logisch zou moeten zijn betekent niet dat het ook zo is, dat ligt meer aan je eigen gebrek aan inzicht.

Daarnaast is er morgen ook alleen maar regen in Spa voorspeld.


Ter illustratie, dit is aan de timestamp van de comments te zien gisteren aan het einde van de middag geüpload.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens arriveerde de eerste truck maandag morgen rond 6u in Zandvoort. Heel dat afbouwen / opbouwen is zo strak geregisseerd daar wordt je akelig bang van.

Geloof dat zelfs tijdens de race al 2-3 trailers gevuld worden met spullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Volgens arriveerde de eerste truck maandag morgen rond 6u in Zandvoort. Heel dat afbouwen / opbouwen is zo strak geregisseerd daar wordt je akelig bang van.

Geloof dat zelfs tijdens de race al 2-3 trailers gevuld worden met spullen


Ah ja die heb ik wel eens gecheckt. Is dat ook de video waar ze het filmen van de F1 bespreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren heb ik nogal wat kilometers over de A2 gemaakt en niet normaal hoeveel trucks ik tegen ben gekomen die Zandvoort gerelateerd zijn.
Best gave trucks ook, mooie livery's erop vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het lijkt me dus echt nog wel een keer vet om een seizoen met de Formule 1 mee op tour te gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Kimi niet kan rijden dit weekend. :(

F3 vraag: weet iemand hoe dit werkt met pitstoppen aangezien de f1 die kabines al in gebruik heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat een mooie baan om naar te kijken. Kan me niet eens schelen als inhalen onmogelijk is. De auto's door dit circuit zien racen is al prachtig. Veel hoogteverschillen, veel run offs van zand, blinde bochten, kom bochten. Echte race track. Hebben meer tracks nodig met meer risico. Ik zie morgen ook wel rode vlag situaties gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 16:29 
 
Hardtraxxer

POLE :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen... Zin in. Max kan deze winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2021 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben te werk dus heb niet kunnen kijken, maar hoe draait Brennan Heart?
En blijft het publiek keurig zitten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2021 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perez :worship: was hij altijd maar zo vurig en pittig. Wat heeft hij goed gereden zeg.
Bottas :lol: mooi die symbolische middel vinger naar het team/Hamilton :worship:

Oh en Verstappen wat een held!

Dit was een erg vette race zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2021 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MAX VERSTAPPEN>>>>HELD :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja, de race zelf was natuurlijk niet heel bijzonder.
Perez hield 't nog leuk met wat inhaalacties en bij Max en Lewis werd het heel even spannend maar verder gebeurde er niet zoveel.

Wel een goeie ambiance daar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 09:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Bottas :lol: mooi die symbolische middel vinger naar het team/Hamilton :worship:

Uiteindelijk viel dat dus wel mee, in de laatste sector toch van z'n gas gegaan zodat Lewis die fastest lap nog vrij gemakkelijk kon pakken. Jammer weer.

Maar man man man wat is die Max nu toch al een legend, ongekend hoe hij met al die druk om gaat. Het lijkt hem allemaal niks te doen. En dan ook nog eens bloedsnel zijn :worship:

Vond het zelf ook wel een vette race. Zat steeds dicht bij elkaar, er werd met strategieën gespeeld en hier en daar een inhaalactie (vooral van Perez idd). En ook gewoon een heel vet baantje om te zien op tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe race! Gasly P4 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bottas naar Alfa bevestigd, dan lijkt me Russell naar Mercedes ook wel zeker. Top :D Erg benieuwd naar die battle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk maken ze het officieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hopelijk gaat het er weer aan toe zoals in 2016. Hoe meer mensen om die top spot racen, des te mooier is F1 om te kijken.

Volgende week zullen we dan wel te horen krijgen dat Russel naar Mercedes gaat. Verder zal Mick Schumacher nog wel naar Alfa-Romeo gaan. Giovinazzi is niet echt een uitblinker en Schumacher is meer een paradepaardje van Ferrari dan Gio.

Eveneens heeft Mazepin senior een grotere vinger in de pap bij Haas en kunnen Mazepin en Schumacher echt niet overweg met elkaar. Ik denk daarom ook dat Schwartzman Schumacher zou opvolgen. Rijd aan de top in de F2 en is een Rus.

Verder zal Albon denk ik wel naar Williams gaan. Alleen Toto loopt wat moeilijk te doen maar hij mag niet het beleid van Williams bepalen (het is niet hun zusterteam). Daarnaast zegt hij zelf ook dat Albon voor Nyck staat op dat gebied. Nyck De Vries heeft niet genoeg potentie voor F1. Deed te lang er over om F2 kampioen te worden en kampioen worden in de FE stelt relatief gezien aan F2 en F1 niet veel voor. Daartegenover presteert Albon ook behoorlijk goed in DTM en is nog steeds bezig met F1, wat een voordeel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De geruchten tijdje terug gingen rond dat Kimi zou stoppen, Gio geen plek heeft, Bottas naar Alfa en Nyck naar alfa. Die bron heeft inmiddels 3 van de 4 goed. Zou een wat vreemde zet zijn als het waar is. Maar misschien is het financieel aantrekkelijk voor Merc om de FE kampioen naar F1 te laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De geruchten tijdje terug gingen rond dat Kimi zou stoppen, Gio geen plek heeft, Bottas naar Alfa en Nyck naar alfa. Die bron heeft inmiddels 3 van de 4 goed. Zou een wat vreemde zet zijn als het waar is. Maar misschien is het financieel aantrekkelijk voor Merc om de FE kampioen naar F1 te laten komen.


2 van de 4 lijkt me. Gio is nog niks over naar buiten gekomen (al lijkt me dat ook een kwestie van tijd zijn). Ook kon iederee wel zien aankomen dat Kimi met pensioen zou gaan, zou verrassender zijn geweest als hij het niet had gedaan.

Natuurlijk zou het voor Mercedes aantrekkelijk zijn, maar ik denk ten eerste niet dat een Alfa behoefte zou hebben aan Nyck als je Albon kan krijgen. Ten tweede moet er volgens mij contractueel altijd een Ferrari junior rijden bij Alfa. Dat heb je met Bottas en Nyck niet, daarom is Mick Schumacher wel waarschijnlijk, zeker omdat ze vorig jaar ook op hem zaten te azen.

Het zelfde geldt trouwens volgens mij voor Haas, moet een Ferrari junior zitten. Gezien het team toch al half Russisch is, is Schwartzman de ideale kandidaat. Hij is Russisch, een Ferrari junior en doet het goed in F2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij liet Steiner afgelopen weekend in een interview al doorschemeren dat Schumacher gewoon bij Haas blijft dus ik ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zou me verbazen gezien Mazepin en Schumacher elkaar niet echt mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het zou me verbazen gezien Mazepin en Schumacher elkaar niet echt mogen.

Letterlijk de hele grid heeft een hekel aan Mazepin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Het zou me verbazen gezien Mazepin en Schumacher elkaar niet echt mogen.

Letterlijk de hele F1, F2 en F3 heeft een hekel aan Mazepin.


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Het zou me verbazen gezien Mazepin en Schumacher elkaar niet echt mogen.

Letterlijk de hele grid heeft een hekel aan Mazepin.


Is zo, maar Schumacher moet er een team mee delen en papaspin brengt nou eenmaal meer geld in het laatje van Haas dan dat techbedrijf dat achter Schumacher staat.

De enige reden dat Mick niet naar Alfa zou gaan is wanneer Alfa Albon kan strikken, wat onverwacht zou zijn (want geen (junior)Ferraririjder in Alfa is raar) maar niet onmogelijk. Het kan ook dat Gunther de boel overhoop haalt en de hiërarchie wat herstelt waardoor het weer aantrekkelijk is voor Mick om te blijven.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic