Heeeerlijke race tot nu toe! Heel sneu als je daar op de tribune moet bivakkeren...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Urenlang naar dat gezwets van corronel, doornbos en kamphues luisteren wordt wel echt teveel.
Ze weten verdomme geeneens hoe een buienradar werkt.
Ze weten verdomme geeneens hoe een buienradar werkt.
Krijgen we ook nog dat schijt voetbal
De Belgische zender Canvas weet het anders goed vol te lullen
Ook op Sky Sports zijn ze bijna onafgebroken aan het lullen geweest tot nu toe.rakkietakkie wrote:De Belgische zender Canvas weet het anders goed vol te lullen
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1 ... 0648802306Nuracore wrote:Krijgen we ook nog dat schijt voetbal
Wat dan? Luisteren naar 4 mannen die er geen kut van begrijpen?Nuracore wrote:Krijgen we ook nog dat schijt voetbal
Of nee toch nietWigaard wrote:18:17 eindelijk racen
Historische race! Vooral de rooie AMG was vandaag sterk!
Kansloos dit.
Doe dan gewoon aflassen.
Doe dan gewoon aflassen.
Heb er geen vertrouwen in dat ze het nog gaan herstarten met nog 35m op de klok
Jammer van de fans overigens, die zijn echt wel zwaar de dupe.zeke wrote:Kansloos dit.
Doe dan gewoon aflassen.
Nou dit was genieten. Gelukkig was er nog een podium ceremonie 
5 punten inlopen zonder inspanning... Geluk van een aanstaand kampioen 
Zou logistiek niet mogelijk zijn ivm Zandvoort.Jeffrey2107 wrote:had dan die race verplaatst naar morgen ofzo. dit kan toch eigenlijk niet.
Want dat is zover rijden?Mark With A Tarrel wrote:Zou logistiek niet mogelijk zijn ivm Zandvoort.Jeffrey2107 wrote:had dan die race verplaatst naar morgen ofzo. dit kan toch eigenlijk niet.
Ik snap die eerlijk gezegd niet
Planning, kosten, logistiek, privé jets etc etc etcULTIMO wrote:Want dat is zover rijden?Mark With A Tarrel wrote:Zou logistiek niet mogelijk zijn ivm Zandvoort.Jeffrey2107 wrote:had dan die race verplaatst naar morgen ofzo. dit kan toch eigenlijk niet.
Ik snap die eerlijk gezegd niet
De teams zeggen zelf dat het logistiek niet mogelijk is, maar jij denkt dat het prima mogelijk is.Jeffrey2107 wrote:dat had logistiek denk ik prima mogelijk geweest. ik heb ook geen enkele goede reden gehoord waarom uitstellen niet kon. het enigste wat ik wel hoorde was "het is nog nooit eerder gebeurd", wat natuurlijk niet echt een rede is.Mark With A Tarrel wrote:Zou logistiek niet mogelijk zijn ivm Zandvoort.Jeffrey2107 wrote:had dan die race verplaatst naar morgen ofzo. dit kan toch eigenlijk niet.
Wie o wie zou ik meer vertrouwen?
Die teams zijn daar niet eerder weg dan maandag, dan moeten ze de hele heisa naar Zandvoort reizen, wat een dag is, woensdag zijn ze aan het opzetten want donderdag moet alles er al staan en zijn ook al de eerste interviews. Dan heb je het alleen nog maar over de teams zelf.
Omdat wij maar denken dat het logisch zou moeten zijn betekent niet dat het ook zo is, dat ligt meer aan je eigen gebrek aan inzicht.
Daarnaast is er morgen ook alleen maar regen in Spa voorspeld.
Ga niet klagen omdat max inloopt, maar dit kun je toch niet serieus nemen. Er is niet geraced maar wel punten uitgedeeld. Heel gek.
Als FIA dit heeft gedaan alleen dat er geen aansprak kan worden gedaan op refunds dan al helemaal not done.
Als FIA dit heeft gedaan alleen dat er geen aansprak kan worden gedaan op refunds dan al helemaal not done.
-
A
Hij is toch gewoon de beste van het weekend
Als Hamilton P1 had gestaan was Nederland weer te klein geweest.
Oh maar er zijn zat mensen die Lewis lucky noemen omdat de race is afgelast hoor. Zat gezienULTIMO wrote:Als Hamilton P1 had gestaan was Nederland weer te klein geweest.
Ergens hoop ik gewoon dat Lewis op Zandvoort wint. Wat is de nieuwe stroom F1 fans in dit land bloed irritant.