Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Het Verstappen/Hamilton-incident krijgt geen staartje. De stewards hebben beoordeeld dat er geen sprake is van significant, extra bewijs om Lewis Hamilton zwaarder te straffen na herzieningsverzoek Red Bull.

Nu focus op Grand Prix van Hongarije, lijkt me. #F1


https://twitter.com/ErikvHaren/status/1 ... 28230?s=19

Ik ben shocked
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk ook niet dat RB hier zelf een beter resultaat uit verwacht had, proberen een beetje dwars te doen als psychologisch spelletje, hetgeen beide partijen het gehele seizoen al doen waar het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Morgenochtend richting Budapest, voor het eerst in 3 jaar weer eens een race bijwonen :D
Hoop vooral op een mooie strijd om P1 (met Max als winnaar uiteraard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds minder respect voor Hamilton. Wat een vieze spelletjes toch weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Terechte boegeroep van het publiek.
Wat een droeftoeter die vent.

En dan op de boordradio: "great result guys".
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Valt toch wel mee, dan moet RB maar zorgen dat ze voor de Mercs naar buiten vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat zal allemaal wel.
En Red Bull had er ook voorbij gekund en P3 was waarschijnlijk toch het maximale haalbare.

Dat neemt niet weg dat het gewoon zielig gedrag is.
Perez heeft hierdoor geen ronde meer kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Terechte boegeroep van het publiek.
Wat een droeftoeter die vent.

En dan op de boordradio: "great result guys".


Die kreeg echt niet boo geroep voor het ophouden hoor, Bottas deed er net zo goed aan mee (waarschijnlijk team order) en die kreeg wel cheers. Die krijgt ie gewoon voor wat er in Engeland is gebeurd.

Overigens wordt Max moe van de media die de drama verder willen ophitsen:

https://twitter.com/ErikvHaren/status/1 ... 12176?s=20

Citaat:
Kunnen we hier asjeblieft mee stoppen? Al die f*ing vragen de hele tijd, ook donderdag al, het is ongelofelijk. We racen hard, maar ook fair." Hamilton sluit zich erbij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijkende naar deze tracker, heeft Mercedes überhaupt niet opgehouden. Red Bull was gewoon veel te laat: https://streamable.com/7jua27
en:
Afbeelding

Ook is het mooi om te zien hoe Max volwassener is dan 90% van zijn fanbase: https://www.racefans.net/2021/07/31/boo ... erstappen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
zeke schreef:
Terechte boegeroep van het publiek.
Wat een droeftoeter die vent.

En dan op de boordradio: "great result guys".


Die kreeg echt niet boo geroep voor het ophouden hoor, Bottas deed er net zo goed aan mee (waarschijnlijk team order) en die kreeg wel cheers. Die krijgt ie gewoon voor wat er in Engeland is gebeurd.

Overigens wordt Max moe van de media die de drama verder willen ophitsen:

https://twitter.com/ErikvHaren/status/1 ... 12176?s=20

Citaat:
Kunnen we hier asjeblieft mee stoppen? Al die f*ing vragen de hele tijd, ook donderdag al, het is ongelofelijk. We racen hard, maar ook fair." Hamilton sluit zich erbij aan
. Snap ik wel, die gasten worden twee weken al belaagd terwijl Verstappen en Hamilton het al duidelijk hebben gemaakt het te hebben achtergelaten. Maarja die journalist vanmiddag is ook wel een kneus eerste klas door te vragen of ze dit weekend weer een crash met elkaar verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh, Bottas die even een triple kill maakt :lol: man
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah ik mocht Bottas altijd wel maar dit moet toch niet kunnen als ervaren coureur :lol:

Wordt wel 'n leuke race denk ik dalijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff als het niet voor Max was, was dit geweldig. Maar nu is het vooral super frustrerend. Hoeveel pech kan Max hebben dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
WTF :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lewis in vol verbazing dat hij laatste is :lol: man wat is dit voor een race

Wet van murphey dit

Edit: ongelooflijk dat er altijd focus is op de top 2 á 3 als er geraced word maar nu nog steeds zoveel focus op Hamilton en Verstappen is. Omgekeerde wereld.

Edit2:

De verdediging van Alonso :worship:

Edit3:
5 plaatsen gridstraff voor Botas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat top dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alonso is toch ook zo goed zeg. Zonder Alonso had Lewis dit echt wel gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alonso held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen van voor Max :(, maar wel weer genoten van deze race. Schade blijft gelukkig nog enigszins beperkt dankzij het geblunder weer bij Mercedes :lol:

En
ULTIMO schreef:
Alonso held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 18:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hahah ik mocht Bottas altijd wel maar dit moet toch niet kunnen als ervaren coureur :lol:

Wordt wel 'n leuke race denk ik dalijk


5 gridplaatsen straf bij Spa is ook terecht. Al vond ik die van Stroll nog wel een tintje dommer. Die reed ver genoeg naar achteren om het te zien gebeuren en op tijd te remmen, maar vervolgens gaat hij over nat gras Leclerc proberen af te snijden, die al aan het binnenste van de bocht zat, en ook laat te remmen.

Waar Bottas dom en roekeloos laat en hard remde en daardoor controle verloor reed Stroll gewoon echt op Leclerc in die vervolgens weer Ricciardo er af tikte en daarna zelf nog Alonso bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 18:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Alonso held :worship:

Dit, wat een meeega verdediging van hem. Heb me goed vermaakt deze race
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een schitterende race om bij te zijn. Knap terug gevochten van Hamilton. Enorm respect voor Alonso, met een veel mindere auto Hamilton zoveel ronden achter hem houden, voor mij DOTD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vettel DSQ vanwege te weinig brandstof in tank. Wat een amateurs bij AM... Blijft toch zo lelijk, een podium dat achteraf veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 23:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Echt, dat is een basisregel, hoe verneuk je dat. Die metingen zijn er altijd. :lol:

Vettel moest die Alpine de hele tijd bijbenen (de Alpine is sneller dan de Aston wel). Ik denk dat door een paar van die offensieven van Vettel de benzine gewoon leeg was omdat ze de fuel-mix op rich hebben laten staan om de Alpine te kunnen bijbenen. Vind AM een geweldig merk, maar ik mag toch hopen dat ze wel wat serieuzer aan de slag gaan met dat soort dingen (eveneens de auto beter maken en niet de Merc kopieren).

Ze zeggen dat ze het niet zagen door een defecte pomp. Maar dat geef je dan toch door aan je coureur en de FIA om straffen te voorkomen? Ook kwam er toevallig wel 0,3l uit en daarna is hij toevallig kapot. Ze accepteren ook alle straffen zonder tegenwoord verder, dus dat zegt genoeg. Als het echt zo was kunnen ze het namelijk best makkelijk aantonen met hun data en de beslissing makkelijk appealen.

Denkt Vettel net over een team heen te zijn dat hem verneukt, komt hij bij een nieuwe.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic