Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Athena op Netflix een aanrader wat mij betreft, uit Franse stal vol actie met een filmstijl a la Birdman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastich Beasts komen geen nieuwe films van, feit dt me dat geen hol boeit als enorme HP fan zegt eigenlijk al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantastich Beasts komen geen nieuwe films van, feit dt me dat geen hol boeit als enorme HP fan zegt eigenlijk al genoeg.


Helemaal prima inderdaad. Vond de eerste nog wel grappig, maar daarna weinig de behoefte gehad om door te kijken ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, eerste was nog nieuw en leuk maar daarna is het eigenlijk down-hill gegaan. De laatste was ook echt slaap verwekkend en woke.

WB gaat wel een vervolg maken op de HP reeks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Inderdaad, eerste was nog nieuw en leuk maar daarna is het eigenlijk down-hill gegaan. De laatste was ook echt slaap verwekkend en woke.

WB gaat wel een vervolg maken op de HP reeks.

Nuracore schreef:
Mensen die halverwege hun zin plots Engels gaan praten. Irritant of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You're right man, zal het niet meer doen. Hopelijk forgive je mij mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog films in het vooruitzicht die een beetje de moeite waard zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 15:00 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
Nog films in het vooruitzicht die een beetje de moeite waard zijn?


Oppenheimer (2023)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Nog films in het vooruitzicht die een beetje de moeite waard zijn?


Oppenheimer idd, John Wick 4, Babylon, The Menu en Avatar 2 zijn de films waar ik het meest naar uitkijk nu. Er komt begin volgend jaar ook nog een Winnie-the-Pooh horror uit waar ik best benieuwd naar ben, maar die kan ook prima tegenvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
pim__ schreef:
Nog films in het vooruitzicht die een beetje de moeite waard zijn?


Oppenheimer (2023)


Kan er nog weinig uit opmaken behalve nolan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
billieb15 schreef:
pim__ schreef:
Nog films in het vooruitzicht die een beetje de moeite waard zijn?


Oppenheimer (2023)


Kan er nog weinig uit opmaken behalve nolan.

Het gaat over de creatie van de atoombom eind 1944 door Oppenheimer en de druk/dilemma die er bij kwam kijken.
Bne er wel enthousiast over. Cillian Murphy is sowieso een goede acteur en Nolan heeft echt een goed oog voor regiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aha, merci
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 10:15 
 
Hardtraxx Crew


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
pim__ schreef:
Het gaat over de creatie van de atoombom eind 1944 door Oppenheimer en de druk/dilemma die er bij kwam kijken.
Bne er wel enthousiast over. Cillian Murphy is sowieso een goede acteur en Nolan heeft echt een goed oog voor regiseren.


Fun fact: toen Oppenheimer de ontploffing van "zijn" eerste atoombom (Trinity) zag ging er een stuk uit een heilige hindoetekst door zijn hoofd. Ik citeer:

"I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad-Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty, and to impress him, takes on his multi-armed form and says, 'Now I am become Death, the destroyer of worlds."

Deze bekende quote van Oppenheimer vormde dan weer de inspiratie voor Destroyer of Worlds van Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

No shit xd sorry maar voor mij is dit echt als zeggen Van regen wordt je vochtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
No shit xd sorry maar voor mij is dit echt als zeggen Van regen wordt je vochtig


pim_ wist niet waar de film oppenheimer over ging dus leek het mij vrij onwaarschijnlijk dat hij wist dat "now i am come death, the destroyer of worlds" een quote was van Oppenheimer of dat er een link was met een heilige hindoetekst. Lijkt me ook niet echt een heel goed voorbeeld van zo logisch als regen die vochtig is maar oke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Barbarian :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
ErikZ schreef:
No shit xd sorry maar voor mij is dit echt als zeggen Van regen wordt je vochtig


pim_ wist niet waar de film oppenheimer over ging dus leek het mij vrij onwaarschijnlijk dat hij wist dat "now i am come death, the destroyer of worlds" een quote was van Oppenheimer of dat er een link was met een heilige hindoetekst. Lijkt me ook niet echt een heel goed voorbeeld van zo logisch als regen die vochtig is maar oke xd


Inderdaad. Erik, Leuk dat het voor jou hetzelfde is al van regen wordt je vochtig, misschien is dat precies de reden dat je ook niet zegt; als een wijf geil is wordt dr kutje vochtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Barbarian :worship:

De spanning zat er goed in maar tegen het eind werd het toch gauw een unrealistisch zooitje en was het opsplitsen van het verhaal nergens voor nodig en neigde het weer naar een B horror
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JeftaElachouri schreef:
Barbarian :worship:

De spanning zat er goed in maar tegen het eind werd het toch gauw een unrealistisch zooitje en was het opsplitsen van het verhaal nergens voor nodig en neigde het weer naar een B horror

Dat vond ik juist heerlijk. :$

Gister ook The Black Phone gekeken. Heerlijke film. Niet perse eng, maar wel heel boeiend en het concept vond ik goed uitgevoerd. Goede cinematografie en die jonge acteurs stelen de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Avatar 2 gezien, James Cameron flikt het weer. Een hele gave film. Het verhaal voelt bekend aan maar maakt het er niet minder leuk op om te kijken. En visueel is het weer echt een plaatje. Dit bleek blijft een fantastische franchise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Net Avatar 2 gezien, James Cameron flikt het weer. Een hele gave film. Het verhaal voelt bekend aan maar maakt het er niet minder leuk op om te kijken. En visueel is het weer echt een plaatje. Dit bleek blijft een fantastische franchise.

Zojuist ook gezien. Werkelijk fantastisch. Het verhaal vind ik stukken beter dan deeltje 1. En visueel is het echt next level. 3 uren lang genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag ook naar Avatar 2 geweest. Ging er met erg lage verwachtingen in, want deel 1 vond ik best matig. Maar damn, echt een heel sick 2e deel. Verhaal echt stukken beter in mijn ogen dan het eerste deel en de film gaat veel dieper in op de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag 2 uur auto rijden om Avatar in goede kwaliteit te zien (bioscopen in Groningen heeft geen dolby cinema of IMAX). Enorm veel zin in. Avatar 1 in de bios was al een giga ervaring, dus wil het maximale eruit halen.

Ook nog niet eerder naar een goede bioscoop zaal geweest, dus ook daar nieuwsgierig naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Donderdag 2 uur auto rijden om Avatar in goede kwaliteit te zien (bioscopen in Groningen heeft geen dolby cinema of IMAX). Enorm veel zin in. Avatar 1 in de bios was al een giga ervaring, dus wil het maximale eruit halen.

Ook nog niet eerder naar een goede bioscoop zaal geweest, dus ook daar nieuwsgierig naar :D


Kinepolis heeft dat wel toch? Niet IMAX maar wel Dolby Cinema.
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic