Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gister naar Multiverse of Madness geweest, had wel wat meer multiverse gekte verwacht, maar los daarvan wel een enorm onverwachte vermakelijke film gezien.

De kant die ze op gingen met de "bad guy" was wel echt het hoogtepunt van de film wmbt! De momenten die echt richting horror gingen waren wel echt grandioos gedaan.


Volledig eens met dit, als MCU film voor mij een 4/10. Als losse Strange film een dikke 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Vind dat juist heel sterk, waarom zou je een geweldig acteur als Christian Bale helemaal kapot CGI'en. Zo zie je z'n gestoorde mimiek nog.

Ken die hele guy niet maar vind de afbeelding hierboven juist heel saai en nietszeggend eruit zien, snap super goed dat ze niet daarvoor gegaan zijn. Maar die vage harses van Bale maakt het voor mij instant een interessant karakter.


Ik ken Gorr dus wel en ik zie nu alleen maar Bale en niet Gorr. Het is een wezen van een andere planeet, die ziet er nou eenmaal niet uit als een mens


Een beeeetje meer buitenaards sausje was misschien goed geweest, maar je hebt hem in 2 of 3 flitsen gezien nu. Wie weet wat er verder nog uit voortkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry maar ben het echt niet met je eens xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vind dit dus mega ziek haha, dit maakt mij echt super hyped voor wat deze flapdrol allemaal gaat bekokstoven.

Vind het ook zo vet dat die hele trailer sprankelt van de kleuren, maar zo gauw deze smeagol in beeld komt is ineenkeer alles zwart en wit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Vind dat juist heel sterk, waarom zou je een geweldig acteur als Christian Bale helemaal kapot CGI'en. Zo zie je z'n gestoorde mimiek nog.

Ken die hele guy niet maar vind de afbeelding hierboven juist heel saai en nietszeggend eruit zien, snap super goed dat ze niet daarvoor gegaan zijn. Maar die vage harses van Bale maakt het voor mij instant een interessant karakter.


Ik ken Gorr dus wel en ik zie nu alleen maar Bale en niet Gorr. Het is een wezen van een andere planeet, die ziet er nou eenmaal niet uit als een mens

Davy Jones was bezet maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 00:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net naar Jurassic World - Dominion geweest.
Meesterlijke film. Misschien alleen wat van de hak op de tak in het 2de deel.
Heel tevreden de zaal uit gegaan.

Ik kan hem zeker aanraden. De vele 'near misses' moet je er wel bij nemen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Net naar Jurassic World - Dominion geweest.
Meesterlijke film. Misschien alleen wat van de hak op de tak in het 2de deel.
Heel tevreden de zaal uit gegaan.

Ik kan hem zeker aanraden. De vele 'near misses' moet je er wel bij nemen. :D


Haha jij bent echt de eerste die ik positief zie over die film. de 30% tomatoscore maakt me ook niet heel happig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond Hustle gekeken. Wat een vette film. Steekt goed in elkaar, grappige side story's en een enorme lijst aan NBA spelers. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Gisteravond Hustle gekeken. Wat een vette film. Steekt goed in elkaar, grappige side story's en een enorme lijst aan NBA spelers. :thumbsup:


Deze week ook gezien. Vette film inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Krijg meteen zin om TENET voor de 5e keer te kijken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Poah, zeer hyped voor deze.

Christopher Nolan die een film maakt over Oppenheimer met Cillian Murphy in de hoofdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kan alleen maar hopen dat de film eindigt met: "I am become Death, the destroyer of worlds."
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizarre casting. Hype aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog een jaartje in hype afwachten. Topcast en een heel interessant onderwerp, ben benieuwd hoe Nolan dit weer gaat neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 14:02 
 
Hardtraxx Crew



:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wat Matrix 4 had moeten zijn :P

En Donnie Yen is sowieso een goede acteur en vechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 04:06 
 
Hardtraxx Crew


Wauw. :love:
Hele vette aankondigingen van Marvel ook, 2 Avengers films (waarvan 1tje Secret Wars is :drool: ) in 2025 en een 18-episode Daredevil serie met Charlie Cox & Vincent D'Onofrio in 2024 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 02:08 
 
Hardtraxx Crew

https://www.hollywoodreporter.com/movies/movie-news/batgirl-shelved-at-warner-bros-hbo-max-1235191371/
Wtf :/ film was blijkbaar bijna klaar ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een kapitaal vernietiging ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prey

Dit is een erg vermakelijke film als je er niet te lang over nadenkt. Heeft de originele Predator sfeer goed te pakken.

Elvis
Een van de betere biografische films over Elvis waar ze goed laten zien hoe erg hij gebruikt en geleefd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie Dune nog maar 1 kijkbeurt heeft gegeven, maak hier verandering in. Dit weekend echt ontiegelijk lopen smullen van mijn tweede keer, misschien wel evenveel als de eerste keer. Ook omdat je ff stapje terug kan doen (van het plot volgen etc) en kan genieten van de muziek oa van Zimmer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor wie Dune nog maar 1 kijkbeurt heeft gegeven, maak hier verandering in. Dit weekend echt ontiegelijk lopen smullen van mijn tweede keer, misschien wel evenveel als de eerste keer. Ook omdat je ff stapje terug kan doen (van het plot volgen etc) en kan genieten van de muziek oa van Zimmer :love:


Eens, heb hem inmiddels ook al 3 keer gezien. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ga het weer kijken zodra deel 2 bijna in de bios is.

Overigens ook aan de boeken begonnen, dus met een rewatch ook weer leuk om te kijken omdat je weet waar het naartoe gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 23:11 
 
Hardtraxx Crew


Deadpool 3, 6 September 2024
met Ryan Reynolds als Deadpool & Hugh Jackman als Wolverine :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2022 01:54 
 
Hardtraxx Crew

Werewolf By Night (Disney+) echt heel vet :worship: Blij dat ze een keer iets compleet anders hebben gedaan in de MCU :D
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic