Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 23:46 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

immuunm schreef:


Hier ben wel meteen heel hyped voor :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 01:15 
 
Hardtraxx Crew

The Batman gezien, wauw :worship: :worship: Voor mij denk ik de beste Batman film, en Pattinson de beste Batman. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
The Batman gezien, wauw :worship: :worship: Voor mij denk ik de beste Batman film, en Pattinson de beste Batman. ^^


Aah vet, totaal niet aan gedacht dat hij nu al draait. Ik ga morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou gister the Batman geweest. Wat een mega vette aparte film is dat geworden. Had verwacht dat het wat kleiner/trager zou zijn dan andere Batman films, maar dit is bijna een soort crimi/murder mystery met een enorm film noir sausje er overheen. Deed me nog het meest denken aan de films van David Fincher. (Se7en/Zodiac oid).

Het was traaaaag, maar met van die plotselinge uitbarstingen van actie. Waardoor de actie enorm veel impact had. De bad guy was erg erg erg vet gedaan. Verfrissend om eens een unieke mafklap villain te zien die niet Heath Ledger als inspiratie gebruikt.

Rol van the Penguin vond ik een beetje vreemd, maar ze zetten ook in op meerdere films lijkt het.

Het is wel echt een film voor de bioscoop, zit boordevol prachtige shots, Gotham wordt ook echt zo vet neergezet als smerige gore metropool.

Ben echt enthousiaster dan ik had verwacht.

Unieke Batman film, die het meest lijkt op the Dark Knight maar echt totaal z'n eigen ding doet. Vet dat de makers een kans hebben gekregen om zo'n soort Batman film te maken. Al kan ik me voorstellen als jij een lekkere popcorn in je bek dauw actiefilm wil zien dat deze 3 uur durende trage film wel een beetje anders kan zijn dan je van te voren zou bedenken bij Batman. Maar lees vooralsnog bijna alleen maar lovende reviews!

Robert Pattinson als onervaren batman die net begonnen is was ook grandioos. Eerste batman film waarin je pas te zien krijgt hoe geschift Batman zelf eigenlijk is, en het feit dat hij Bruce Wayne eigenlijk meer als soort alter ego gebruikt dan andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dit verhaal stemt mij juist louter tevreden, heb niks met hersenloze actieflicks.
Zaterdag erheen en zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem zaterdag gezien en moet zeggen dat het vette psychologische thriller is die eens niet zijn origin verhaal keer op keer verteld maar juist terug naar de roots gaat hoe Batman überhaupt als comic mee is begonnen. Namelijk detective werk.

wel vond ik dat de film veel weg had van de animatie film Hush van vorig jaar. Ook het uiterlijk van The Riddler was meer richting Hush waardoor ik bij veel scènes wel het gevoel had de film al eens eerder gezien te hebben en het eigenlijk ook voorspelbaar werd

Desniettemin, erg vette film met een bijzonder uniek en andere kijk als Batman. Ipv de multi-miljoenaire playboy zoals we hem kennen een contact Awkward mannetje met als doel mensen te helpen en vijanden z.s.m. uit te schakelen zonder te doden maar met een vleugje 'minimaal 5 jaar lichamelijk en psychologisch herstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 16:56 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Rol van the Penguin vond ik een beetje vreemd, maar ze zetten ook in op meerdere films lijkt het.

En series, ja :P Komt een Penguin serie, en zou ook een Gotham PD serie komen maar dat word nu een Arkham Asylum serie volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

@Nura (spoiler waarschuwing): Snap dat je Hush aan haalt, zit zelfs in de film op een foto en de journalist die werd vermoord voor Thomas Wayne heet Elliiot (Thomas Elliot (zoon van) is Hush). Zie dat meer voor een deel 2 als Thomas erachter komt dat Bruce zijn vader achter die moord zit.

Moest zelf bij de film juist denken aan The Long Halloween, de andere DC animatie van vorig jaar.


Gisteren naar The Batman geweest en wow! Voor mij is dit de beste Batfilm van alle :thumbsup: als er geen deel 2 zou komen (wat wel komt, net als een Penguin- en een GCPD serie) had ik daar vrede mee gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2022 21:38 
 
Hardtraxx Crew


Ziet er goed uit :D ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat vette Marvel maanden voor de boeg, nu eerst Moon Knight afkijken, dan Dr Strange in mei en dan Thor in juli. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk denk ik wel het meest uit naar Dr Strange :oh: Daar heb ik zo'n ontiegelijk veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 12:01 
 
Hardtraxx Elite


Dik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Northman gekeken.

Tof gemaakte film. Het verhaal is niet heel diepgaand maar dat past hier juist. De verfilming en beeldspraak maakt het een geweldige film, historisch en mythologisch behoorlijk accuraat.

Op het oog lijkt het eerst een gewoon "Game Of Thrones/Viking" achtige film. En het heeft zeker wat van dat. Maar deze film gaat over een hele andere boeg door Noorse mythologie toe te passen op enorm creatieve doch accurate manieren. Het trekt je daar ook echt in mee.

De sfeer, de vfx, de pacing, beeldspraak/symboliek, geluid en muziek, alles klopt er aan. Kan dit soort creatieve doch vermakelijke films alleen maar aanmoedigen.

Ik snap wel dat sommige mensen een minder cijfer geven omdat ze dus juist een GoT/Vikings achtig iets verwachten maar dit is meer een Noors epos op bijzondere wijze gefilmd. Als je het bovenstaande verwacht, een stukje historie en realiteit, word je niet echt meegesleept in de mythologische, mysterieuze sfeer die ze willen neerzetten en zo kan het wellicht tegenvallen. Voordeel is misschien dat ik de trailer niet heb gekeken oid voor de tijd maar gewoon zonder voorkennis ben heen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:

Dik dit!


Ja wauw, dit is oprecht wel veel vetter dan verwacht.

Avatar 1 was een bijzondere bios ervaring (wmbt enige 3D film die de moeite waard was) dus ben benieuwd hoe ze dit CGI festijn gaan neerzetten. Was bang dat het meer een soort game demo zou lijken, maar dit ziet er oprecht wel heel indrukwekkend uit.

Als het verhaal wat origineler is dan dat verkapte Pocahontas verhaal uit deel 1 dan kan dit nog wel eens erg vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie tijden, Avatar die je 4 jaar lang bij grote media en tv shops zag om de schoonheid van hun nieuwe LED technologie te laten zien :lol: Die hele film was echt een groot en mooi CG festijn inderdaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 14:32 
 
Hardtraxx Crew

Eindelijk Everything Everywhere All At Once kunnen kijken, misschien wel mijn favorite film aller tijden. Wat een film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Eindelijk Everything Everywhere All At Once kunnen kijken, misschien wel mijn favorite film aller tijden. Wat een film :worship:


Even trailertje gekeken en na 50 seconden gestopt omdat ik al besloten heb dat ik dit wil zien. Nog nooit van gehoord. nog nooit iets gezien.

Waar is dit te streamen, ben zwaar geïntrigeerd :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 16:49 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
MYTZE schreef:
Eindelijk Everything Everywhere All At Once kunnen kijken, misschien wel mijn favorite film aller tijden. Wat een film :worship:


Even trailertje gekeken en na 50 seconden gestopt omdat ik al besloten heb dat ik dit wil zien. Nog nooit van gehoord. nog nooit iets gezien.

Waar is dit te streamen, ben zwaar geïntrigeerd :oh:

Op dit moment nergens denk ik? :P Draait sinds vandaag in de bios in Nederland en de officiële digital release (iTunes etc) is op 7 juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgend mij is de film al gelekt ergens, yarr...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 11:05 
 
Hardtraxx Crew



Vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja vet maar wtf hebben ze met Gorr gedaan? Dit is gewoon Bale met witte schmink, waar zijn de tentakels op zijn hoofd?
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat juist heel sterk, waarom zou je een geweldig acteur als Christian Bale helemaal kapot CGI'en. Zo zie je z'n gestoorde mimiek nog.

Ken die hele guy niet maar vind de afbeelding hierboven juist heel saai en nietszeggend eruit zien, snap super goed dat ze niet daarvoor gegaan zijn. Maar die vage harses van Bale maakt het voor mij instant een interessant karakter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister naar Multiverse of Madness geweest, had wel wat meer multiverse gekte verwacht, maar los daarvan wel een enorm onverwachte vermakelijke film gezien.

De kant die ze op gingen met de "bad guy" was wel echt het hoogtepunt van de film wmbt! De momenten die echt richting horror gingen waren wel echt grandioos gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vind dat juist heel sterk, waarom zou je een geweldig acteur als Christian Bale helemaal kapot CGI'en. Zo zie je z'n gestoorde mimiek nog.

Ken die hele guy niet maar vind de afbeelding hierboven juist heel saai en nietszeggend eruit zien, snap super goed dat ze niet daarvoor gegaan zijn. Maar die vage harses van Bale maakt het voor mij instant een interessant karakter.


Ik ken Gorr dus wel en ik zie nu alleen maar Bale en niet Gorr. Het is een wezen van een andere planeet, die ziet er nou eenmaal niet uit als een mens
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic