Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kegelkop schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Paas anders ff je IMDB watchlist door.

https://www.imdb.com/user/ur73467883/watchlist

https://www.imdb.com/user/ur73467883/ratings

Heb ik een hobby of een probleem? :corn:

Bijzonder dat je zelfs films in je watchlist hebt die nog niet eens geproduceerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Lord of the Rings: Favoriete films
Harry Potter: Favoriete boeken

Heb vorig jaar speciaal voor de 4k-versies van the lord of the rings een 4k-bluray aangeschaft, films zien er echt super ziek uit brrr :drool: :drool:

Vorige week ook een marathon gedaan met de 4k films. Downloaden werkte ook prima. Genieten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 13:59 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Kegelkop schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Paas anders ff je IMDB watchlist door.

https://www.imdb.com/user/ur73467883/watchlist

https://www.imdb.com/user/ur73467883/ratings

Heb ik een hobby of een probleem? :corn:

Bijzonder dat je zelfs films in je watchlist hebt die nog niet eens geproduceerd zijn

Watchlist is toch ook voor dingen die hij nog wilt kijken? :P Heb ook genoeg films in mn Letterboxd watchlist die nog niet in productie zijn, maar wel interessant klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik de lijst alleen maar voor films die ik heb bekeken aangezien er ook een To Watch list is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 14:42 
 
Hardtraxx Crew

Ah wist ik niet :P gebruik imdb niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 15:05 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ik gebruik de lijst alleen maar voor films die ik heb bekeken aangezien er ook een To Watch list is xd


Nu begin ik te twijfelen aan het systeem dat ik al bijna 5 jaar hanteer :lol:
Ik gebruik de watchlist voor 'nog te bekijken' en zodra ik iets gezien heb komt er een rating op en haal ik het uit de watchlist. Verlicht mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gebruik de watchlist ook voor dingen die ik nog wil kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 18:44 
 
Hardtraxx Crew

Daar is ie ook voor. "Your Watchlist is a great place to track the movie and TV shows you want to watch."
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2022 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in 5 sessie's mezelf eindelijk door Eternals heen lopen worstelen, wat een ongelofelijke saaie bout film, de stukjes met celestials waren wel vet, maar had het gevoel dat er (met mijn beperkte kennis over de Eternals) 100 verschillende dingen opgezet werden. Vond het echt een zwaar onsamenhangende bedoeling, die deviants hadden ook zoveel potentie om interessant te worden, maar nee was gewoon weer een mindless groep CGI monsters dat geslacht mocht worden.

De aftercredits deden me ook echt hier aan denken:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor een rant:

Weetje waar ik echt terminale anus aids van krijg? Van die tering goed gemaakte "concept" trailers waar je eerst een minuut naar moet kijken voor je beseft dat het allemaal oude beelden zijn. Zie je ergens helemaal op het eind (concept trailer) maar wel groot in de clickbait titel OBI WAN RELEASE MAY 2022 DISNEY + o.i.d

en dan ook echt tientallen miljoenen views en mensen die reageren "HIER GAAN WE HEEN"

Zie ook regelmatig een nep filmposter van dat (tering achterlijke misbaksel van een 'Harry Potter Cursed Child) boek verfilming van dat 8e deel van harry potter langskomen. Echt zo'n ouderdoms snapchat filter over Daniel Radcliffe heen gedaan en een fancy titeltje er boven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tijd voor een rant:

Weetje waar ik echt terminale anus aids van krijg? Van die tering goed gemaakte "concept" trailers waar je eerst een minuut naar moet kijken voor je beseft dat het allemaal oude beelden zijn. Zie je ergens helemaal op het eind (concept trailer) maar wel groot in de clickbait titel OBI WAN RELEASE MAY 2022 DISNEY + o.i.d

en dan ook echt tientallen miljoenen views en mensen die reageren "HIER GAAN WE HEEN"

Zie ook regelmatig een nep filmposter van dat (tering achterlijke misbaksel van een 'Harry Potter Cursed Child) boek verfilming van dat 8e deel van harry potter langskomen. Echt zo'n ouderdoms snapchat filter over Daniel Radcliffe heen gedaan en een fancy titeltje er boven :lol:

Herkenbaar inderdaad, had hier twee jaar geleden exact last van met de Obi-wan trailer die uiteindelijk fan-made was :lol: Clickbait much
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 03:08 
 
Hardtraxx Crew


Poahhhhhhh :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Patrick Stewart's Charles Xavier/Professor X, Monica Rambeau Captain Marvel variant, Captain Carter (op de poster), Zombie Strange & Zombie Wanda.. als ze dit al laten zien.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha je was me voor, kwam hier ook voor de Dr Strange hype

Dan maar door naar de LOTR hype!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dan maar door naar de LOTR hype!!


Hier zeker hype! Ben echt benieuwd of het de verwachtingen waar gaat maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha je was me voor, kwam hier ook voor de Dr Strange hype

Dan maar door naar de LOTR hype!!



Heb hier zelf nog niet zo'n goed gevoel bij, hoop dat ik het mis heb en het een knettergoed serie wordt. Heb nog nooit zo uitgekeken naar een serie als deze. Ik denk vooral steeds: "let's hope they don't fuck this up"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je je verwachtingen gewoon realistisch moet doen. Bij The Hobbit waren de verwachtingen TOREN hoog en was het heigenlijk onderaan de streep 3 keer niks (eerste film was goed, 2 en 3 waren extreem matig).

Denk dat je nu gewoon realistisch moet zijn.

- Verhaal heeft niks tot weinig met LOTR te maken, totaal nieuw verhaal duizenden jaren terug in het verleden met alleen Elrond/Galadriel en Gandalf die terugkeren. Het is gebaseerd op Tolkien, dus de basis zou toch heel sterk moeten zijn.

- Carte blanch gehad qua budget, verruit duurste serie ooit.

- Serie is al JAREN in productie, ze hebben utigebreid de tijd gehad. Ook iets wat bij the Hobbit niet het geval was, film was zwaar afgeraffeld.

Wat we nu gezien hebben is een aantal foto's en een korte teaser, op zich kun je er wel wat uithalen, maar ik heb zelf nog niks gezien waardoor ik afhaak. Mijn hype is inmiddels groter dan dat hij was, ik heb stille hoop dat het een zeer vermakelijke serie wordt in de wereld van Tolkien :thumbsup:

Als ik na dat eerste seizoen kan zeggen dat het een dikke voldoende was ben ik al blij, een perfecte verfilming zoals LOTR is iets dat je nooit meer evenaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Het is gebaseerd op Tolkien


Denk dat je dit wel erg met een korreltje zout moet nemen hoe in-depth dit volgens jou zou gaan.
Het zou mij niet verbazen dat het meer het één dan het ander volledig anders is neergezet dan Tolkien ooit bedoeld heeft. Iets met culturele diversiteit.

Ik houd de verwachtingen echt zo laag mogelijk voordat we een latino dwerg met een gekleurde elf als homo stel gaan zien zonder enige reden voor de diepgang van het originele verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

Poahhhhhhh :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Patrick Stewart's Charles Xavier/Professor X, Monica Rambeau Captain Marvel variant, Captain Carter (op de poster), Zombie Strange & Zombie Wanda.. als ze dit al laten zien.. :love:


Poahh goed dit. Sowieso een bioscoopje deze. Dr Strange wel een van mn favo marvel characters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat je je verwachtingen gewoon realistisch moet doen. Bij The Hobbit waren de verwachtingen TOREN hoog en was het heigenlijk onderaan de streep 3 keer niks (eerste film was goed, 2 en 3 waren extreem matig).

Denk dat je nu gewoon realistisch moet zijn.

- Verhaal heeft niks tot weinig met LOTR te maken, totaal nieuw verhaal duizenden jaren terug in het verleden met alleen Elrond/Galadriel en Gandalf die terugkeren. Het is gebaseerd op Tolkien, dus de basis zou toch heel sterk moeten zijn.

- Carte blanch gehad qua budget, verruit duurste serie ooit.

- Serie is al JAREN in productie, ze hebben utigebreid de tijd gehad. Ook iets wat bij the Hobbit niet het geval was, film was zwaar afgeraffeld.

Wat we nu gezien hebben is een aantal foto's en een korte teaser, op zich kun je er wel wat uithalen, maar ik heb zelf nog niks gezien waardoor ik afhaak. Mijn hype is inmiddels groter dan dat hij was, ik heb stille hoop dat het een zeer vermakelijke serie wordt in de wereld van Tolkien :thumbsup:

Als ik na dat eerste seizoen kan zeggen dat het een dikke voldoende was ben ik al blij, een perfecte verfilming zoals LOTR is iets dat je nooit meer evenaart.


Helemaal mee eens wat betreft de hobbit. Wat betreft hoge verwachtingen: Voor mij is het gewoon lastig om geen hoge verwachtingen te hebben, heb daar ook weinig invloed op. De LOTR films zijn mijn favoriete films dus kan het niet helpen dat er hoge verwachtingen zijn, ik kan mijn verwachtingen niet sturen.

Het is een beetje zoals iemand die een moeilijk tentamen heeft gemaakt en die dan zegt:
"ik ga er vanuit dat ik een onvoldoende heb, dan kan het alleen maar meevallen"
Maar dat is wat mij betreft onzin, je hebt de verwachting dat je het haalt of niet en kunt dat niet sturen.
Ik heb hoge verwachtingen en kan mijzelf niet forceren geen hoge verwachtingen te hebben.

Wat jij zegt klopt: Ze hebben een carte blanche gekregen, ongelimiteerd budget en ze mogen alles doen wat god verboden heeft met het source materiaal. En dat is voor mij nou juist hetgeen dat de lat onmeunig hoog legt en waardoor de serie - in mijn optiek - niet genoeg heeft aan een ruim voldoende. Ik zie al die redenen die jij opnoemt en heb daarom juist die hoge verwachtingen. Hoop dat het goedkomt, we gaan het snel genoeg meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee welke mensen er verantwoordelijik zijn voor deze serie, maar lijkt me toch dat ome Bezos geen totale nono's aan het roer zet (zoals de makers van GOT bleken te zijn).

Ik heb nog niks gezien waardoor ik afhaak, dus de hype is aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

FILMS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bij The Hobbit waren de verwachtingen TOREN hoog en was het heigenlijk onderaan de streep 3 keer niks (eerste film was goed, 2 en 3 waren extreem matig).


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
MYTZE schreef:

Poahhhhhhh :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Patrick Stewart's Charles Xavier/Professor X, Monica Rambeau Captain Marvel variant, Captain Carter (op de poster), Zombie Strange & Zombie Wanda.. als ze dit al laten zien.. :love:


Poahh goed dit. Sowieso een bioscoopje deze. Dr Strange wel een van mn favo marvel characters!


Je merkt toch dat het zien van What If?! Toch steeds belangrijker word :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Haha je was me voor, kwam hier ook voor de Dr Strange hype

Dan maar door naar de LOTR hype!!



Heb hier zelf nog niet zo'n goed gevoel bij, hoop dat ik het mis heb en het een knettergoed serie wordt. Heb nog nooit zo uitgekeken naar een serie als deze. Ik denk vooral steeds: "let's hope they don't fuck this up"


Die comments ook onder de trailer, veel Russische fans.
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic