Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga bij deze wellicht een uitzondering maken om de superherofilms links te laten liggen, zodra de film op de streamingdiensten staat. Zieke visuals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Fucking bizare trailer, ik ben zo hyped pfff


Zo inderdaad! Kan trouwens aan de trailer wel opmaken dat er straks uit de verschillende werelden ook de verschillende spidermans terug gaan komen. Aangezien de originele green goblin en dr. Oc ook terug komen en dr Oc ook zegt: "You're not Peter Parker¨ zegt. Heel benieuwd hier naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
makrooy schreef:
Fucking bizare trailer, ik ben zo hyped pfff


Zo inderdaad! Kan trouwens aan de trailer wel opmaken dat er straks uit de verschillende werelden ook de verschillende spidermans terug gaan komen. Aangezien de originele green goblin en dr. Oc ook terug komen en dr Oc ook zegt: "You're not Peter Parker¨ zegt. Heel benieuwd hier naar


Nou ga er dan maar voor zitten als je dit denkt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
makrooy schreef:
Fucking bizare trailer, ik ben zo hyped pfff


Zo inderdaad! Kan trouwens aan de trailer wel opmaken dat er straks uit de verschillende werelden ook de verschillende spidermans terug gaan komen. Aangezien de originele green goblin en dr. Oc ook terug komen en dr Oc ook zegt: "You're not Peter Parker¨ zegt. Heel benieuwd hier naar


Nou ga er dan maar voor zitten als je dit denkt:


Film duurt trouwens 2,5 uur. Heel ziek. Gaat mooi gekeken worden in de bios deze week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gaat mooi gekeken worden in de bios deze week :D


Komende woensdag direct op de eerste dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraagje aan de kenners: welke films van marvel moet je nog gezien hebben voordat je dit nieuwe deel van spiderman goed kan volgen? Wordt echt meegetrokken in de hype en ben nu toch benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Vraagje aan de kenners: welke films van marvel moet je nog gezien hebben voordat je dit nieuwe deel van spiderman goed kan volgen? Wordt echt meegetrokken in de hype en ben nu toch benieuwd


Uhm heb je even? Marvel werkt in phases waar naar een groot verhaal toe word gewerkt.
Geen idee wat je voorheen aan films hebt gezien?

Edit: was te snel met submit
Ik zal iig beginnen met de twee spiderman films van hiervoor, Spider-Man: Homecoming en Spider-Man: Far From Home.

Wil je meer diepgang van wat hiervoor is gebeurt (met betrokkenheid van Spiderman) dan ook op volgorde:

Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Avengers: Infinity War
Avengers: Endgame
Spider-Man: Far From Home

De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Vraagje aan de kenners: welke films van marvel moet je nog gezien hebben voordat je dit nieuwe deel van spiderman goed kan volgen? Wordt echt meegetrokken in de hype en ben nu toch benieuwd


Uhm heb je even? Marvel werkt in phases waar naar een groot verhaal toe word gewerkt.
Geen idee wat je voorheen aan films hebt gezien?

Edit: was te snel met submit
Ik zal iig beginnen met de twee spiderman films van hiervoor, Spider-Man: Homecoming en Spider-Man: Far From Home.

Wil je meer diepgang van wat hiervoor is gebeurt (met betrokkenheid van Spiderman) dan ook op volgorde:

Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Avengers: Infinity War
Avengers: Endgame
Spider-Man: Far From Home

De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.


Ja nog helemaal niks dus :$ Inderdaad die eerste delen ook nog even kijken maar vroeg me dus af of inderdaad andere marvel films belangrijk waren om het geheel te snappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Vraagje aan de kenners: welke films van marvel moet je nog gezien hebben voordat je dit nieuwe deel van spiderman goed kan volgen? Wordt echt meegetrokken in de hype en ben nu toch benieuwd


Uhm heb je even? Marvel werkt in phases waar naar een groot verhaal toe word gewerkt.
Geen idee wat je voorheen aan films hebt gezien?

Edit: was te snel met submit
Ik zal iig beginnen met de twee spiderman films van hiervoor, Spider-Man: Homecoming en Spider-Man: Far From Home.

Wil je meer diepgang van wat hiervoor is gebeurt (met betrokkenheid van Spiderman) dan ook op volgorde:

Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Avengers: Infinity War
Avengers: Endgame
Spider-Man: Far From Home

De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.


Ja nog helemaal niks dus :$ Inderdaad die eerste delen ook nog even kijken maar vroeg me dus af of inderdaad andere marvel films belangrijk waren om het geheel te snappen

Je zult wat referenties niet begrijpen van eerdere gebeurtenissen denk ik.

Ja die gasten hebben meer dan 15 jaar gewerkt om tot het slot van Phase 3 te komen. In geval van Far From Home is dit onderdeel van Phase 4, een nieuw verhaal. Dus je hebt wat in te halen :P

Op volgorde voor de films:
Phase 1
Iron man
Incredible Hulk
Iron Man 2
Thor
Captain America: The First Avenger
Avengers Assemble

Phase 2
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians Of The Galaxy
Avengers: Age of Ultron
Ant-Man

Phase 3
Captain America: Civil War
Doctor Strange
Guardians Of The Galaxy Vol. 2
Spider-Man: Homecoming
Thor: Ragnarok
Black Panther
Avengers: Infinity War
Ant-Man & The Wasp
Captain Marvel
Avengers: Endgame
Spider-Man: Far From Home

Phase 4 (Exacte canon volgorde nog niet bekend geloof ik):
The Falcon And The Winter Soldier (Series)
Wandavision (Series)
Loke (Series)
Black Widow (film)
Shang-Chi (Film
Eternals (Film)
Hawkeye (Series)
Spider-Man: Far From Home

Extra: What IF... (non-canon, maar voegt zich nu toe aan de multi-verse dus wie weet...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 17:52 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.

Maar wel waard om eens een keer te kijken imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.

Maar wel waard om eens een keer te kijken imo ^^

Zeker de eerste 3 met Toby Maguire zijn wel goed gedaan inderdaad.

The Amazing Spider-Man vind ik persoonlijk wat mwah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 17:58 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
De rest van de Spider-man films is geen onderdeel geweest van de MCU dus daar mis je weinig aan diepgang.

Maar wel waard om eens een keer te kijken imo ^^

Zeker de eerste 3 met Toby Maguire zijn wel goed gedaan inderdaad.

The Amazing Spider-Man vind ik persoonlijk wat mwah..

Verhaal van TASM 1 & 2 is wat minder ja :/ jammer want vond Andrew's Spider-Man best goed.
maar goed, Spider-Man: Into The Spider-Verse blijft mn favoriet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja er klopte gewoon weinig van het verhaal in TASM, veel slechte ontwikkeling in karakters en vage plotgaten.
Eigenlijk was dat verhaal erg lui. De effecten in die films zijn daarintegen wel heel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 17:55 
 
Hardtraxx Crew

No Way Home gezien.. hooooly shit :worship: voor mij de beste MCU film :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
No Way Home gezien.. hooooly shit :worship: voor mij de beste MCU film :loving:

Ik ga er zondag heen maar hoor meerdere die ik ken die er helenaal lyrisch over zijn en dat hyped mij meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net terug van de bios! One huge chickenskin moment. Tering, wat een film :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
No Way Home gezien.. hooooly shit :worship: voor mij de beste MCU film :loving:


Volle bioscoopzaal, publiek dat ging klappen en juichen bij elke grote "reveal"

Deed me echt denken aan mijn bioscoop ervaring van End Game.

Fan-tas-tisch gedaan deze film.

Het moment dat "DE" reveal van de film was moet één van m'n tofste bioscoop ervaringen ooit zijn geweest. Ik zit in een kleine bioscoop gevuld met +- 50/75 mensen, nuchtere boeren achterhoekers die gaan klappen en juichen alsof het gvd Amerikanen zijn.

Echt, top haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
MYTZE schreef:
No Way Home gezien.. hooooly shit :worship: voor mij de beste MCU film :loving:

Ik ga er zondag heen maar hoor meerdere die ik ken die er helenaal lyrisch over zijn en dat hyped mij meer

Godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 20:26 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Volle bioscoopzaal, publiek dat ging klappen en juichen bij elke grote "reveal"

Deed me echt denken aan mijn bioscoop ervaring van End Game.

Fan-tas-tisch gedaan deze film.

Het moment dat "DE" reveal van de film was moet één van m'n tofste bioscoop ervaringen ooit zijn geweest. Ik zit in een kleine bioscoop gevuld met +- 50/75 mensen, nuchtere boeren achterhoekers die gaan klappen en juichen alsof het gvd Amerikanen zijn.

Echt, top haha

Idd, zaal is meestal gewoon doodstil als ik naar een film ga, maar hier constant mensen juichen, lachen, klappen etc. Heerlijk :D Zeker mn beste bios ervaring tot nu toe (helaas Infinity War & Endgame niet in de bios gezien :( )

Nuracore schreef:
Godver

Oei das wel kut ja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2021 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
MYTZE schreef:
No Way Home gezien.. hooooly shit :worship: voor mij de beste MCU film :loving:


Volle bioscoopzaal, publiek dat ging klappen en juichen bij elke grote "reveal"

Deed me echt denken aan mijn bioscoop ervaring van End Game.

Fan-tas-tisch gedaan deze film.

Het moment dat "DE" reveal van de film was moet één van m'n tofste bioscoop ervaringen ooit zijn geweest. Ik zit in een kleine bioscoop gevuld met +- 50/75 mensen, nuchtere boeren achterhoekers die gaan klappen en juichen alsof het gvd Amerikanen zijn.

Echt, top haha


Haha ik heb heel veel moeite om me hier iets van voor te stellen, bij ons in de streek.
Welke bios was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2021 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha de meest luidruchtige groep was een groep meiden die ik niet ouder dan 18 schat haha. Dus dat verklaard het misschien :lol:

edit: ik blijf maar enthousiast over die film, qua blockbuster/superhelden films wordt het niet heel snel beter dan dit. Ondanks dat er aardig wat dingen al enigszins bekend waren, hadden de "grote momenten"(om toch nog maar een beetje op spoilers te letten) nog enorm veel impact omdat ze daadwerkelijk van essentieel belang waren voor het verdere verloop van het verhaal.

De villains die je ook al in de trailer zag hadden stuk voor stuk echt een functie in het verhaal. Al stak er wel één villain met kop en schouders boven uit voor mij. Toch ff afschermen dit stuk:

Wat is Willem Dafoe godverdomme gruwelijk goed als Goblin, dat ze er voor kozen om meteen begin van de film die gekke helm kapot te maken was briljant. Die harses van die acteur is al zo perfect, het moment dat Peter hem finaal de vernietiging in aan het beuken is en die gestoorde grijns op z'n gezicht alleen maar groter wordt. Man wat was dat tering vet gedaan. Enige wat ik wel jammer vond is dat Venom niet nog een grotere rol had, al snap ik wel enigszins dat het misschien een beetje veel was en ze het voor een volgende film bewaren. Vond het wel mooi dat Venom dus naar dat andere universum werd geblipt, en ipv dat hij boosaardig op zoek ging naar duidelijkheid ging hij gewoon zuipen in Mexico :lol: Had wel graag Tom Hardy venom gezien in dit universum. Maar misschien dat die symbiote uit de mid credit scene nog wel op zoek gaat naar de Tom Hardy van dit universum ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 18:48 
 
Hardtraxx Crew


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

:drool:


Poahhhhh ook weer dik! Je moet hiervoor denk ik wel What If hebben gekeken om een deel van die multiverse nu te begrijpen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah neuh heb zelf What If wel gezien, maar schijnbaar is dit niet de Dr. Strange van what if las ik.

Denk dat Loki belangrijker is voor de multiverse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 23:37 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Mwah neuh heb zelf What If wel gezien, maar schijnbaar is dit niet de Dr. Strange van what if las ik.

Volgens mij wel :P Volgens geruchten zitten er 3 versies van Doctor Strange in de film, waaronder de MCU Doctor Strange en Strange Supreme uit What If..?
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic