Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free Guy gezien, erg vermakelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ho-ly shit wat heb ik genoten van DUNE, ik zei letterlijk tegen m'n vader 'dit is de reden dat ik naar films ga'

De film duurde bijna 3 uur, maar als ik nog 2 uur extra aan breedte shots van de Arakis/ruimteschepen had gehad met muziek van Hans Zimmer er onder was het nog niet gaan vervelen. Echt nog m'n verwachtingen ruimschoots overschreden :love:

Ik hoop zo hard dat deze film genoeg verdient om de vervolgen te maken. Man wat was dit top :drool:

edit: (geen spoilers, wel boeiend)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dune is oprecht 1 van de beste films die ik heb gezien in de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist Dune ook gezien. Hiervoor wil je echt naar de bios. Wat een genot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:50 
 
Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Free Guy gezien, erg vermakelijk :D

Same, leuke film idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Free Guy gezien, erg vermakelijk :D

Was best tof ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Steffnov schreef:
Free Guy gezien, erg vermakelijk :D

Was best tof ja.

Inderdaad best een toffe film. Bij vlagen wat voorspelbaar en weet niet of ik hem over een week nog uitgebreid na kan vertellen, maar prima vermaak op een avondje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van Venom: Let There Be Carnage. Leuke film maar ik had de eerste moeten kijken voordat ik eraan begon. Dan was het wel wat leuker geweest vermoed ik. Zeker de eerste helft van de film.

Nastukje van de film is ook wel een mooie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Net terug van Venom: Let There Be Carnage. Leuke film maar ik had de eerste moeten kijken voordat ik eraan begon. Dan was het wel wat leuker geweest vermoed ik. Zeker de eerste helft van de film.

Nastukje van de film is ook wel een mooie :thumbsup:


Dan toch benieuwd, wist je dat dit deel 2 was en zo ja waarom ga je naar deel 2 van een film als je 1 niet hebt gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Net terug van Venom: Let There Be Carnage. Leuke film maar ik had de eerste moeten kijken voordat ik eraan begon. Dan was het wel wat leuker geweest vermoed ik. Zeker de eerste helft van de film.

Nastukje van de film is ook wel een mooie :thumbsup:


Dan toch benieuwd, wist je dat dit deel 2 was en zo ja waarom ga je naar deel 2 van een film als je 1 niet hebt gezien?


Ja, wist dat het deel 2 was. Zondag werd mij gevraagd of ik mee ging maar geen tijd gehad om de eerste film te kijken op zo een korte tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteravond die Thunderdome film gekeken, maar die viel mij toch even vies tegen. Ik had geen spectaculaire speelfilm verwacht, maar dit was meer samenvoeging van wat menig bezoeker van het feest al wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2021 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze week beide Kingsman films gezien. Heel vermakelijke films! Jammer dat de 2e film zo enorm inzakte op de helft, werd allemaal erg chaotisch en onsamenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 09:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ho-ly shit wat heb ik genoten van DUNE, ik zei letterlijk tegen m'n vader 'dit is de reden dat ik naar films ga'

De film duurde bijna 3 uur, maar als ik nog 2 uur extra aan breedte shots van de Arakis/ruimteschepen had gehad met muziek van Hans Zimmer er onder was het nog niet gaan vervelen. Echt nog m'n verwachtingen ruimschoots overschreden :love:

Ik hoop zo hard dat deze film genoeg verdient om de vervolgen te maken. Man wat was dit top :drool:

Gister geweest en hier helemaal mee eens. Geweldige film ervaring :worship:

Kan wel eens een epische trilogie (toch?) worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rickzel schreef:
ho-ly shit wat heb ik genoten van DUNE, ik zei letterlijk tegen m'n vader 'dit is de reden dat ik naar films ga'

De film duurde bijna 3 uur, maar als ik nog 2 uur extra aan breedte shots van de Arakis/ruimteschepen had gehad met muziek van Hans Zimmer er onder was het nog niet gaan vervelen. Echt nog m'n verwachtingen ruimschoots overschreden :love:

Ik hoop zo hard dat deze film genoeg verdient om de vervolgen te maken. Man wat was dit top :drool:

Gister geweest en hier helemaal mee eens. Geweldige film ervaring :worship:

Kan wel eens een epische trilogie (toch?) worden.

Meer dan een trilogie vermoed ik. De eerste film behandelt slechts de eerste helft van het eerste boek. Het is echter nog maar de vraag of er überhaupt een vervolg komt. Afhankelijk van de wereldwijde opbrengst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De bedoeling was dat het een quadrilogie zou worden geloof ik afhankelijk van de populariteit en opbrengst. Alhoewel de film het de eerste week ontzettend goed deed kakt het wat betreft opbrengst erg in.

In de Pathé van Arnhem hebben ze zelfs maar 2 voorstellingen per dag, 1x 2d en 1x 3d
(Niet eens IMAX of ATMOS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

De film heeft me hoe dan ook doen besluiten om de boeken te gaan lezen, dus het verhaal ga ik wel meekrijgen.
Maar het zou wel janken zijn mocht Villeneuve er geen vervolg aan mogen geven, smaakt naar zoveel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 20:17 
 
Hardtraxx Crew

https://deadline.com/2021/10/dune-matrix-sopranos-sequels-hbo-max-theatrical-model-1234859504/

Citaat:
“Will we have a sequel to Dune? If you watch the movie you see how it ends. I think you pretty much know the answer to that,” WarnerMedia Studios and Networks Chair and CEO Ann Sarnoff told Deadline yesterday in a sit-down chat regarding the conglom’s full support of Dune 2.

Citaat:
In regards to proceeding with sequels to this year’s theatrical HBO Max slate, WarnerMedia CEO Jason Kilar says the studio’s “decisions are well informed and based on audience response, not just based on box office.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 20:09 
 
Hardtraxx Crew

Dune: Part Two aangekondigd, Oktober 2023.

Citaat:
This is only the beginning...

Thank you to those who have experienced @dunemovie
so far, and those who are going in the days and weeks ahead. We're excited to continue the journey!

Afbeelding
https://twitter.com/Legendary/status/1453058884516466691
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 23:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook naar Dune nog geweest, maar man man wat een film.

Het uiterlijk, het verhaal, de regie, het acteerwerk en de uitting van het verhaal. Dit heeft voor mij persoonlijk de potentie om in de beste filmreeksen te komen. Dit staat sowieso in mijn top 10. Het verhaal is duidelijk, maar toch met zo veel mysterie. Het is duidelijk en toch onvoorspelbaar.

Als je logica op deze film gaat toepassen, ja dan kan je vast wat minpunten vinden, maar eerlijk gezegd; ik ben een kritische filmkijker op dat gebied, maar voor mijn gevoel klopte en paste alles.

En boven alles, Hans Zimmer, wat een genie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hans Zimmer is oprecht de grootste reden dat ik naar Dune ben geweest. Als ik zie dat een film zijn muziek bevat, ben ik al verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hans Zimmer is oprecht de grootste reden dat ik naar Dune ben geweest. Als ik zie dat een film zijn muziek bevat, ben ik al verkocht.


Die vent heeft gewoon nieuwe instrumenten uitgevonden om z'n muziek meer "buitenaards" te laten klinken.

De muziek was idd ook echt een groot deel dat de sfeer zo geweldig maakte. Ook mooi detail dat hij de soundtrack van TENET heeft laten schieten zodat hij Dune kon doen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 21:39 
 
Hardtraxx Crew

Gisteren The Harder They Fall (Netflix) gekeken, vette film :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 08:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



hyped
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking bizare trailer, ik ben zo hyped pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 13:04 
 
Hardtraxx Crew

:drool: :drool: :drool:
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic