Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mwah neuh heb zelf What If wel gezien, maar schijnbaar is dit niet de Dr. Strange van what if las ik.

Denk dat Loki belangrijker is voor de multiverse.


Het is Supreme Strange uit What If die je ziet, zijn al leaks geweest van speelgoed waardoor er bekend is wie er nog mee in de film zitten Spoilers: Avenger Strange (andere Verse) en Mordo komt terug, nu als Master Mordo

Denk dat WandaVision belangrijker is voor deze film dan What If eigenlijk, 1 Strange niet kennen wordt vast uitgelegd maar wat er met Wanda is gebeurt was een hele serie voor nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd! Vanavond mooi nog in Antwerpen naar de bios voor No Way Home. Heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Rickzel schreef:
Mwah neuh heb zelf What If wel gezien, maar schijnbaar is dit niet de Dr. Strange van what if las ik.

Volgens mij wel :P Volgens geruchten zitten er 3 versies van Doctor Strange in de film, waaronder de MCU Doctor Strange en Strange Supreme uit What If..?


Vet! Das dan weer info die ik niet had.

Maar zou sowieso What If kijken Job! Eerste aflevering over die vrouwelijke captain america vond ik niet zo boeiend, maar rest is echt wel de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heel benieuwd! Vanavond mooi nog in Antwerpen naar de bios voor No Way Home. Heel benieuwd :D


Voor diegene die nog een film willen kijken in Belgiƫ, er zijn nieuwe maatregelen aangekondigd die gelden vanaf zondagochtend en hierbij moeten ook de cinemazalen sluiten. Maatregelen gelden tot eind januari ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2021 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals verwacht, vind ik The Matrix 4 zeer matig. Matig acteerwerk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2021 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Don't Look Up, aanrader! Mooie hak op de huidige tijdsgeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Zoals verwacht, vind ik The Matrix 4 zeer matig. Matig acteerwerk ook.


Aah daar baal ik van, ik wacht eigenlijk tot ik hem (hopelijk) nog in de bios kan zien, m'n vader en ik zijn er vrij hyped over.

Zonder spoilers, wat maakt het precies matig? De trailer zag er namelijk gruwelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het plot van de film is afschuwelijk; het script rammelt aan alle kanten. Camerawerk voelt aan als dat van een B/C-film. En om het nogmaals te noemen: het acteerwerk vind ik lachwekkend slecht. Nee, deel 1 is onmogelijk om te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Het plot van de film is afschuwelijk; het script rammelt aan alle kanten. Camerawerk voelt aan als dat van een B/C-film. En om het nogmaals te noemen: het acteerwerk vind ik lachwekkend slecht. Nee, deel 1 is onmogelijk om te overtreffen.


Klopt, 1 was verruit het beste, 2 en 3 waren al vrij matig maar konden er imo nog wel mee door.

Jammer om te lezen, misschien toch maar gewoon thuis op de bank kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2021 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees het overal, houd het dus idd maar bij een banksessie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dont Look Up, toffe film! Zag dat de reviews niet allemaal even utigesproken positief waren, maar kan aanraden er lekker blind in te gaan het voor jezelf te beslissen.

Vond hem er sterk, veel gelachen, lekkere duistere comedy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dont Look Up, toffe film! Zag dat de reviews niet allemaal even utigesproken positief waren, maar kan aanraden er lekker blind in te gaan het voor jezelf te beslissen.

Vond hem er sterk, veel gelachen, lekkere duistere comedy.


Persoonlijk een 7 voor mij. Vermakelijke film die populisten goed belachelijk maakt, dus dat is altijd +1. Uitvoering kon wellicht beter en grappiger, maar dat is ook kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies, hier wel mee eens, maar vond hem sowieso de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren ook gezien, vond hem zelf heel erg tegenvallen. De film hinkt in mijn ogen continu op 2 gedachten van wat het nou wil zijn; een serieuze film of een comedy? De comedy stukken verzwakken de serieuze gedeeltes, waardoor de humor ook niet echt lekker uit de verf komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De film is letterlijk een duistere comedy, en de comedy zit hem niet in grappen en grollen maar de comedy zit hem in de parodie die het is en op de bizarheid van dingen.

Kan me wel inleven dat mensen de film niet geweldig vonden, maar denk dat jouw commentaar vooral met jouw eigen verwachting van de film te maken heeft die van je vantevoren had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dont Look Up, toffe film! Zag dat de reviews niet allemaal even utigesproken positief waren, maar kan aanraden er lekker blind in te gaan het voor jezelf te beslissen.

Vond hem er sterk, veel gelachen, lekkere duistere comedy.

Deze ook gezien en vind hem ook echt heerlijk. Ik ben er ook blind ingegaan en vooral het satirische is echt heerlijk gedaan. Wederom een heerlijke cameo van Chris Evans :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2021 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFF Chris Evans totaal gemist haha, ik moest het googlen :lol:

Z'n cameo in Free Guy was ook al zo goed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2021 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben 'm met kerst gekeken, 3/6 personen is naar bed of naar huis gegaan halverwege omdat ie zo onvermakelijk was. Ik heb 'm nog afgekeken, maar het punt dat de film wil maken ken ik nu onderhand wel en had ook in 15 minuten gekund. En dan had het nog gescheeld als de comedy ervan daarnaast erg sterk was maar dat viel vies tegen. Erg unfunny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel een vermakelijke film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2021 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vond het wel een vermakelijke film.


Zekers. Snap de kritiek niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2021 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Last Duel gekeken...ik had andere en hogere verwachtingen. Eigenlijk niet een film die 75% over een al-dan-niet verkrachting gaat. En Matt fucking Damon in zijn rol werkt echt niet mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Green Knight op Prime Video, hele vage fantasy film. Eigenlijk de hele film vraagtekens gehad, maar gruwelijk mooi gemaakt, super sfeervol.

Maar erg vreemd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ja vond die baas, soort sprookje on acid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister ook Don't Look Up gekeken en ik vond 'm echt tof :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand hier 14 Peaks: Nothing is Impossible gekeken?
Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic