Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://deadline.com/2021/09/christopher-nolan-universal-pictures-sets-next-film-j-robert-oppenheimer-development-atom-bomb-world-war-two-1234832975/

Dit klinkt nu al vet, een Christopher Nolan over Oppenheimer en de ontwikkeling van de atoombom.



Ook een dijk van een plaat van de Noisecontrollers: Destroyer of Worlds
Ben groot fan van Nolan maar vond Tenet toch behoorlijk tegenvallen, hopelijk wordt dit weer een topper.
Het Manhattanproject is in ieder geval een heel vet onderwerp voor een film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond TENET echt fantastisch, kijk hem eens een tweede keer, echt een aanrader!

Ik vond Interstellar dan weer wat minder (of in ieder geval, de conclusie van Interstellar).

90% van die film was perfect, maar ik moet altijd lachen als ze in die boekenkast terecht komen :lol:

en idd, Destroyer of Worlds van Noisecontrollers is grandioos. :drool: Maar elke keer als ik die video van die speech weer kijk krijg ik kippenvel, dat je zo verslagen bent als je project als het ware "geslaagd" is.

Weet er eigenlijk verder niet zoveel vanaf, daarom wel erg benieuwd naar wat Nolan er van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vond TENET echt fantastisch, kijk hem eens een tweede keer, echt een aanrader!

Ik vond Interstellar dan weer wat minder (of in ieder geval, de conclusie van Interstellar).

90% van die film was perfect, maar ik moet altijd lachen als ze in die boekenkast terecht komen :lol:


Ik vond Interstellar echt geweldig, ik snap echter wel dat je de boekenkast niet zo kon waarderen xd
Ze hadden bij Kinepolis in Enschede het geweldige idee om Inception twee weken voor Tenet nog een keer te draaien en een week voor Tenet draaiden ze Interstellar. Beide in de grootste zaal met geweldig en hard geluid, ik vond het fantastisch om ze nog een keer te zien. Ik keek heel lang naar Tenet uit maar ik vond het helaas tegenvallen, ik ga em zeker nog een keer bekijken. Ik vind het altijd lastig om films te vergelijken maar naar mijn bescheiden mening zijn Interstellar en vooral Inception superieur aan Tenet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn wel z'n 3 prestige films, alle 3 hebben unieke concepten die op een unieke manier in beeld zijn gebracht, het is maar net welke van de 3 je qua onderwerp het meest aanspreekt.

Interstellar spreekt me qua onderwerp ENORM aan, maar toch vond ik hem na meerdere keren opnieuw kijken telkens iets minder worden door het einde.

Ben wel jaloers, heb Inception niet in de bios gezien, Interstellar wel (wat de film ook echt nóg grandiozer maakte). Maar ik zou zo weer geld betalen om deze 3 films in volle glorie in de bios te zien :love:

edit: over prestige films gesproken, the Prestige, das misschien wel m'n favoriete film van hem nu ik er zo over nadenk. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het zijn wel z'n 3 prestige films, alle 3 hebben unieke concepten die op een unieke manier in beeld zijn gebracht, het is maar net welke van de 3 je qua onderwerp het meest aanspreekt.

Interstellar spreekt me qua onderwerp ENORM aan, maar toch vond ik hem na meerdere keren opnieuw kijken telkens iets minder worden door het einde.

edit: over prestige films gesproken, the Prestige, das misschien wel m'n favoriete film van hem nu ik er zo over nadenk. :oh:



Denk achteraf ook niet dat het goed was om interstellar en inception te kijken voor tenet omdat die eerste 2 bij mijn top 10 films zitten. Jaaaa the Prestige is echt focking geweldig man pfff. Met die twists op het einde ook. Het einde van Inception met de muziek van Hans Zimmer dan... voor mij het beste einde van een film :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie zo ook nog graag een film over Wernher von Braun :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik zie zo ook nog graag een film over Wernher von Braun :).


Weet niet of ze zo snel een film maken over iemand waar nog over wordt getwijfeld of hij een echte Nazi en SS'er was. Hij zat bij beide partijen. Hij zei zelf achteraf (in de VS na de oorlog) dat hij beiden niet was en dat hij er in gepusht was en het meer tactisch was zodat ze niet achterdochtig werden. Echter waren er ooggetuigen in Penemunde die het tegenovergestelde beweren.

Het zelfde geldt ook voor slavenwerk van p.o.w. onder verschrikkelijke omstandigheden (er zijn buitenproportioneel veel doden gevallen bij het maken van de V-2) wat hij zelf ontkent maar ooggetuigen in de fabrieken weerleggen.

Gezien de gevoeligheid van het onderwerp en de twijfel van de historische werkelijkheid komt er zo snel geen film over. Want of je demoniseert die man, of je brengt iets uit wat een klap in het gezicht is van zijn slachtoffers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik zie zo ook nog graag een film over Wernher von Braun :).



“Once the rockets are up, who cares where they come down? That’s not MY department”
says Wernher Von Braun
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dune.... Wat een film. En zo komen er nog 5 meer in deze saga.

En dan niet te vergeten ; the matrix resurrection die in de scoopen komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dune.... Wat een film. En zo komen er nog 5 meer in deze saga.

En dan niet te vergeten ; the matrix resurrection die in de scoopen komt


Aah goed om te horen! Ga volgende week ook met m'n pa.

Ben in m'n vakantie aan het boek begonnen, dat was vrij pittig moet ik zeggen, maar wel m'n hype voor die film vergroot :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 08:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verhaal steekt erg goed in elkaar vind ik. En de beelden zijn echt wel :drool:
Soms beetje verwarrend hoe en wat met die hoofdrolspeler, maar de actie eromheen maakt het wel heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Verhaal steekt erg goed in elkaar vind ik. En de beelden zijn echt wel :drool:
Soms beetje verwarrend hoe en wat met die hoofdrolspeler, maar de actie eromheen maakt het wel heel goed


Kon ook neit missen, die Denis Vileneuve heeft echt de beste scifi films van de laatste jaren gemaakt. Bladerunner 2047/Arrival :drool:

Dit was schijnbaar ook z'n ultieme droom om deze serie te verfilmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dune.... Wat een film. En zo komen er nog 5 meer in deze saga.

En dan niet te vergeten ; the matrix resurrection die in de scoopen komt


Die wil ik ook nog zien ja! Even mijn pa binnenkort charteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dune staat hier ook op de planning voor komende zondag.

Vroeger de game Dune2000 helemaal kapot gespeeld. Daardoor ook geïnteresseerd geraakt in de boeken, waar die game dus op gebaseerd was. Uiteindelijk heb ik de eerste drie boeken uit de reeks gelezen (in het Engels nog wel). Heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben voor de film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Dune staat hier ook op de planning voor komende zondag.

Vroeger de game Dune2000 helemaal kapot gespeeld. Daardoor ook geïnteresseerd geraakt in de boeken, waar die game dus op gebaseerd was. Uiteindelijk heb ik de eerste drie boeken uit de reeks gelezen (in het Engels nog wel). Heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben voor de film.


Haha wat vet! Dat heb ik zelfs ook gespeeld bij mijn neef thuis vroeger. Wist niet dat dat hier van af stamde (of dat er uberhaupt boeken waren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De originele Dune-reeks bestaat uit 6 boeken, geschreven door Frank Herbert. Twee andere schrijvers (waarvan 1 de zoon van Frank is) hebben samen nog eens in totaal 11 boeken geschreven in dat universum.

Deze film nu is ook slechts de eerste helft van het eerste boek, dus ik gok/hoop wel een mooie cliffhanger als einde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt al bij opening van de film bekend gemaakt "part one"... benieuwd wanneer Part two komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Wordt al bij opening van de film bekend gemaakt "part one"... benieuwd wanneer Part two komt


Vet, ik was beetje bang dat ze het op safe zouden spelen aangezien het redelijk obscure titel is. Maar wat ik kon vinden was de box office in ieder geval internationaal gezien al wel redelijk goed.

Kan niet wachten hem te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klein stukje trailer gezien van Dune. Daarna afgezet want de eerste beelden hebben me al overtuigd! Aanstaande zondag kijken!

Zijn de boeken makkelijk te verkrijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Zijn de boeken makkelijk te verkrijgen?


https://www.bol.com/nl/nl/c/frank-herbe ... rating=all :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en en en en... hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag naar Dune :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren James Bond: No Time To Die gaan kijken. Reviews zijn wat gemengd maar als filmleek vond ik het wel vermakelijk met een einde wat ik niet had zien aankomen.
Vorige  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic