Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen naar De Slag Om De Schelde in Terneuzen. Erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vond hem nice, veel plezier! Misschien De Oost wel ietsje beter, maar dat is wellicht ook persoonlijke smaak want de setting spreekt me daarin erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The war of tomorrow, vond het een erg spannende en vermakelijke film
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
The war of tomorrow, vond het een erg spannende en vermakelijke film

Ook gezien. Verstand-op-nul-en-kijken-gehalte. Zat boordevol clichés.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 19:55 
 
Hardtraxx Crew

America: The Motion Picture vannacht gekeken, vond m zelf geweldig :lol: maar snap de slechte reviews ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A Quiet Place Pt. 2 :worship: Volgens mij is een 3e deel in de maak, gezien het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 00:18 
 
Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
A Quiet Place Pt. 2 :worship: Volgens mij is een 3e deel in de maak, gezien het einde.

Komt iig wel een spin-off van in 2023, maar dat word geen part 3.
https://deadline.com/2021/06/a-quiet-place-part-iii-paramount-release-date-1234769832/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fear Street Pt. 1 ook gekeken. Een heerlijke hommage aan de slasherfilms van de 90's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 20:08 
 
Hardtraxx Elite

Net de film Nobody gezien met Bob Odenkirk, prima film niet veel slechts over te zeggen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F9 :lol: ik had me zo voorgenomen om niet aan die film te beginnen.
Man, de hoeveelheid plotholes en vage focus op andere karakters is echt ongelooflijk.

Enige wat ik kom waarderen is hoe Roman zo woke is dat hij als enige door heeft dat alles wat ze doen steeds onmogelijker is, de sneer naar dom over het zijn van een plotse super spion e.d. :lol:

Of zelfs momenten uit deel 1 hergebruiken voor zijn broer.

Nee ik ben echt klaar met de reeks. Eigenlijk al sinds 6 tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh en family
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 02:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Oh en family

Ik wacht wel tot ie te downloaden is. Maar deze reeks moet echt stoppen :lol: Kijk voor de aardigheid eens deel 1 terug en besef dan hoe goed dat deel is vergeleken met de huidige delen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach welke actiefilm zit niet bomvol onzin dan?

Ik vind de Fast reeks (hoewel ik 9 nog niet gezien heb) gewoon super vermakelijk.
Het heeft niet veel meer met de eerste 3 delen te maken (daar lag de focus vol op auto's) maar dat is logisch, dat trekt gewoon minder publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk jammer dat de keuze wordt gemaakt om zoveel mogelijk publiek aan te spreken.
De eerste 3 waren niet voor niets populair geworden in die tijd. Toen hebben ze de keuze gemaakt het nog populairder te maken met grote acteurs, volledig op actie te focussen en het hele straat racen de deur te wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ach welke actiefilm zit niet bomvol onzin dan?

Ik vind de Fast reeks (hoewel ik 9 nog niet gezien heb) gewoon super vermakelijk.
Het heeft niet veel meer met de eerste 3 delen te maken (daar lag de focus vol op auto's) maar dat is logisch, dat trekt gewoon minder publiek.


Op het moment dat de realiteit verbroken word verpest dat de fundering van de franchise in mijn ogen.
Five was voor mij echt de laatste goede film en alles daarvoor zat nog op de grens van realiteit.

Maar op het moment dat zoals bij de afgelopen 3 films de hoofdspeler plots superkrachten krijgt en letterlijk beton van de plafon en vloer af rukt dan haak ik al gauw af. Bij Five ging het gelukkiig nog om een heist, daarna worden ze plots internationale super spionnen en heeft iedereen plots een specialiteit waar niemand eerder van af wist.

Het gat is nogal groot tussen street racende petty thieves en internationale super spionnen die overal verstand van hebben en allemaal een geheim verleden hebben.

Tuurlijk zit het borde vol actie en kijkt het voor de gemiddelde kijker gewoon goed weg maar nee, het is niet voor mij weggelegd omdat het de sterke karakter ontwikkeling wat het had te niet doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap helemaal wat je bedoelt haha. Ik probeer de recente Fast films gewoon los te zien van de vroegere films. Als je dat kan zijn het gewoon leuke films. Als je bij alles de link naar 'vroeger' probeert te leggen ga je jezelf alleen maar op zitten te vreten tijdens het kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 21:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ach welke actiefilm zit niet bomvol onzin dan?

Ik vind de Fast reeks (hoewel ik 9 nog niet gezien heb) gewoon super vermakelijk.
Het heeft niet veel meer met de eerste 3 delen te maken (daar lag de focus vol op auto's) maar dat is logisch, dat trekt gewoon minder publiek.


Ik kan prima actiefilms hebben maar Fast & Furious is al sinds Tokio Drift zo belabberd geacteerd en de actie is zo zwaar surrealistisch en slecht dat ik er zelfs niet meer met spanning/vermaak naar kan kijken. Je weet toch dat iedereen het bijna overleeft, zelfs al koppen ze een Hummer met 200kmpu dan leven ze nog. Als je de actie weghaalt blijf je zitten met matig acteerwerk en wellicht een paar leuke auto's die allemaal rijden alsof het Pagani Zonda's met de onverwoestbaarheid van een Tiger Tank zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Blood Red Sky gekeken op Netflix aangezien deze hoog stond aangeraden bij Netflix. Interessante take op vampierenfilms en bevatte toch meer verhaal dan veel andere horrorfilms (ondanks dat er nog best wat plotholes in zaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 03:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net de nieuwe purge film gekeken. Vond 'm toch een stuk minder dan vorige delen, zat een stuk minder spanning in. EDOCH kijkt het lekker weg. 6,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran



:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 16:02 
 
Hardtraxx Crew

:drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel veel zin in deze! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tobey Maguire pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://deadline.com/2021/09/christophe ... 234832975/

Dit klinkt nu al vet, een Christopher Nolan over Oppenheimer en de ontwikkeling van de atoombom.

Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic