Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan even wat seksisme.

Om een onafhankelijke vrouw te zijn heeft ze alsnog super krachten nodig om boven de man uit te steken :cool:

Eens met MWAT. Disney sloeg echt goed mis en vertekende het beeld wat het origineel wel had. En dat was slechts een film gericht op het jonge volk.

Maar ze lieten wel zien dat je moet opkomen waar en wat je geloofd.
Niet bang je zelf te zijn en dat alles op ten duur gebeurt. Laat je niet haasten.

En dat ook als vrouw zijnde je even veel kan bereiken als de man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
En dan even wat seksisme.

Om een onafhankelijke vrouw te zijn heeft ze alsnog super krachten nodig om boven de man uit te steken :cool:

Eens met MWAT. Disney sloeg echt goed mis en vertekende het beeld wat het origineel wel had. En dat was slechts een film gericht op het jonge volk.

Maar ze lieten wel zien dat je moet opkomen waar en wat je geloofd.
Niet bang je zelf te zijn en dat alles op ten duur gebeurt. Laat je niet haasten.

En dat ook als vrouw zijnde je even veel kan bereiken als de man.


Vind wel mooi waar Screen Rant op in haakt; de film geeft kinderen juist het idee dat je ergens voor geboren bent en niet dat je moet knokken in het leven om iets te bereiken, wat in de tekenfilm versie wel naar voren kwam.

Wat ook heel erg verwarrend was was die relatie tussen Mulan en die love interest . Althans, de kijker weet dat Mulan een vrouw is dus je bent geneigd het te zien als love interest, maar in het verhaal weet hij natuurlijk niet dat Mulan een vrouw is en dat kijkt echt heel erg ongemakkelijk want het impliceert dat ie wat gay is xd.

Pitch Meetings van Screen Rant zijn trouwens echt binge materiaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de hunnen er niet zijn klopt trouwens wel, die waren er niet in dit dynastie.
Maar waarom ze voor magie en een heksenkraaivrouw zijn gegaan die net zo snel van meningen wisselt als een vrouw met Menopauze... beats me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dat de hunnen er niet zijn klopt trouwens wel, die waren er niet in dit dynastie.
Maar waarom ze voor magie en een heksenkraaivrouw zijn gegaan die net zo snel van meningen wisselt als een vrouw met Menopauze... beats me.


In de tekenfilm waren het wel de Hunnen, zijn ze van tijdperk geschoven? :P

Want ook buiten de hoogtetijd van de etnische groepering van de Hunnen, wat zich uiten in de Hunnic Empire rond de 5e eeuw, heb je natuurlijk Hunnen gehad die het Chinese Rijk binnenvielen als roversbendes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze film wilde ze meer richten op de werkelijke legende ipv een aftreksel van de Originele film
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zegt Wikipedia erover:

Citaat:
Though The Ballad of Mulan itself does not expressly indicate the historical setting, the story is commonly attributed to the Northern Wei era due to geographic and cultural references in the ballad.


Citaat:
The Northern Wei (/weɪ/),[7] also known as the Tuoba Wei (拓跋魏), Later Wei (後魏), or Yuan Wei (元魏), was a dynasty founded by the Tuoba (Tabgach) clan of the Xianbei, which ruled northern China from 386 to 534 AD


Valt dus precies gelijk met de Hunnen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zal voor de gemiddelde kijker niet veel uit maken want die interesseren het toch niet, maar ik ben wel een hobby historicus zal ik maar zeggen dus ik vind het wel jammer dat het niet echt geworteld is in een meer authentieke context.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I stand corrected
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren Greyhound gekeken. Positief verrast! Duurt net geen 90 minuten maar hij is wel continue gaande!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erg benieuwd naar Justice League Zack Snyders Cut. Eens kijken wat nou het hele verschil is en of de film dan wel echt zo goed is als men hoopt of dat het opgepoets stront is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mortal Kombat :worship: Wat een vette film zeg. Heel erg trouw gebleven aan de games.
Gewoon een goede knok film met goede special effects met een verhaal die je verwacht (in een positieve manier). Gewoon waar het op slaat, een tournament tussen de realms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Mortal Kombat gekeken met veel leuke referenties erin, naast dat het ook een goede film is :thumbsup:

Zojuist klaar met de nieuwste van Disney, Raya and the last dragon, ook een aanrader. Weer gewoon de kwaliteit, leuk verhaal en redelijk wat humor erin zoals je die kan verwachten. En voor een keer beginnen ze niet plots willekeurig te zingen. :D

Dit deeltje op het einde van de aftiteling was ook nog wel leuk
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 22:11 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Gisteren Mortal Kombat gekeken met veel leuke referenties erin, naast dat het ook een goede film is :thumbsup:

Zojuist klaar met de nieuwste van Disney, Raya and the last dragon, ook een aanrader. Weer gewoon de kwaliteit, leuk verhaal en redelijk wat humor erin zoals je die kan verwachten. En voor een keer beginnen ze niet plots willekeurig te zingen. :D

Dit deeltje op het einde van de aftiteling was ook nog wel leuk
Afbeelding


Die special effects in die film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 23:51 
 
Hardtraxx Crew

Actie scenes in Mortal Kombat waren vet, die ene fatality poeh :worship: :surrender: Maar t verhaal deed me echt niks, Kano & Sub Zero waren wel geweldig. Vond Scorpion/Hanzo ook wel vet, maar te weinig van gezien helaas. Cole mochten ze er wel uit laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2021 19:12 
 
Hardtraxx Elite

Net de film Ferry gezien.
Oke film wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Net de film Ferry gezien.
Oke film wel!


Hier ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2021 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Net de film Ferry gezien.
Oke film wel!

Idd leuke film! Leent zich wel voor een deel 2.
'k Stoor me (als Brabander natuurlijk) wel een beetje aan het gespeelde Brabants soms.
Frank zijn accent komt wel echt over (logisch ook) maar dat van Elise klinkt echt te geforceerd, je hoort meteen dat zij niet Brabants is :P

Helemaal cringe was die overval waarbij even benadrukt moest worden dat het Tilburgers waren.
Ik ken het woord appetjoek wel, maar ik heb dat nog nooit iemand horen roepen die boos was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 05:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
immuunm schreef:
Net de film Ferry gezien.
Oke film wel!

Idd leuke film! Leent zich wel voor een deel 2.


U weet dat deel 2 er al is? In vorm van serie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In undercover heeft hij een goed draaiend drugsimperium. Ferry eindigt met dat hij 3 producenten ontmoet Daar kan nog een heel verhaal tussen geschreven worden toch? Hoe komt hij zo ver? Kan hij straffeloos zomaar zijn oude baas kapot schieten? Nee joh er is nog een hoop niet verteld, vandaar dat ik stiekem op een deel 2 hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. Ja er is inderdaad nog ruimte voor zoiets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vermakelijk voor een Nederlandse film inderdaad, maar alle clichés werden wel weer uit de kast getrokken en qua spanning was het wel zeer beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Gister ook Ferry gezien, vond leuk. En Elise, poahh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm ook gezien en vond hem meer dan prima. Het blijft natuurlijk een NL film, maar heb me zeker vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Heb 'm ook gezien en vond hem meer dan prima. Het blijft natuurlijk een NL film, maar heb me zeker vermaakt!

:yes:
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic