toevallig ga ik morgen of overmorgen het boek waarin dat verhaal zit kopenRickie wrote:nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horror
Stephen King - Everything's Eventual
toevallig ga ik morgen of overmorgen het boek waarin dat verhaal zit kopenRickie wrote:nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horror
Wat is daar de 3D toegevoegde waarde van?NoiseHunterZ wrote:er komt een saw 3d
Heb em maar half kunnen zien, moest daarna weer aant werkRickie wrote:nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horror
'Nixxus wrote:I am Legend nog maar eens gezien. Geweldige film!
The Fourth kind vind ik wel een toffe film:Pthe sidespinnars wrote:ik wil vanavond ook effe een filmpje kijken iemand nog aanraders?
Running Scaredthe sidespinnars wrote:ik wil vanavond ook effe een filmpje kijken iemand nog aanraders?
briljante filmOxbow wrote:Running Scaredthe sidespinnars wrote:ik wil vanavond ook effe een filmpje kijken iemand nog aanraders?
die blijft gewoon heilig
ik vond de 2de helft ook nog best vet maar ja ik weet natuurlijk niet wat je van de eerste helft vondmaarten1410 wrote:Heb em maar half kunnen zien, moest daarna weer aant werkRickie wrote:nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horrorIs het nog verstandig om het eind te kijken of valt die tegen?
Heb hem ook voor de 2e x gezien blijft toch een toffe film hoor.Rickie wrote:ik vond de 2de helft ook nog best vet maar ja ik weet natuurlijk niet wat je van de eerste helft vondmaarten1410 wrote:Heb em maar half kunnen zien, moest daarna weer aant werkRickie wrote:nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horrorIs het nog verstandig om het eind te kijken of valt die tegen?
![]()
en ravenwood alternatief einde? hoe gaat die dan?
Vond the expendables nou niet echt geweldigthe sidespinnars wrote:net the expendables en running scared gezien allebei top
3d effecten in die film zijn inderdaad erg mooiDarkBeatz wrote:Straks Legend Of The Guardians (in 3D)![]()
Volgens Cinemablend de nieuwe standaard op 3d vlak (beter als Avatar nog). Ik ben alvast benieuwd!