vandaag in een paar tussenuren legend of the guardians gekeken in bios, was wel grappig 
ik denk dat ik in anderhalf uur zo'n 7 hartverzakkingen heb gehad, tering wat een zieke "film"
die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!!!!!!!!!Wesz wrote:Net Kick-Ass gekocht![]()
ja egt heJP Hardstyle wrote:jezus christus ik heb net Paranormal Actitivity gekeken...
ik denk dat ik in anderhalf uur zo'n 7 hartverzakkingen heb gehad, tering wat een zieke "film"
Kick-Ass is zeker vet maar Paranormal Activity eng? Wtf... ik zat te lachen, wat een kutfilm!KSwoosh wrote:die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!!!!!!!!!Wesz wrote:Net Kick-Ass gekocht![]()
ja egt heJP Hardstyle wrote:jezus christus ik heb net Paranormal Actitivity gekeken...
ik denk dat ik in anderhalf uur zo'n 7 hartverzakkingen heb gehad, tering wat een zieke "film"te heerlijke film
je moet er alleen wel in op gaan, en niet zo zijn nvan: oh dat kan toch niet
dit dusmaarten1410 wrote:Kick-Ass is zeker vet maar Paranormal Activity eng? Wtf... ik zat te lachen, wat een kutfilm!
KSwoosh wrote: je moet er alleen wel in op gaan, en niet zo zijn nvan: oh dat kan toch niet
ja precies, je gaat er helemaal in opJP Hardstyle wrote:nou ik von em anders vrij eng ook al is het nep![]()
vooral omdat ik steeds op die schrikmomenten zat te wachten haha
en het krijgt vin ik wel een beetje iets extra's omdat het zeg maar "opgenomen" is allemaal
Nou nee hoor haha. Had het licht uit, groot scherm en speakers vol aan... Maar het duurde steeds zooo laaaang vooor eeeeerrr iets gebeurde.. Dat het saai werd. En steeds weer die brom als er iets ging gebeuren maakte het gewoon dom. Zij hoorde dat ook niet, waarom wij dan welKSwoosh wrote:ja precies, je gaat er helemaal in opJP Hardstyle wrote:nou ik von em anders vrij eng ook al is het nep![]()
en het krijgt vin ik wel een beetje iets extra's omdat het zeg maar "opgenomen" is allemaal
wss zat maarten dus zo van: meh, hier is niks aan, veel te nep, kan helemaal niet.
Ja zo kan ik het ookKSwoosh wrote:tuurlijk, dat merkte ik ook wel, maar daar moet je gewoon niet op letten
Ik ga me best doen zometeenTrainfreak wrote:Als ik PA heb gezien kan ik denk ik lastig in slaap komen de eerst komende tijd
Zij sliepen, en wij waren klaarwakker door al die enge dingen die er gebeurdemaarten1410 wrote:Nou nee hoor haha. Had het licht uit, groot scherm en speakers vol aan... Maar het duurde steeds zooo laaaang vooor eeeeerrr iets gebeurde.. Dat het saai werd. En steeds weer die brom als er iets ging gebeuren maakte het gewoon dom. Zij hoorde dat ook niet, waarom wij dan welKSwoosh wrote:ja precies, je gaat er helemaal in opJP Hardstyle wrote:nou ik von em anders vrij eng ook al is het nep![]()
wss zat maarten dus zo van: meh, hier is niks aan, veel te nep, kan helemaal niet.maakte het meteen minder spannend omdat je alles aan zag komen. Dus enzo.
owhRavenwood wrote:ehm, dat was vorige jaar al bekend dat de nieuwe saw 3d zou worden
niks uitgemolken, in het begin werd al verteld dat er 7 delen komen.Teknizion wrote:Saw is echt een uitgemolken kut serie. Vond de eerste erg goed, toen na 2 minuten deel 2 gezien te hebben meteen uitgezet.