Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
vandaag in een paar tussenuren legend of the guardians gekeken in bios, was wel grappig :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
jezus christus ik heb net Paranormal Actitivity gekeken...
ik denk dat ik in anderhalf uur zo'n 7 hartverzakkingen heb gehad, tering wat een zieke "film" :surrender:
G
Wesz wrote:Net Kick-Ass gekocht :P
die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!!!!!!!!!
JP Hardstyle wrote:jezus christus ik heb net Paranormal Actitivity gekeken...
ik denk dat ik in anderhalf uur zo'n 7 hartverzakkingen heb gehad, tering wat een zieke "film" :surrender:
ja egt he xd te heerlijke film :P je moet er alleen wel in op gaan, en niet zo zijn nvan: oh dat kan toch niet :/
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
Wesz wrote:Net Kick-Ass gekocht :P
die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!!!!!!!!!
JP Hardstyle wrote:jezus christus ik heb net Paranormal Actitivity gekeken...
ja egt he xd te heerlijke film :P je moet er alleen wel in op gaan, en niet zo zijn nvan: oh dat kan toch niet :/
Kick-Ass is zeker vet maar Paranormal Activity eng? Wtf... ik zat te lachen, wat een kutfilm!
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
PA is echt zo film van
de een vind hem geweldig, de ander bagger.

ik vond het een super film, maar mn broer en maat vonden hem niks.
G
maarten1410 wrote:Kick-Ass is zeker vet maar Paranormal Activity eng? Wtf... ik zat te lachen, wat een kutfilm!
dit dus
KSwoosh wrote: je moet er alleen wel in op gaan, en niet zo zijn nvan: oh dat kan toch niet :/
Bierkoning
last seen 15 days ago
nou ik von em anders vrij eng ook al is het nep :P
vooral omdat ik steeds op die schrikmomenten zat te wachten haha
en het krijgt vin ik wel een beetje iets extra's omdat het zeg maar "opgenomen" is allemaal
G
JP Hardstyle wrote:nou ik von em anders vrij eng ook al is het nep :P
en het krijgt vin ik wel een beetje iets extra's omdat het zeg maar "opgenomen" is allemaal
ja precies, je gaat er helemaal in op
wss zat maarten dus zo van: meh, hier is niks aan, veel te nep, kan helemaal niet.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Als ik PA heb gezien kan ik denk ik lastig in slaap komen de eerst komende tijd :P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
wss zat maarten dus zo van: meh, hier is niks aan, veel te nep, kan helemaal niet.
Nou nee hoor haha. Had het licht uit, groot scherm en speakers vol aan... Maar het duurde steeds zooo laaaang vooor eeeeerrr iets gebeurde.. Dat het saai werd. En steeds weer die brom als er iets ging gebeuren maakte het gewoon dom. Zij hoorde dat ook niet, waarom wij dan wel :huh: maakte het meteen minder spannend omdat je alles aan zag komen. Dus enzo.
G
tuurlijk, dat merkte ik ook wel, maar daar moet je gewoon niet op letten xd
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:tuurlijk, dat merkte ik ook wel, maar daar moet je gewoon niet op letten xd
Ja zo kan ik het ook xd
Bierkoning
last seen 15 days ago
Trainfreak wrote:Als ik PA heb gezien kan ik denk ik lastig in slaap komen de eerst komende tijd :P
Ik ga me best doen zometeen :D
Bierkoning
last seen 15 days ago
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:
Nou nee hoor haha. Had het licht uit, groot scherm en speakers vol aan... Maar het duurde steeds zooo laaaang vooor eeeeerrr iets gebeurde.. Dat het saai werd. En steeds weer die brom als er iets ging gebeuren maakte het gewoon dom. Zij hoorde dat ook niet, waarom wij dan wel :huh: maakte het meteen minder spannend omdat je alles aan zag komen. Dus enzo.
Zij sliepen, en wij waren klaarwakker door al die enge dingen die er gebeurde :P
en ik von et ook niet zo heel lang duren voordat er iets engs gebeurde, alleen op et begin, daarna gewoon elke nacht
maar toch dat einde is wel ziek hoor, als ze met dr kop in dat beeld komt :surrender:
wel nep maarja ik scheet em wel :D
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Ik had PA in me eentje snagts gekeken... ik werd gek want begon hele tijd rare geluide horen op de gang
En ik ging toen slapen hoor ik opeens me vloer steeds kraken :huh:
Ik scheet 7 kleure xd

21 oktober komt PA2 :$
View on YouTube
& http://www.twitvid.com/59DKZ
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nou die trailer ziet er wel aardig uit ja, maar na het zien van de eerste film ga ik zeker die tweede niet kijken. Wat een boutfilm :')
G
heerlijk :P
Bierkoning
last seen 15 days ago
kan nie wachten :whistle:
ik wil zo'n film eigelijk niet meer zien maar toch ga ik em weer kijke :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
ik verheug me ook op deel 2! :D
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
er komt een saw 3d >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
ehm, dat was vorige jaar al bekend dat de nieuwe saw 3d zou worden :P
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ravenwood wrote:ehm, dat was vorige jaar al bekend dat de nieuwe saw 3d zou worden :P
owh :lol:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Saw is echt een uitgemolken kut serie. Vond de eerste erg goed, toen na 2 minuten deel 2 gezien te hebben meteen uitgezet.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Teknizion wrote:Saw is echt een uitgemolken kut serie. Vond de eerste erg goed, toen na 2 minuten deel 2 gezien te hebben meteen uitgezet.
niks uitgemolken, in het begin werd al verteld dat er 7 delen komen.
misschien zijn ze niet allemaal even goed, maar niks uitmelkerij. het zou pas uitmelkerij zijn als ze over 2 jaar ofzo een nieuwe film ervan maken. zoals nu gebeurt met Pirates of the Caribean of Scream...
En bovendien, van Harry Potter komen er 8 delen uit, en dat is toch ook geen uitmelkerij?
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
nu 1408 aan het kijken op rtl 8
wel vette horror :thumbup: