Backdoor Sluts 9the sidespinnars wrote:ik wil vanavond ook effe een filmpje kijken iemand nog aanraders?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Slackdoor Butts 81Daveytl wrote:Backdoor Sluts 9the sidespinnars wrote:ik wil vanavond ook effe een filmpje kijken iemand nog aanraders?
haha the expandables gekeken, best wel lachen film als je ff een avondje non actief wil zijn 
verstand op 0 en knallen maar haha
echt jonge die neger komt me toch ineens met een shotgun jonge, haha was echt een prachtig gezicht.
echt jonge die neger komt me toch ineens met een shotgun jonge, haha was echt een prachtig gezicht.
Net The Arrival op RTL7 gezien, cheesy sci-fi film, maar omdat ik de film vroeger altijd helemaal geweldig vond toch maar even gekeken! 
The Hangover, blijft een geniale film. Extended edition op Film 1 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heerlijk die actie met dat vliegtuig dat ze effe alles opbalzenRavenwood wrote:haha the expandables gekeken, best wel lachen film als je ff een avondje non actief wil zijn
Aardige film, had gelezen in reviews dat het verhaal ruk was en dat vond ik toch nog aardig meevallenDarkBeatz wrote:Straks Legend Of The Guardians (in 3D)![]()
Volgens Cinemablend de nieuwe standaard op 3d vlak (beter als Avatar nog). Ik ben alvast benieuwd!
net met een vriendje (
) Momento gekeken
wat een gods irritante film hee, ik wist al dat ie achterstevoren af werd gespeeld maar je snapt er gewoon geen hol van en je moet echt even denken wattefok er nou gebeurde
wat een gods irritante film hee, ik wist al dat ie achterstevoren af werd gespeeld maar je snapt er gewoon geen hol van en je moet echt even denken wattefok er nou gebeurde
gister Brothers op film1 gekeken,
was een hele dikke film
was een hele dikke film
ik heb hem in 2 keer gekeken ik scheet hem 53834 kleuren met deel 1 helemaal toen me deur dicht waaideWesz wrote:Ik had PA in me eentje snagts gekeken... ik werd gek want begon hele tijd rare geluide horen op de gang
En ik ging toen slapen hoor ik opeens me vloer steeds kraken![]()
Ik scheet 7 kleure![]()
21 oktober komt PA2![]()
View on YouTube
& http://www.twitvid.com/59DKZ
ik heb hem in 2 keer gekeken ik scheet hem 53834 kleuren met deel 1 helemaal toen me deur dicht waaideWesz wrote:Ik had PA in me eentje snagts gekeken... ik werd gek want begon hele tijd rare geluide horen op de gang
En ik ging toen slapen hoor ik opeens me vloer steeds kraken![]()
Ik scheet 7 kleure![]()
21 oktober komt PA2![]()
View on YouTube
& http://www.twitvid.com/59DKZ
Net weer een keer the hangover gekeken met m'n vader want die had em nog nooit gezien. Ongelooflijk wat een prachtige film blijft dat ook hahah. zo geweldige humor :p
Gister de helft van Public Enemies gekeken... wat een kut film.
zelfde als jou, ik kwam ook niet verder als de helftmaarten1410 wrote:Gister de helft van Public Enemies gekeken... wat een kut film.
Ik was al bang dat het aan mij lag.. Was hem samen met iemand aan het kijken en die snapte der ook al geen zak vanRavenwood wrote:zelfde als jou, ik kwam ook niet verder als de helftmaarten1410 wrote:Gister de helft van Public Enemies gekeken... wat een kut film.
gister voor de zoveelste keer The Shawshank Redemption gekeken
wat een heldenfilm
wat een heldenfilm
Ik durf die trailer niet eens te kijken van PA2 
-
RHardtraxx Veteran
dit word wel de comeback van new kidsoostzaner wrote:View on YouTube
Zoiets met al die geweren had ik eigg niet verwacht bij New Kids, maar het ziet er weer erg vet uit. 
-
RHardtraxx Veteran
en hans teeuwenRavenwood wrote:theo maassen![]()
![]()
![]()