die zocht ik ff, maat van me had het er net nog over maar was het al weer vergetenKettingzaag wrote:IMDB
die zocht ik ff, maat van me had het er net nog over maar was het al weer vergetenKettingzaag wrote:IMDB
waar zou je em voor willen gebruiken danRavenwood wrote:om het te onthouden, InternetMovieDataBase
ik gebruik die bijna nooit, kan maar niet aan IMDB wennen, ik gebruik MM en Filmtotaal.nl
inderdaad, vooral het begin vind ik vet dat ze op die rots liggenKSwoosh wrote:gisteravond voor de 3e keer Shooter gezien, blijft een gruwelijke film
happening zeer dikke filmNixxus wrote:Gisteren 'The Happening' en 'Stay Alive' gezien.
Was wel bij een chick, dus veel heb ik niet gezien :')
oh ik juist daarna, als ze dat huis aanvallenRickie wrote:inderdaad, vooral het begin vind ik vet dat ze op die rots liggenKSwoosh wrote:gisteravond voor de 3e keer Shooter gezien, blijft een gruwelijke film
stond er alShowey wrote:View on YouTube
IMDB is top!djpatt wrote:die zocht ik ff, maat van me had het er net nog over maar was het al weer vergetenKettingzaag wrote:IMDB
lol klinkt lekkerFrankert wrote:Gister naar Resident Evil: After Life geweest. Wat een TEGENVALLER! Totaal geen boeiend verhaal. Die zombies doen alleen maar het zelfde. En die bad guy met z'n zonnebril kon ik echt niet uitstaan.
hoe deed mooiboy Micheal het dan?Frankert wrote:Gister naar Resident Evil: After Life geweest. Wat een TEGENVALLER! Totaal geen boeiend verhaal. Die zombies doen alleen maar het zelfde. En die bad guy met z'n zonnebril kon ik echt niet uitstaan.
bios?Bisde wrote:Net grown ups gekeken, leuke dochters
Ja ook niet bestRavenwood wrote:hoe deed mooiboy Micheal het dan?Frankert wrote:Gister naar Resident Evil: After Life geweest. Wat een TEGENVALLER! Totaal geen boeiend verhaal. Die zombies doen alleen maar het zelfde. En die bad guy met z'n zonnebril kon ik echt niet uitstaan.
Wesker!Frankert wrote:Gister naar Resident Evil: After Life geweest. Wat een TEGENVALLER! Totaal geen boeiend verhaal. Die zombies doen alleen maar het zelfde. En die bad guy met z'n zonnebril kon ik echt niet uitstaan.