Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Oke dan ga ik hem toch eerst maar even checken, thanks.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Vond de originele Blade Runner redelijk matig om nu te kijken, wel zijn tijd ver vooruit destijds, dat mag gezegd worden.
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Pommer wrote:Oke dan ga ik hem toch eerst maar even checken, thanks.
Heb alleen de tweede gezien en die is prima te volgen. Waarschijnlijk mis je wel wat verwijzingen ofzo, maar het is een op zichzelf staande film.
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Je kunt de tweede zonder problemen kijken zonder de eerste te hebben gezien.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Dank heren betreft de opheldering over Interstellar. Ik kan niet zeggen dat ik het nu ineens allemaal wel begrijp na de uitleg maar het heeft wel geholpen meer een beeld te schetsen.

Onlangs ook de film Dunkirk bekeken van dezelfde producent. Heel erg anders dan de gemiddelde oorlogsfilm maar dat had ook wel weer wat. Opzich wel een aanrader om te kijken. Hij had alleen wel iets langer mogen duren om bepaalde scenario's beter en langer in beeld te brengen naar mijn mening.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Justice League gister gekeken.. Tip: Niet doen
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Pommer wrote:...
Memento
...
deze gisteren gekeken. wist van tevoren dat er bij deze film geen normale tijdlijn gebruikt werd, maar ik moest naderhand wel ff wat uitleg opzoeken op internet om het te begrijpen hoe het precies in elkaar steekt. wel boeiende film :thumbup:
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
van het weekend 3 films gezien in de bios met m'n vriendin:

1. The Greatest Showman: Als je van films zoals Grease houd moet je 'm zien. Best prima filmpje :)
2. Pitch Perfect 3: Ook wel leuk, niet zo leuk als de eerdere delen
3. Huisvrouwen bestaan niet: Voor een nederlandse film best oké

Niet de meest stoere films maar je moet wat als je met je meisje naar de film gaat :D
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Beurtbalkje wrote:van het weekend 3 films gezien in de bios met m'n vriendin:

1. The Greatest Showman: Als je van films zoals Grease houd moet je 'm zien. Best prima filmpje :)
2. Pitch Perfect 3: Ook wel leuk, niet zo leuk als de eerdere delen
3. Huisvrouwen bestaan niet: Voor een nederlandse film best oké

Niet de meest stoere films maar je moet wat als je met je meisje naar de film gaat :D
Op de eerste na hoop ik voor je dat she made it worth your while >.<
Hardtraxxer
last seen Aug 2018
uiteraard haha. binnenkort naar insidious the last key met vrienden ^^
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Afgelopen vrijdag 'Baby Driver' gekeken. Vermakelijk film met goede humor en waar de actie na een half uur pas echt begint. Rode draad door de film is eigenlijk de muziek.

Ik las dat er waarschijnlijk een deel 2 komt, wat dan eigenlijk weer niet hoeft.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
@Beurtbalk

Hopen dat je je bioscoop broek aan had :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pandora (2016), allemaal kijken.

Gaat over een nucleare meltdown in een kerncentrale na een aardbeving in Zuid-Kora. Prachtige en intense film. Erg authentiek gebracht.
Hardtraxxer
last seen Aug 2018
Rickzel wrote:@Beurtbalk

Hopen dat je je bioscoop broek aan had :lol:
Nou ik wou dus in trainingsbroek gaan maar vrouwlief vond dat geen goed idee :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vanavond beginnen aan een Nolan marathon en dan elke dag een. Beginnen met Memento.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
24 Hours To Live. Aardige popcorn film. Verwacht er niet teveel van. 2,5/5*

The Commuter. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij 24 Hours To Live. Genoeg plotgaten ook... Omdat ik Liam Neeson vet vind een half puntje meer. 3/5*

Wind River. Goede drama/thriller. Redelijk traag, maar wel de moeite waard! 4*

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri. Woody Harrelson stelt niet vaak teleur. Ook in deze film niet! Misdaadfilm met donkere humor. Kijken! 3,5*

The Open House. Nieuwe Netflix Original met die kerel van 13 Reasons Why (Clay Jensen). Acteerwerk is niks mis mee, de schrijvers van deze film is wel iets mis mee. Tijdsverspilling deze film. Je denkt dat tegen het einde aan de dingen wel uitgelegd worden, maar de hoofdrolspelers zijn dood en de film is klaar. Zonder even te vertellen waarom de hoofdrolspelers gestalkt en vermoord zijn... :/ 1/5*
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Ik ben nu begonnen aan de nieuwe Godzilla film van Netflix.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Solis wrote:Wind River. Goede drama/thriller. Redelijk traag, maar wel de moeite waard! 4*
Puike film inderdaad!

Vorige week ook 'American Made' gezien. Zeer vermakelijke actie/komediefilm deels gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Is tevens gelinkt aan het verhaal wat in Narcos wordt verteld.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Trailer voor Black Dynamite 2 :oh: origineel was heerlijk, één van de betere comedies van de afgelopen jar~ oh shit, 2009 al. Nog steeds worth it.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Net Verónica maar eens gekeken door alle hype. Enger dan de gemiddelde horrorfilm (kan ook komen doordat ik mezelf eerder gek maakte door steeds te denken dat het straks echt eng zou worden) en vond de verhaallijn wat sterker dan in andere Ouija-gerelateerde films. Vond hem echter niet zo goed als de hype me deed verwachten.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vond hem eigenlijk een beetje het zelfde niveau als die nieuwe Insidious, vermakelijk maar voorspelbaar en het is allemaal al eens gedaan.

Wacht liever weer op de nieuwe Conjuring gezien Wan daar altijd iets moois van maakt.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:Vond hem eigenlijk een beetje het zelfde niveau als die nieuwe Insidious, vermakelijk maar voorspelbaar en het is allemaal al eens gedaan.

Wacht liever weer op de nieuwe Conjuring gezien Wan daar altijd iets moois van maakt.
Eerste was inderdaad ook echt heel goed :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Net Red Sparrow gezien. Hele dikke film, zeker een aanrader.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Gisteren na de CL wedstrijd beetje wezen zappen. Kwam ik bij Sharknado terecht, WAT is dat voor film :lol: het is gewoon zo slecht gemaakt dat het grappig en ook weer leuk is. Heel bijzonder.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
THArdstyler wrote:Sharknado
Zonder twijfel de slechtste film die ik ooit heb gezien xd