Zombeavers ook mooi spul
Piranha 3DDFiretrap wrote:Zombeavers ook mooi spul
Piranha 3DDFiretrap wrote:Zombeavers ook mooi spul
Ik vond die juist heel erg tegenvallen. Veel te langdradig, traag, Lawrence die niet kan acteren (accenten doen kan ze ook niet) en het verhaal werd onnodig ingewikkeld gemaakt waardoor het dus ook te lang duurde. 2/5*kegel77w wrote:Net Red Sparrow gezien. Hele dikke film, zeker een aanrader.
Voor fans hiervan kan ik ook The Book of Life aanraden, zelfde thema en ook een leuke filmSolis wrote:Coco: beste animatiefilm wat ik dit jaar heb gezien. Tijdens een feestdag in Mexico (Dag van de doden) komt een jongetje in de wereld van de doden terecht en leert daar een hoop (no spoilers) 4/5*
Zonder extra context te kennen kan ik wel al een gokje doen dat het hoogstwaarschijnlijk bullshit is.Paultheone wrote:Misschien een gekke vraag, maar moet ik me zorgen maken om die meldingen over VPN?
Ik heb thuis een VPN. Elke keer dat ik op een wifi netwerk verbind die ik niet zelf beheer (thuis) gaat de VPN aan op mijn gsm. Zo gaat al mijn verkeer geëncrypteerd eerst naar mijn VPN thuis alvorens verder te gaan op het wereldwijde web, om het simpel uit te leggen. Maar dat heeft weinig te maken met hetgeen waar jij waarschijnlijk mee geconfronteerd wordt.Paultheone wrote:Gebruiken er mensen van hier een VPN, of is dat complete onzin?
Voor bepaalde dingen is VPN dus echt wel handig. Vooral als je een film fanaat bentGrim wrote:Zonder extra context te kennen kan ik wel al een gokje doen dat het hoogstwaarschijnlijk bullshit is.Paultheone wrote:Misschien een gekke vraag, maar moet ik me zorgen maken om die meldingen over VPN?
Ik heb thuis een VPN. Elke keer dat ik op een wifi netwerk verbind die ik niet zelf beheer (thuis) gaat de VPN aan op mijn gsm. Zo gaat al mijn verkeer geëncrypteerd eerst naar mijn VPN thuis alvorens verder te gaan op het wereldwijde web, om het simpel uit te leggen. Maar dat heeft weinig te maken met hetgeen waar jij waarschijnlijk mee geconfronteerd wordt.Paultheone wrote:Gebruiken er mensen van hier een VPN, of is dat complete onzin?
In België gelukkig geen last van. Gaat Brein ook achter individuen aan? Ik dacht dat ze enkel achter uploaders aan gingen.Nuracore wrote:maar snap wel dat het mensen zorgen wekt met al dat gebrein en het bang maken.
Het ' delen' van gaat al heel snel. Denk aan torrents.Grim wrote:In België gelukkig geen last van. Gaat Brein ook achter individuen aan? Ik dacht dat ze enkel achter uploaders aan gingen.Nuracore wrote:maar snap wel dat het mensen zorgen wekt met al dat gebrein en het bang maken.
Had ik inderdaad iets over gelezen ja. Heb 'm nog niet gezien. Thanks!Steffnov wrote:Voor fans hiervan kan ik ook The Book of Life aanraden, zelfde thema en ook een leuke filmSolis wrote:Coco: beste animatiefilm wat ik dit jaar heb gezien. Tijdens een feestdag in Mexico (Dag van de doden) komt een jongetje in de wereld van de doden terecht en leert daar een hoop (no spoilers) 4/5*
Vond 'm niet zo heel boeiend eigenlijk. De boeken vond ik al mwoah en hetzelfde gold eigenlijk ook voor de hele reeks. Lijkt teveel op The Hunger Games. 2,5/5*MeneerEend wrote:Nog mensen de laatste film gezien van The maze runner? Ik was wel aangenaam verrast.
Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.Solis wrote:Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?
Gebruik je een ad-blocker? Vaak zijn dit soort meldingen gewoon advertenties.Paultheone wrote:Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN!Solis wrote:Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?
Kijk het nooit in mn browser, gewoon altijd popcorn of kodi eigenlijkGrim wrote:Gebruik je een ad-blocker? Vaak zijn dit soort meldingen gewoon advertenties.Paultheone wrote:Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN!Solis wrote:Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?
Zal waarschijnlijk gewoon reclame geweest zijn. Wanneer ik Popcorn Time gebruik staat de VPN standaard aan. Gebruik elke keer een ander land.Paultheone wrote:Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.Solis wrote:Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?
In Ahoy gezien, dat was echt vet!Nuracore wrote:Hans Zimmer Live op surround
welke vpn gebruiken jullie hievoor?Solis wrote:Zal waarschijnlijk gewoon reclame geweest zijn. Wanneer ik Popcorn Time gebruik staat de VPN standaard aan. Gebruik elke keer een ander land.Paultheone wrote:Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.Solis wrote:Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?Want terwijl je de film/serie aan het kijken bent, ben je tegelijkertijd aan het uploaden en dat is illegaal. Gaat via torrents en daar aast Brein het meeste op. Het zal niet zo storm lopen zoals in Duitsland waar je volgens mij eerst een waarschuwing krijgt en dan een boete moet betalen, maar dan nog...