was dus blair witch 2016 aan het kijken en het viel me op dat wildstylez flink aan de zonnebank heeft gezeten

Ik heb mijn mening een paar pagina's terug hier staanNuracore wrote:Morgen naar Assassin's Creed en volgende week naar Passengerlijken mij beide prachtige films.
Ik wil ook nog naar hacksaw ridge, iemand al ervaring ?
Of Wildstylez en John Williams hebben een fusion gedaan.pim__ wrote:was dus blair witch 2016 aan het kijken en het viel me op dat wildstylez flink aan de zonnebank heeft gezeten
Ik wou hem net vanavond gaan kijkendave wrote:Iemand 'Arrival' al gezien? Schijnt een goede film te zijn.
https://www.moviemeter.nl/film/536635
Ga em van t weekend bekijken.Steffnov wrote:Gister dus Arrival gezien, geweldige filmmeest realistische setting rondom "first contact" die ik me kan herinneren. Het verhaal zelf speelt er iets meer mee, maar dat is niet erg. Zeker een aanrader
Deze was idd echt heel vetErikZ wrote:The Accountant![]()
Dat was ik na de eerste twee films sowieso al niet van plan nee.StevenvanKuijk wrote:Mocht er iemand van plan zijn naar 'xXx: Return of Xander Cage' te gaan; niet doen.
Hahahaha. Ook heen geweest, tis inderdaad geen aanrader.StevenvanKuijk wrote:Mocht er iemand van plan zijn naar 'xXx: Return of Xander Cage' te gaan; niet doen.
ook gekeken vorige weekklapstoel wrote:Arrival gezien. Erg mooie film, vette sfeer en leuke twist.
Hoe is deze film?Oxbow wrote:Gister geweest bij John Wick : Chapter 2
Whajoo sick![]()
Genoten de hele film hah
Klinkt als een doorstandaard actiefilmStevenvanKuijk wrote:Hoe is deze film?Oxbow wrote:Gister geweest bij John Wick : Chapter 2
Whajoo sick![]()
Genoten de hele film hah
Verwacht namelijk precies iets zoals de eerste versie: er overkomt hem iets, killt oneindig veel badguys, overlijdt bijna, red het toch nét op het einde
Ja is volle bak actie, maar heeft iets leips.Broken Balance wrote:Klinkt als een doorstandaard actiefilmStevenvanKuijk wrote:Hoe is deze film?Oxbow wrote:Gister geweest bij John Wick : Chapter 2
Whajoo sick![]()
Genoten de hele film hah
Verwacht namelijk precies iets zoals de eerste versie: er overkomt hem iets, killt oneindig veel badguys, overlijdt bijna, red het toch nét op het einde