Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet zo goed wat er binnenkort nog komt, maar deze uit 2015 wil ik nog gaan kijken. Niet heel bekend zover ik weet, maar lijkt me retespannend

http://www.imdb.com/title/tt4062536/?ref_=rvi_tt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DIe heb ik nog niet heel lang geleden gezien, erg vermakelijk ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist Rogue One gezien. Wat een verademing na het drama wat zich rond dezelfde tijd vorig jaar op mijn netvlies heeft voltrokken, genaamd The Force Awakens. Buiten dat vond ik het een sterke film die de naam Star Wars weer waardig is te dragen na de bevuiling van Episode 7. Deze film doet alles goed waar TFA in faalde. Helaas gaat deze film aan de leken voorbij en zal daardoor underrated blijven, in tegenstelling tot het ontzettende overrate fiasco van JJ Abrams. Amen op mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakte Rogue One zo sterk in vergelijking met TFA? Ik ga hem binnenkort zien met m'n pa, ben er erg benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand Blair Witch al gezien? Zo ja: is het wat? Kom er even zo snel niet achter of het een remake is of een sequel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Heeft iemand Blair Witch al gezien? Zo ja: is het wat? Kom er even zo snel niet achter of het een remake is of een sequel.


Wikipedia:
Citaat:
It is the third film in the Blair Witch series and a direct sequel to The Blair Witch Project


https://en.wikipedia.org/wiki/Blair_Witch_(film)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Solis schreef:
Heeft iemand Blair Witch al gezien? Zo ja: is het wat? Kom er even zo snel niet achter of het een remake is of een sequel.


Wikipedia:
Citaat:
It is the third film in the Blair Witch series and a direct sequel to The Blair Witch Project


https://en.wikipedia.org/wiki/Blair_Witch_(film)

Hmm, dat tweede deel krijgt niet al te beste recensies...

Gisteren overigens Assassins Creed gezien. Best een toffe film en sommige scenes vielen best wel in herhaling, maar ik vond het niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zojuist Rogue One gezien. Wat een verademing na het drama wat zich rond dezelfde tijd vorig jaar op mijn netvlies heeft voltrokken, genaamd The Force Awakens. Buiten dat vond ik het een sterke film die de naam Star Wars weer waardig is te dragen na de bevuiling van Episode 7. Deze film doet alles goed waar TFA in faalde. Helaas gaat deze film aan de leken voorbij en zal daardoor underrated blijven, in tegenstelling tot het ontzettende overrate fiasco van JJ Abrams. Amen op mezelf.

Ik ben vanmiddag geweest en ben het hier 100% mee eens. Erg vette film i.t.t. TFA.

Alleen hoe zit dat precies dan? Waarom is dit dan weer door een andere maker gemaakt en staat dit helemaal los van TFA? Lijkt me niet dat een andere maker zomaar de rechten van Star Wars kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vond m wel leuk maar niet echt bijzonder.

gister ook naar fantastic beast geweest en wat een pareltje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergister naar Hacksaw Ridge geweest, wat een geweldige film is dat zeg :worship:

Ook paar dagen terug nog Kubo & The Two Strings gezien, sterke animatiefilm die een stuk dieper gaat dan je op het eerste oog vermoed. Leuk, met een erg mooie stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 14:56 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
pim0412 schreef:
Zojuist Rogue One gezien. Wat een verademing na het drama wat zich rond dezelfde tijd vorig jaar op mijn netvlies heeft voltrokken, genaamd The Force Awakens. Buiten dat vond ik het een sterke film die de naam Star Wars weer waardig is te dragen na de bevuiling van Episode 7. Deze film doet alles goed waar TFA in faalde. Helaas gaat deze film aan de leken voorbij en zal daardoor underrated blijven, in tegenstelling tot het ontzettende overrate fiasco van JJ Abrams. Amen op mezelf.

Ik ben vanmiddag geweest en ben het hier 100% mee eens. Erg vette film i.t.t. TFA.

Alleen hoe zit dat precies dan? Waarom is dit dan weer door een andere maker gemaakt en staat dit helemaal los van TFA? Lijkt me niet dat een andere maker zomaar de rechten van Star Wars kan gebruiken.


TFA speelt zich af na episode 6, Rogue One speelt zich af tussen episode 3 en 4. De maker van de film is in beide gevallen Disney, alleen hebben de films verschillende regisseurs. Episode 8 (december 2017) krijgt ook een ander regisseur, net zoals episode 9 ook weer een andere regisseur krijgt. Een beetje verwarrend en onlogisch allemaal, maar uiteindelijk komt alles van Disney af (Abrams werkt overigens wel mee aan episode 8 en 9, maar niet als regisseur).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Blair Witch gezien. The Blair Witch Project uit 1999 is mijn favoriete horrorfilm dus ik was zeer benieuwd naar deze sequel. Helaas een teleurstelling, wat hoofdzakelijk te wijten is aan het ontbreken van de subtiele factor, wat de voorganger voor mij juist zo goed maakte. In het eerste deel zie je namelijk nooit een fysieke verschijning van "The Blair Witch", zijn geluiden subtiel en beleef je het allemaal wat meer als een realisme.

Dit deel echter, grossiert in harde geluidseffecten, fysieke verschijnen en jumpscares. Zo jammer, het doet zo teniet wat het andere deel juist zo deed uitspringen t.o.v. andere horrorproducties.

Desalniettemin heb ik me met de film nog redelijk vermaakt. Het found footage principe vind ik nog altijd het meest effectieve middel in een horrorfilm, hetgeen in deze film ook weer zijn sterke stukken had. Ook gelukkig geen happy ending, net zoals het deel uit 1999. 6je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van Rogue One. Leuke film idd. Wat ik wel jammer vind, is dat de bad guys altijd extra slecht moeten zijn waardoor het bijna geforceed bad guys worden. Maar het blijft tenslotte een Star Wars film, dus ik kan het nog door de vingers zien. Bovendien was het bij Rogue One minder erg dan bij TFA.

Voor mijn part mogen de films ook wat donkerder. Aangezien het van Disney is, zal dit waarschijnlijk niet gebeuren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Komen er binnenkort nog goeie thrillers/horror?


Rings, Amityville: The Awakening, Annabelle 2, The Strangers II, The Bye Bye Man, Split, The Dark Tower, God Particle, Alien: The Covenant, Saw: Legacy, Insidious Chapter 4, en recentelijk nog Lights Out en The Conjuring 2.

Deze site is daar handig voor om te volgen
http://www.upcominghorrormovies.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alien: The Covenant hier heb ik echt wel zin in maar valt beetje buiten Horror/thriller toch? :P Syfy zowiezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alien: The Covenant hier heb ik echt wel zin in maar valt beetje buiten Horror/thriller toch? :P Syfy zowiezo


Mwoa origineel was Alien Horror, en er zullen vast wel jumpscares in zitten. Noemde gewoon t lijstje van UHM
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren The Accountant gezien :worship:

Hele dikke aanrader!! Enige minpuntje: Ben Affleck speelt een autist, de enige keer zit hij heel diep in character en dan plots acteert ie alsof er niets aan de hand is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gisteren The Accountant gezien :worship:

Hele dikke aanrader!! Enige minpuntje: Ben Affleck speelt een autist, de enige keer zit hij heel diep in character en dan plots acteert ie alsof er niets aan de hand is

Autisme heeft vele vormen niet alleen het rare kereltje in een stoel. Dus wellicht bewust gedaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dat weet ik maar al te goed maar hij speelt iemand die moeilijk sociaal contact kan hebben, dat is ook duidelijk te merken in een gesprek maar plots praat ie koetjes en kalfjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooooeh volgens mij heb ik dat gezien in een review idd haha die was wel erg slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Macbeth gekeken. Prachtige film, zitten heel wat mooie shots in. Moest er wel even voor zitten, ik had namelijk niet verwacht dat ze de originele tekst van Shakespeare zouden gebruiken en ook nog eens in Oud Engels. Best moeilijke dia- en monologen, maar wel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen naar Assassin's Creed en volgende week naar Passenger :) lijken mij beide prachtige films.

Ik wil ook nog naar hacksaw ridge, iemand al ervaring ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week naar Fantastic Beasts and Where To Find Them geweest, toffe film. Deze bewijst maar weer hoe erg ik fan ben van de HP franchise. Ik hoop stiekem dat ze nog een film maken over het tijdperk vlak voor Harry Potter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 18:08 
 

Indyy schreef:
Afgelopen week naar Fantastic Beasts and Where To Find Them geweest, toffe film. Deze bewijst maar weer hoe erg ik fan ben van de HP franchise. Ik hoop stiekem dat ze nog een film maken over het tijdperk vlak voor Harry Potter :$

fantastic beats krijgt volgens mij nog 4 of 5 vervolgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik wil ook nog naar hacksaw ridge, iemand al ervaring ?


Absoluut een aanrader, beste oorlogsfilm van de laatste jaren imo. Gaat ook zeker hoge ogen gooien bij de Oscars (al zegt dat vaak niet super veel).
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic