Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Net naar Suicide Squad geweest, geweldige film :lol: :lol:


kga vanaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Net naar Suicide Squad geweest, geweldige film :lol: :lol:


Vond m tegenvallen. Het acteren was prima maar er werd te veel gefocust op Will Smith, en Will Smith is gewoon Will Smith in een costuum. Daar kom je gewoon niet omheen. En doordat er zo veel gefocust werd op een paar van de karakters verwaaide het verhaal een beetje, ik kon het plot gewoon niet meer volgen na een tijd en kan het zo ook niet meer opdreunen. Bad guy horen we ook amper wat over en te weinig Joker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paultheone schreef:
Net naar Suicide Squad geweest, geweldige film :lol: :lol:


Vond m tegenvallen. Het acteren was prima maar er werd te veel gefocust op Will Smith, en Will Smith is gewoon Will Smith in een costuum. Daar kom je gewoon niet omheen. En doordat er zo veel gefocust werd op een paar van de karakters verwaaide het verhaal een beetje, ik kon het plot gewoon niet meer volgen na een tijd en kan het zo ook niet meer opdreunen. Bad guy horen we ook amper wat over en te weinig Joker.


ik vond de bad guy wel aardig tegenvallen en Joker kon me op 1 of andere manier ook niet overtuigen.
ze hadden de film of langer moeten maken of minder chaotisch.
was voor de rest wel gewoon een leuke film
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paultheone schreef:
Net naar Suicide Squad geweest, geweldige film :lol: :lol:


Vond m tegenvallen. Het acteren was prima maar er werd te veel gefocust op Will Smith, en Will Smith is gewoon Will Smith in een costuum. Daar kom je gewoon niet omheen. En doordat er zo veel gefocust werd op een paar van de karakters verwaaide het verhaal een beetje, ik kon het plot gewoon niet meer volgen na een tijd en kan het zo ook niet meer opdreunen. Bad guy horen we ook amper wat over en te weinig Joker.


Welk verhaal? :lol: De verhaallijn heb ik even gemist, maar heb me echt prima vermaakt en dat vind ik als ik naar de bios ga belangrijker de laatste tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paultheone schreef:
Net naar Suicide Squad geweest, geweldige film :lol: :lol:


Vond m tegenvallen. Het acteren was prima maar er werd te veel gefocust op Will Smith, en Will Smith is gewoon Will Smith in een costuum. Daar kom je gewoon niet omheen. En doordat er zo veel gefocust werd op een paar van de karakters verwaaide het verhaal een beetje, ik kon het plot gewoon niet meer volgen na een tijd en kan het zo ook niet meer opdreunen. Bad guy horen we ook amper wat over en te weinig Joker.

Mee eens.. Had misschien ook te hoge verwachtingen. Die heks vond ik echt te belachelijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja die heks was echt de grootste bummer van die hele film :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 22:01 
 

net Sausage Party gekeken met een paar vrienden, we hebben de halve film stuk gegaan van de lach.
maar wie is er in staat om zoiets te verzinnen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren The Shallows gezien. Vermakelijke film! Soms een beetje traag, maar dat maakte mij niet zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 23:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Conjuring 2, holy shit.
Beste horrorfilm in jaren.
Zieke originele scares, enorm sterke opbouw en suspense, goed verhaal en enorm goed gefilmd.
Maar boven een alles, realiteit en logica.

*Spoiler*
Wanneer er andere mensen worden geteisterd door de geest en rennen naar hun moeder/priester/politie dan staakt niet opeens alles en is het oh je ziet maar dingen. Nee het gebeurt hun ook, geen cliches maar echt een satisfaction gevoel omdat de situatie gewoon klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
The Conjuring 2, holy shit.
Beste horrorfilm in jaren.
Zieke originele scares, enorm sterke opbouw en suspense, goed verhaal en enorm goed gefilmd.
Maar boven een alles, realiteit en logica.

*Spoiler*
Wanneer er andere mensen worden geteisterd door de geest en rennen naar hun moeder/priester/politie dan staakt niet opeens alles en is het oh je ziet maar dingen. Nee het gebeurt hun ook, geen cliches maar echt een satisfaction gevoel omdat de situatie gewoon klopt


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdagavond The Conjuring 2 gekeken, één van de beste (zo niet de beste) horrorfilm(s) die ik ooit gezien heb. :worship: Vond de eerste helft van de film wel beter dan de tweede helft eigenlijk.

Gisteren nog Now You See Me 2 gekeken. Vind die om eerlijk te zijn beter dan het eerste deel, enorm goede plot twists en behoorlijk vette scenes zitten er tussen. Echt mijn soort film dit. :worship: En er komt nog een deel 3 ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vrijdagavond The Conjuring 2 gekeken, één van de beste (zo niet de beste) horrorfilm(s) die ik ooit gezien heb. :worship: Vond de eerste helft van de film wel beter dan de tweede helft eigenlijk.

Gisteren nog Now You See Me 2 gekeken. Vind die om eerlijk te zijn beter dan het eerste deel, enorm goede plot twists en behoorlijk vette scenes zitten er tussen. Echt mijn soort film dit. :worship: En er komt nog een deel 3 ook. :D


wil now you see me 2 ook nog zien, vond de eerste echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vrijdagavond The Conjuring 2 gekeken, één van de beste (zo niet de beste) horrorfilm(s) die ik ooit gezien heb. :worship: Vond de eerste helft van de film wel beter dan de tweede helft eigenlijk.

Gisteren nog Now You See Me 2 gekeken. Vind die om eerlijk te zijn beter dan het eerste deel, enorm goede plot twists en behoorlijk vette scenes zitten er tussen. Echt mijn soort film dit. :worship: En er komt nog een deel 3 ook. :D


sluit ik mij volledig bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Siege of Jadotville gezien. Best prima kijkmateriaal maar kan bij verre niet tippen aan de klassieke oorlogsfilms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doctor Strange :worship:
Vette verhaallijn (soms wat kort door de bocht).

Maar die beelden :worship: :loving: echt ontzettend genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Doctor Strange :worship:
Vette verhaallijn (soms wat kort door de bocht).

Maar die beelden :worship: :loving: echt ontzettend genoten.


Ook net gezien. Die visuals in combinatie met 3D waren echt heel vet. :worship:
Af en toe die subtiele droge humor is ook genieten.
Zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

War Dogs gezien. Kijkt lekker weg, prima humor ( imo altijd wel in een Hill-Teller film, goede chemie altijd tussen die twee ) en de narrating is prettig en wordt niet overdone zodat het geen gimmick wordt.

Het is wel duidelijk dat het verhaal wat uitbundiger vertelt wordt dan hoe de zaken destijds werkelijk gelopen zijn. Sommigen storen zich daaraan, ik vind het juist wel nice want je krijgt er wel een vermakelijkere film van. 7,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Weet niet goed wat ik er van moet vinden, vind de serie vanaf deel 4/5 wel het leukst maar dit word weer te denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn de F&F franchise wel behoorlijk aan het uitmelken vind ik. Vond de eerste drie delen nog het leukste eigenlijk, lijkt meer een gewone actiefilm ipv dat de nadruk op straatraces en het tunen van auto's ligt. Naast dat ga ik wel weer gewoon kijken en ben ik erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren naar Hacksaw Ridge geweest. Gruwelijke oorlogsfilm, met wellicht wel de meest rauwe beelden die ik ooit in een oorlogsfilm heb gezien. Kent wel een flinke aanloop naar het actiegedeelte toe, maar dat was niet erg door de aanwezige humor en de uiteindelijke intensiteit van de actiescenes. 8.2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:03 
 

ik ben vandaag naar de nieuwe star wars geweest, best een leuke film alleen een beetje voorspelbaar.
ohja -1 voor het vergeten van het typische star wars intro met de muziek en langsscrollende tekst, en die blinde chinees was ook vrij irritant met zijnn 2000 keer hetzelfde zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik ben vandaag naar de nieuwe star wars geweest, best een leuke film alleen een beetje voorspelbaar.
ohja -1 voor het vergeten van het typische star wars intro met de muziek en langsscrollende tekst


Hier schrok ik ook van maar iemand kwam met een argument dat dit geen star wars film is en eigenlijk alleen Roque One a Star Wars Story heet. Misschien daarom?

Maar het heeft een traag begin wat bij het einde wel vet word. Voor mij voelde het wel als een film dat best in dit universum gemist had kunnen worden gezien dit verhaal al door A New Hope word verteld in de begin credits
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:15 
 

Nuracore schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik ben vandaag naar de nieuwe star wars geweest, best een leuke film alleen een beetje voorspelbaar.
ohja -1 voor het vergeten van het typische star wars intro met de muziek en langsscrollende tekst


Hier schrok ik ook van maar iemand kwam met een argument dat dit geen star wars film is en eigenlijk alleen Roque One a Star Wars Story heet. Misschien daarom?

Maar het heeft een traag begin wat bij het einde wel vet word. Voor mij voelde het wel als een film dat best in dit universum gemist had kunnen worden gezien dit verhaal al door A New Hope word verteld in de begin credits

klinkt opzich wel logisch ja, maar het blijft een star wars film, alleen dan geen main characters film, is het toch wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komen er binnenkort nog goeie thrillers/horror?
Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic