Gods of Egypt
Begin er a.u.b.niet aan.
Jezus, wat slecht.
Begin er a.u.b.niet aan.
Precies dit. In tijden niet zo'n slechte film gezien als dezedave wrote:Gods of Egypt![]()
Begin er a.u.b.niet aan.Jezus, wat slecht.
zelfs dat niet.Solis wrote:De lekkere wijven maakten het een beetje goed.
Leuke film inderdaad, vond hem wel minder realistisch dan 1. Bij dat stukje op het einde in die tent, met dat speelding en dan dat monster ineens wat er achteruit komt vloog ik wel effe bijna door het plafond heenAniThing wrote:The Conjuring 2 is wel een leuke fucked-up film![]()
qua schrikmomenten vond ik het wel meevallen maar heb me echt kapot gelachen in de bios om hoe andere schrokken
wahahahahahahaha ik ging dus helemaal stuk bij dat stukjeFuzzylogic wrote:Leuke film inderdaad, vond hem wel minder realistisch dan 1. Bij dat stukje op het einde in die tent, met dat speelding en dan dat monster ineens wat er achteruit komt vloog ik wel effe bijna door het plafond heenAniThing wrote:The Conjuring 2 is wel een leuke fucked-up film![]()
qua schrikmomenten vond ik het wel meevallen maar heb me echt kapot gelachen in de bios om hoe andere schrokken
QFT, heel erg goed.Firetrap wrote:Only In Dead gezien. Fantastische docu waarbij je de post-2003 oorlog in Irak vanuit zowel Amerikaanse als jihadi kant van zeer dichtbij ziet. Staat op Netflix, gaat het zien.
Ik vond hem echt moeilijk saai, zou best eng zijn namelijk maar vond er vrij weinig tot niks aan en ik zou mezelf niet bestempelen als een casual filmkijkerFiretrap wrote:The Witch (2015) gezien. Alternatief horrorfilmpje zonder de Hollywood jumpscares en clichématige elementen. Daarom ook een aanrader wat mij betreft, echter gaat de casual filmkijker deze niet waarderen denk ik.