Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue Mountain State gekeken. De serie was echt geniaal, maar de film kan er echt niet aan tippen. Matige verhaallijn en een beetje een teleurstellend einde, wel weer grappige stukjes, +1 voor boobies en (spoiler) leuk dat Radon Randell en Craig Shilo weer even terugkwamen.

En ik heb het gevoel dat er meerdere films komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inside Out :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Spotlight gezien, nou die oscar is 100% verdiend. Ik heb nog nooit een film gezien waar het tempo zo perfect was als bij deze film. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen terug Sicario gekeken. Man, wat een zenuwslopende film zeg. Continu op het puntje van mijn stoel gezeten. En dat einde :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

The Lobster gezien. Behoorlijk absurde film. Eerste helft van de film was super om die reden, de tweede helft was nogal saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand bij Dirty Grandpa geweest? Mijn vriendin wilt er heel graag heen vanavond maar ik vind het in die trailer allemaal wel een beetje heel flauw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Deadpool, gewoon DE perfecte film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

The Big Short gezien. Gekeken met zeer geringe associatie met het onderwerp waardoor ik veel niet snapte. Desondanks was het toch een erg vermakelijke film om te kijken, heel knap gedaan dus. Het is een erg stoffig onderwerp maar er zit een goede dosis flair in de film verwerkt. Vooral de uitleggende "tussenfilmpjes" vond ik leuk bedacht en het hielp aanzienlijk. 7.8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Paar dagen terug Sicario gekeken. Man, wat een zenuwslopende film zeg. Continu op het puntje van mijn stoel gezeten. En dat einde :surrender:


Meen je dit echt? Heb hem gisteren gezien door de enthousiaste reacties van hier maar vond hem erg tegen vallen, nergens werd ie echt spannend of hard zoals hier gezegd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Paar dagen terug Sicario gekeken. Man, wat een zenuwslopende film zeg. Continu op het puntje van mijn stoel gezeten. En dat einde :surrender:


Meen je dit echt? Heb hem gisteren gezien door de enthousiaste reacties van hier maar vond hem erg tegen vallen, nergens werd ie echt spannend of hard zoals hier gezegd werd.

Vond er ook niet heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:38 
 
Artiest

Gister uit verveling 'Het Bombardement' opgezet.

Na de 1e scene ook maar weer uit gezet toen ik er achter kwam dat Jan Smit de hoofdrol speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Spiderman :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die film wordt wel weer awesome :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Joey daar nog tijd voor heeft joh. :P

Maar wel hele dikke films altijd. Hou dr van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gister naar 10 cloverfield lane geweest...

3/4 film is leuk en doet je vooral nadenken van wat gebeurd er nou eigenlijk

laatste kwart ontspoord het helemaal en ben bang dat ze het spoor nog steeds niet teruggevonden hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Paar filmpies gezien:

Next Goal Wins. Eigenlijk een soort docu over de WK-kwalificatie reeks van Amerikaans Samoa, één van de slechtste nationale teams van de wereld. Aanrader voor de voetballiefhebber, werd zelfs spannend richting het einde toe.

Legend (2015). Beetje matige gangsterfilm, verhaal is pover, Tom Hardy is wel weer leuk om naar te kijken maar twee personages voor hem was me wel wat te veel af en toe.

Gravity. Moest ik nog eens zien, niet eerder gedaan door de wisselende verhalen die de ronde gingen. Ik vond hem persoonlijk fantastisch. Spannend, precies de goede duur, erg fraaie beelden en de paradox van het claustrofobische gevoel in de eindeloze ruimte werd knap overgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Short Term 12 gezien. Erg mooi filmpje. Fijne vibe, goede dialoog, muziek in dit soort films is altijd lekker. Geen spectaculair plot maar dat heeft de film ook helemaal niet nodig, zou misschien nog eerder afbraak doen. 8je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jungle Book is een vermakelijke film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Suburra gezien. Vrij harde Italiaanse mobfilm met een lekkere soundtrack. Plot is ietwat dun maar desondanks een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: echt dafuq :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe Dan Brown boekverfilming. zijn altijd wel goeie/leuke films :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Al 2 jaar bekend dat Christopher Nolan (Interstellar, Batman Thrilogy) deze film zou maken en hier is ie dan:



Komt in December.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Uh, Nolan heeft werkelijk niets met die productie te maken :huh: En bovendien lijkt me dit een fanmade trailer, de originele is behoorlijk anders en wél HQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze dus

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uh, Nolan heeft werkelijk niets met die productie te maken :huh: En bovendien lijkt me dit een fanmade trailer, de originele is behoorlijk anders en wél HQ :P


Oeps ja :$ een collega wist me 2 jaar geleden al te vertellen dat deze uit kwam en door Nolan word geregisseerd. Foutje dus.

Nolan is mijn favo regisseur en komt ergens in 2017 met een nieuwe film 'Dunkirk' over het WOll.

http://www.imdb.com/title/tt5013056/?ref_=nm_flmg_wr_1

Helaas nog weinig over bekend
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic