Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit :cry: Ziet er verder wel vet uit ja, dacht in eerste instantie eigenlijk dat het een beetje a la The Dark Knight zou zijn (actie/drama), maar het lijkt zo toch meer op een soort Avengers (actie/foute humor). Ook nice van Bohemian Rhapsody onder de trailer :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
die film wordt echt awesome :D :D
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek! :worship: :worship:
Ik ben echt een liefhebber van die langzame scenes en zeker het begin vond ik echt te vet voor woorden. De hele lange uitgerekte landschappen met die extra grote lens/camera, jezus wat was dat vet :worship:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Pommer wrote:Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit :cry:
Je kan d 'r ook beter naakt zien zoals in The wolf of wallstreet. xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
dave wrote:
Pommer wrote:Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit :cry:
Je kan d 'r ook beter naakt zien zoals in The wolf of wallstreet. xd
Mijn god ja
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Paultheone wrote:Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek! :worship: :worship:
Ik ben echt een liefhebber van die langzame scenes en zeker het begin vond ik echt te vet voor woorden. De hele lange uitgerekte landschappen met die extra grote lens/camera, jezus wat was dat vet :worship:
Dit had ik ook. Vond hem ook echt heel vet ^^ maar je moet inderdaad wel een beetje tegen dat langzame kunnen.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Henk-Jan wrote:
Paultheone wrote:Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek! :worship: :worship:
Dit had ik ook. Vond hem ook echt heel vet ^^ maar je moet inderdaad wel een beetje tegen dat langzame kunnen.
#Tarantino
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Afgelopen weekend naar de premiere van The Revenant geweest. Echt een hele zieke film en een aanrader als je van survival houdt. Zelf als Leo bijna de hele film niks zegt verdient hij nog een Oscar xd
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 13 days ago
The Revenant 2 maanden geleden al in HD en HQ gezien via the piratebay, was ik een maand geleden in de bios zag ik de aankondiging en dat hij nog niet eens draaide :lol:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
yowan wrote:The Revenant 2 maanden geleden al in HD en HQ gezien via the piratebay, was ik een maand geleden in de bios zag ik de aankondiging en dat hij nog niet eens draaide :lol:
RT xd
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Goosebumps gekeken gisteravond...
was een leuke vermakelijke film :D
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
gister Spectre gekeken
wat viel die vies tegen vergeleken met vorige Bond films.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Beide Tropa De Elite films gezien. Prima spul. Niet heel diepgaand maar wel erg vermakelijk. 7.5jes.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
De oscar winnaar uit 2012 Argo gekeken vandaag. Echt een heel spannende en vermakende film.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Deadpool....vetste movie ever :worship: :worship: :worship:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
AniThing wrote:Deadpool....vetste movie ever :worship: :worship: :worship:
geniaal idd xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ben toch wel benieuwd naar die scene van The Brothers Grimbsy die niet op tv uitgezonden mag worden. Die reactie van het publiek is wel mooi. :lol:

Ik heb al zo'n vermoeden wat voor scene dat is. :lol:
Ik denk:
Ik denk dat ze zich verstoppen in een vrouwelijke olifant. En dat als ze daar inzitten een mannelijke olifant denkt: Ik ga eens even goed contact leggen met dat vrouwtje. En dat je dan een beeld ziet van binnen in de olifant en dat ze de banketstaaf van de mannetjes olifant naar binnen zien komen en ja, de rest laat zich raden.
Ik zal er wel niet heel ver van af zitten. :P
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Deadpool was echt mooi. :)
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Gisteren Brick Mansions (2014) gekeken. Veel over de top actie en een overdreven verhaal, maar best vermakelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Gisteravond ook Deadpool gezien, moest een paar keer echt hard op lachen, maar bij die 4de muur in de 4de muur had ik het niet meer :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dead pool is echt heel erg grappig ja.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vandaag eerst Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien. Heerlijke film wat je echt weer aan het denken zet.

Later vandaag ook nog 3 Idiots gezien. Jezus die vond ik toch wel heel erg goed zeg :worship: verwachtte na het lezen van het verhaal meer een comedy, maar dit bleek toch wel even anders te zijn. Echt een hele grote aanrader.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Die vond ik maar matig, behoorlijk cheesy, deed een beetje kinderachtig aan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ja dat kan natuurlijk :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Gisterenavond de film 'He Never Died' gekeken. Aparte maar vermakelijke film. :P