Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit
Ziet er verder wel vet uit ja, dacht in eerste instantie eigenlijk dat het een beetje a la The Dark Knight zou zijn (actie/drama), maar het lijkt zo toch meer op een soort Avengers (actie/foute humor). Ook nice van Bohemian Rhapsody onder de trailer 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek!
Ik ben echt een liefhebber van die langzame scenes en zeker het begin vond ik echt te vet voor woorden. De hele lange uitgerekte landschappen met die extra grote lens/camera, jezus wat was dat vet
Ik ben echt een liefhebber van die langzame scenes en zeker het begin vond ik echt te vet voor woorden. De hele lange uitgerekte landschappen met die extra grote lens/camera, jezus wat was dat vet
Je kan d 'r ook beter naakt zien zoals in The wolf of wallstreet.Pommer wrote:Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit
Mijn god jadave wrote:Je kan d 'r ook beter naakt zien zoals in The wolf of wallstreet.Pommer wrote:Jammer dat Margot Robbie helemaal onder de schmink zit
Dit had ik ook. Vond hem ook echt heel vetPaultheone wrote:Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek!![]()
![]()
#TarantinoHenk-Jan wrote:Dit had ik ook. Vond hem ook echt heel vetPaultheone wrote:Net The Hateful Eight gezien in de bios, allejezus wat tering ziek!![]()
![]()
Ik ben echt een liefhebber van die langzame scenes en zeker het begin vond ik echt te vet voor woorden. De hele lange uitgerekte landschappen met die extra grote lens/camera, jezus wat was dat vetmaar je moet inderdaad wel een beetje tegen dat langzame kunnen.
Afgelopen weekend naar de premiere van The Revenant geweest. Echt een hele zieke film en een aanrader als je van survival houdt. Zelf als Leo bijna de hele film niks zegt verdient hij nog een Oscar 
The Revenant 2 maanden geleden al in HD en HQ gezien via the piratebay, was ik een maand geleden in de bios zag ik de aankondiging en dat hij nog niet eens draaide 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
RTyowan wrote:The Revenant 2 maanden geleden al in HD en HQ gezien via the piratebay, was ik een maand geleden in de bios zag ik de aankondiging en dat hij nog niet eens draaide
Goosebumps gekeken gisteravond...
was een leuke vermakelijke film
was een leuke vermakelijke film
gister Spectre gekeken
wat viel die vies tegen vergeleken met vorige Bond films.
wat viel die vies tegen vergeleken met vorige Bond films.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Beide Tropa De Elite films gezien. Prima spul. Niet heel diepgaand maar wel erg vermakelijk. 7.5jes.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
De oscar winnaar uit 2012 Argo gekeken vandaag. Echt een heel spannende en vermakende film.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
geniaal iddAniThing wrote:Deadpool....vetste movie ever![]()
![]()
Ben toch wel benieuwd naar die scene van The Brothers Grimbsy die niet op tv uitgezonden mag worden. Die reactie van het publiek is wel mooi.
Ik heb al zo'n vermoeden wat voor scene dat is.
Ik denk:
Ik denk dat ze zich verstoppen in een vrouwelijke olifant. En dat als ze daar inzitten een mannelijke olifant denkt: Ik ga eens even goed contact leggen met dat vrouwtje. En dat je dan een beeld ziet van binnen in de olifant en dat ze de banketstaaf van de mannetjes olifant naar binnen zien komen en ja, de rest laat zich raden.
Ik zal er wel niet heel ver van af zitten.
Ik heb al zo'n vermoeden wat voor scene dat is.
Ik denk:
Ik denk dat ze zich verstoppen in een vrouwelijke olifant. En dat als ze daar inzitten een mannelijke olifant denkt: Ik ga eens even goed contact leggen met dat vrouwtje. En dat je dan een beeld ziet van binnen in de olifant en dat ze de banketstaaf van de mannetjes olifant naar binnen zien komen en ja, de rest laat zich raden.
Ik zal er wel niet heel ver van af zitten.
Gisteren Brick Mansions (2014) gekeken. Veel over de top actie en een overdreven verhaal, maar best vermakelijk.
Gisteravond ook Deadpool gezien, moest een paar keer echt hard op lachen, maar bij die 4de muur in de 4de muur had ik het niet meer 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dead pool is echt heel erg grappig ja.
Vandaag eerst Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien. Heerlijke film wat je echt weer aan het denken zet.
Later vandaag ook nog 3 Idiots gezien. Jezus die vond ik toch wel heel erg goed zeg
verwachtte na het lezen van het verhaal meer een comedy, maar dit bleek toch wel even anders te zijn. Echt een hele grote aanrader.
Later vandaag ook nog 3 Idiots gezien. Jezus die vond ik toch wel heel erg goed zeg
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Die vond ik maar matig, behoorlijk cheesy, deed een beetje kinderachtig aan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gisterenavond de film 'He Never Died' gekeken. Aparte maar vermakelijke film.