Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 364  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 15:19 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
JVDM schreef:
The Hateful Eight, wat een heerlijk schaakspel en wat fijn gebruik gemaakt van het 1:2.76 aspect ratio. Hele lekkere Tarantino weer.

Hoe dat dan zo snel, of camripje gekeken?

Rond deze tijd van het jaar verschijnen er altijd weer de beruchte screeners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 21:06 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Firetrap schreef:
JVDM schreef:
The Hateful Eight, wat een heerlijk schaakspel en wat fijn gebruik gemaakt van het 1:2.76 aspect ratio. Hele lekkere Tarantino weer.

Hoe dat dan zo snel, of camripje gekeken?

Rond deze tijd van het jaar verschijnen er altijd weer de beruchte screeners.

Heb ze wel gezien, maar het is mij toch echt te matige kwaliteit om de film op die manier te willen zien. Eigen keus voor iedereen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 00:51 

Hardtraxx Veteran

Biosje of 1080p all the way idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:59 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:

Inderdaad een prachtig schaakspel, erg goede film idd. Zoals altijd van Tarantino!
Wat bedoel je eigenlijk met 1:2.76 aspect ratio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:14 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
JVDM schreef:

Inderdaad een prachtig schaakspel, erg goede film idd. Zoals altijd van Tarantino!

http://motion.kodak.com/Motion/blog/blo ... 4294992915
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:25 

Bierkoning

Sicario is al best een poosje uit toch? Waarom zie ik hem niet op de torrentsites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Sicario is al best een poosje uit toch? Waarom zie ik hem niet op de torrentsites.

Staat nog wel op je locale piratenbaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 19:56 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Jeetje, kijk je wel goed? Hoeveel bronnen wil je hebben? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 00:30 

Hardtraxx Veteran

Op kat zijn ze iig weggehaald ivm rechtenschending, maar genoeg andere bronnen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 00:31 

Hardtraxx Elite

dave schreef:
Pommer schreef:

Jeetje, kijk je wel goed? Hoeveel bronnen wil je hebben? xd

Help die arme jongen en stuur hem een PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 01:09 

Bierkoning

Ja had maar op 3 sites gekeken en daar waren ze allemaal weggehaald :P Inmiddels gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 12:13 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
hotymoty schreef:
JVDM schreef:

http://motion.kodak.com/Motion/blog/blo ... 4294992915

Ter aanvulling:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 15:42 

Hardtraxx Veteran

gister maar eens die nieuwe fantastic four gekeken

wat een gedrocht van een film :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 15:59 

Bierkoning

Vorige week naar Star Wars geweest, na eerst de delen 4 t/m 6 voor het eerst te hebben gekeken. Misschien komt het omdat ik al wat ouder ben en het dus geen jeugdsentiment kan noemen, maar ik vond ze nou ook weer niet zo geweldig. Deel 5 vond ik wel vet, omdat daar de meeste spanning en emotie in zat, maar tijdens deel 6 dacht ik echt de helft van de tijd waar de fuck ben ik naar aan het kijken, vooral op dat vage eiland. Al met al leuk om gezien te hebben, maar niet meer dan dat.

Maar goed, toen dus naar de nieuwe gegaan omdat die me in de bios toch wel nice zou lijken, maar ook deze vond ik tegenvallen. Ik kreeg er niet zo veel 'Star Wars' sfeer bij als in die vorige films en ook de nieuwe personages kon ik niet echt in het Star Wars concept plaatsen. Daarnaast stoorde ik me ook aan het aantal flauwe ongepaste kutgrapjes de hele tijd. Tel daar bij op dat die Kylo Ren eruit ziet als een padvinder en [spoiler] de enige overgebleven bad ass in de reeks ook op een lullige manier dood gaat en er blijft weinig positiefs over. Oja en dan heb je nog [spoiler] die chick die gelijk the force bezit terwijl Luke Skywalker, de laatste Jedi, daar 100.000 trainingen voor nodig had.

Dan een film die WEL heel vet was: The Revenant. Goeie acteurs, heerlijke sfeer gecreƫerd, sterke verhaallijn, mooi camerawerk, en ik weet niet hoe ze die aanval van die beer hebben gemaakt, maar dat zag er echt behoorlijk echt uit :P Zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 11:39 

Hardtraxxer

Gister The Revenant gekeken. Camerawerk was uitstekend, de acteerwerk van Leonardo natuurlijk ook en de special effects (beer scene) zag er echt heel goed uit. Echt een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:08 

Bierkoning

Volgende keer gewoon quoten joh, scheelt je weer een minuut van je leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:17 

Hardtraxx Veteran

Vandaag Black Mass gekeken, vooral omdat Benedict Cumberbatch en Johnny Depp hierin spelen. Johnny Depp speelde wel aardig maar Benedict had echt een matige rol. Dan hadden ze nog 1 scene samen, toen ging ik even op het puntje van me stoel zitten, maar ook dit viel zwaar tegen. Tegenvallertje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:44 

Hardtraxxer

Van de week At The Heart of the Sea gekeken, alle actie van de film zit in de trailer helaas.

Had er wel meer van verwacht, ondanks het verhaal wel goed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 16:24 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Four Lions gekeken, over vier incompetente Britse jihadstrijders, wat schitterend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:12 

Hardtraxx Veteran

http://denachtvlinders.nl/2016/10-clove ... e-trailer/

aparte trailer :P
maar lijkt me toch wel weer leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 21:21 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Had inderdaad achteraf gekund haha. Had die van jou nog niet gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 17:33 

Hardtraxx Veteran

Hateful Eight. Veel te langdradige eerste helft dat volledig leunt op dialoog. Nu ben ik normaal wel fan van Tarantino wat dat betreft maar dit was too much. Tweede helft was fantastisch. 7.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 12:44 

Hardtraxx Elite

'Black Mass' gezien met Johnny Depp en Benedict Cumberbatch. Was wel leuk voor een keer om te zien hoe dat vroeger ging met de FBI en zijn informanten en hoe corrupt het soms ging. Wel een aanradertje! Vanavond een poging wagen met Spectre. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:03 

Bierkoning

Goku schreef:
Pommer schreef:

Had inderdaad achteraf gekund haha. Had die van jou nog niet gelezen ;)

Haha vond het wel grappig dat je precies dezelfde dingen op noemde. Geweldige film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:19 

Hardtraxx Veteran

GOOODDVEERRRDOOMMEEEEEEEEEEEEE

wat vet.
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 364  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic