Eindelijk The Shining eens echt volledig bekeken. Wat is Kubrick toch een baas, en wat een geweldige film is dit eigenlijk. Sfeer is ongekend, en de achterliggende symboliek is zo krachtig in de film verweven. Kan wel worden beschouwd als een film voor mijn top 10, samen met twee andere Kubricks: 2001 en Clockwork Orange.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag The Imitation Game gekeken, erg sterke film. Kende het verhaal helemaal niet en was best onder de indruk. Ook geweldig geacteerd van Benedict Cumberbutch
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Cucumberbutcher
-
S
Ik kan die Benedict Cumberbutch niet aanzien, verschrikkelijk irritante gozer vind ik dat op de een of andere manier.
Gisteren Cinderella gekeken, kon wel wat happiness gebruiken na een weekend dood en verderf op Defqon.
Gisteren Cinderella gekeken, kon wel wat happiness gebruiken na een weekend dood en verderf op Defqon.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Please stuur PM met linkdave wrote:Mad Max 1080p online
hotymoty wrote:Please stuur PM met linkdave wrote:Mad Max 1080p online![]()
AniThing wrote:heb m al
JaSteffnov wrote:Staat gewoon op Kat?
Wist ik (gister al binnen), was meer als reactie waarom anderen om een link vroegen terwijl die overal al stond (alsof het iets zeldzaams was)dave wrote:JaSteffnov wrote:Staat gewoon op Kat?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Lijkt een redelijk matige webrip te zijn, ik wacht wel op de bluray release
LijktFiretrap wrote:Lijkt een redelijk matige webrip te zijn, ik wacht wel op de bluray release
HEB JE HET AL BEKEKEN DAN?
Het beeld is uitstekend.
Wat ik me wel afvraag wat het verschil is tussen WEB 1080p en gewoon 1080p, iemand?
Met web bedoelen ze volgens mij dat het geript is van een online stream en gewoon 1080p van disc
okeAniThing wrote:Met web bedoelen ze volgens mij dat het geript is van een online stream en gewoon 1080p van disc
er zit weinig verschil tussen die 2, beeld is prima wat mij betreft bij WEB
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Had screenshots gezien die dat impliceerden, wist niet dat je boos werd, doch ik vrij zeker weet dat een blurayrip van 12 GB er beter uitziet.dave wrote:LijktFiretrap wrote:Lijkt een redelijk matige webrip te zijn, ik wacht wel op de bluray release![]()
Het beeld is uitstekend.
Wat ik me wel afvraag wat het verschil is tussen WEB 1080p en gewoon 1080p, iemand?
Sorry, ben niet boos, caps stond ineens aan , had geen zin om het te veranderen.Firetrap wrote:Had screenshots gezien die dat impliceerden, wist niet dat je boos werd, doch ik vrij zeker weet dat een blurayrip van 12 GB er beter uitziet.dave wrote:LijktFiretrap wrote:Lijkt een redelijk matige webrip te zijn, ik wacht wel op de bluray release![]()
Het beeld is uitstekend.
Download hem maar zou ik zeggen en oordeel zelf.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Vanavond naar The Minions
Prachtig mooi
mad max fury road
awesome film 
Ga hem vanavond kijkenAniThing wrote:mad max fury roadawesome film
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Paris, Texas. Hoofdzakelijk saai, te langdradig, mooie muziek wel.
Mulholland Dr. gekeken voor de derde keer. Ik denk dat ik hem eindelijk helemaal snap 
Wat een meesterwerk.
Wat een meesterwerk.
Net Berlin Calling gezien. Wilde hem eigenlijk vooral zien omdat de soundtrack so gruwelijk mooi is.
Paul Kalkbrenner acteerde nog echt wel goed ook, viel niet tegen
Paul Kalkbrenner acteerde nog echt wel goed ook, viel niet tegen
Beetje over de top af en toe, maar zeker vet. Vond het acteerwerk alleen niet heel overtuigend.AniThing wrote:mad max fury roadawesome film
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Kingsman gezien. Meh, 6je.