Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:57 

Hardtraxx Veteran

gister kingsman gezien..geniale film en dat einde :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:53 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
gister kingsman gezien..geniale film en dat einde :lol: :lol:

Ik heb hem gister ook gezien, wat een bazen film! Camerawerk tijdens vechtscenes was genieten en die scene in de kerk :love:

Fantastisch nummer er ook onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

Ex Machine. Lekker sfeertje zit daarin, gecreëerd door de fijne muziek en serene beelden. Vond het einde best tof itt vele anderen, onverwachts maar wel verlkaarbaar. De film mistte wel wat kracht. 7.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 06:25 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Ex Machine. Lekker sfeertje zit daarin, gecreëerd door de fijne muziek en serene beelden. Vond het einde best tof itt vele anderen, onverwachts maar wel verlkaarbaar. De film mistte wel wat kracht. 7.5

Hij werd gebruikt door die Robot, daar kwam het op neer. Miste wat spektakel in de film, had meer in gezeten.
Een zesje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:44 

Hardtraxx Veteran

Gast anders spoil je ff de hele film lam lul!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 13:39 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=bS5P_LAqiVg

Net gezien, te bazig voor woorden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

The Imitation Game
Benedict Cumberbatch, fenomenale acteur. Deze film gaat over Alan Turing, de man die de Enigma wist te kraken tijdens de tweede wereldoorlog. Zonder hem had de oorlog er heel anders uitgezien. Dat verhaal op zichzelf is al heel wat, maar het hele persoonlijke verhaal over Alan is zeer bizar. Je mag het bestempelen als drama. Voor mij persoonlijk een top 10.

IMDB-rating: 8.1

The Exorcism of Emily Rose
Film uit 2005 dus een aantal van jullie zullen hem wel gezien hebben. Ik liep er toevallig tegenaan van het weekend op videoland en had wel zin in een horror en ik moet zeggen: blij verrast. Interessant verhaal, niet alleen horror, scary en schrikken, maar het hele verhaal achter het mysterie van Emily Rose. Gebaseerd op het (waargebeurde) verhaal van Anneliese Michel.

IMDB-rating: 6.7

As Above, So Below
Nog een horror dan en zeker geen verkeerde. Dit gaat over de ondergrondse wereld die Parijs rijk is. Volgens de legende ligt er 'zoveel' meter onder het graf van Nicolas Flamel (jawel, dezelfde als uit Harry Potter) een schat. Een groep gaat op onderzoek uit en komt in de ondergrondse wereld van Parijs terecht, met als gevolg flinke schrikmomenten, bizarre verhalen en een gaaf plot.

IMDB-rating: 6.1

Captain Phillips
Na alle verhalen en tips om hem te kijken vorige week eindelijk tijd gehad om te zien hoe Tom Hanks het waargebeurde verhaal weet neer te zetten alsof je er zelf bij bent. Sterke acteurs, ook de kapers, die moet ik zeggen erg goed gecast zijn, omdat je ze in die vorm ook voor zou stellen als kapers. Ik hoef de meeste van jullie filmliefhebbers denk weinig te vertellen, want de meeste van jullie zullen hem wel gezien hebben.

IMDB-rating: 7.9

REC 1, 2 en 3
Blegh, wat een onzin. 1 was nog wel aardig, maar hoe verder het verhaal gaat hoe slechter. Vooral 3 is matig. Had er wel goede verhalen over gehoord dus was benieuwd, maar nee. Geen moeite genomen ook om 4 te checken.

IMDB-rating: 7.5 - 6.6 - 5.1

Zoals je ziet vorige week even een filmweekje gehouden, haha! Ik kwam ook The Hunger Games weer tegen, en twijfelde opnieuw. Veel goede, maar ook zeker mindere verhalen over gehoord. Wie kan mij overtuigen dat ik hem moet gaan kijken, of juist niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 21:38 

Kraak... Piep...

Rec 1 en 2 zijn best wel vet, maar 3 is idd Drama. Komt omdat ze het hele concept ervan hebben omgegooid bij 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 04:28 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

Zoals je ziet vorige week even een filmweekje gehouden, haha! Ik kwam ook [b]The Hunger Games
weer tegen, en twijfelde opnieuw. Veel goede, maar ook zeker mindere verhalen over gehoord. Wie kan mij overtuigen dat ik hem moet gaan kijken, of juist niet?

Ik vond de eerste hunger games erg vet, gewoon het soort film en het verhaal spreken me erg aan. de 2e vond ik ook wel vet, beetje hetzelfde verhaal als de eerste film maar alsnog oké. De 3e film viel me erg tegen, volgens mij vooral een voorbereiding op het laatste deel. Maar als je 1 en 2 niet geweldig vond dan zou ik na die 2 gewoon stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:05 

Hardtraxx Veteran

Chappie..best een vermakelijke film met leuke stukjes humor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 12:11 

Hardtraxx Elite

Gister Kingsman gezien, Fantastisch!!!!!! Dat camera werk, heerlijk!! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:03 

Hardtraxx Veteran

donderdag naar Jurassic World :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

Snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over Kingsman :P Beste een vermakelijk filmpje, maar toch totaal niet speciaal? Leuk verhaaltje, maar het heeft zoveel clichés (ik weet dat het daarmee terugpakt naar oude bond-films, maar toch). Voor mij gewoon middelmaat.

Ex Machina daarentegen wel erg goed! Lekker origineel verhaaltje wat je meerdere keren op het verkeerde been weet te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

Gisteren The Borderlands gezien. Best een aantrekkelijke horror, maar dat einde verneukt alles. Neem de moeite dus niet.

Ook Iron Man weer een keer gekeken, wat een heerlijke film blijft dat toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:55 

Hardtraxx Elite

'Survivor' met Milla Jovovich en Pierce Brosnan gezien, dan verwacht je toch wel wat meer dan dit standaard filmpje die soms amateuristisch aandoet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:52 

Jupiter Ascending na 10 minuten maar afgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:43 

stefaneke schreef:

Goeie keus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 01:45 

Kraak... Piep...

XtD schreef:
Snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over Kingsman :P Beste een vermakelijk filmpje, maar toch totaal niet speciaal? Leuk verhaaltje, maar het heeft zoveel clichés (ik weet dat het daarmee terugpakt naar oude bond-films, maar toch). Voor mij gewoon middelmaat.

Ex Machina daarentegen wel erg goed! Lekker origineel verhaaltje wat je meerdere keren op het verkeerde been weet te zetten.

Het speciale in Kingsman is de moderne Engelse visie op de Bond film, de aparte, soms over de top, humor, het acteer werk, de rare versie van de bad guys en boven alles het camera en editwerk is zeer bovengemiddeld en beter dan de gemiddelde bond film. Film voelt fris aan als je op de details kijkt. De basis van het verhaal een geheime organisatie waar een totaal ongeschikt persoon zich aan gaat optrekken en uiteindelijk goed word is inderdaad een cliche, niet zozeer bond maar meer Men In Black denk ik. Want Bond was al goed.

Vanavond Batman The Dark Knight weer even gezien. Blijft een geweldige film en een van mijn favorieten. Daarnaast Source Code eindelijk eens gekeken, ook een topfilm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:59 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Ik ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 21:58 

Hardtraxx Veteran

Net terug van jurassic world :love: :love: voelde me weer even een kind van 5 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:57 

Ga er vanavond heen, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:42 

Bierkoning

Vanmiddag ook naar Jurassic World geweest. Was wel awesome, tuurlijk een cliché verhaal maar wel erg vermakelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Het Australische The Babadook gezien. Hele sterke, naargeestige film. Fantastisch geacteerd, perfecte sfeer, fraaie symboliek. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 01:04 

Kraak... Piep...

Vond het op zich zelf al een sterke en creepy film, waar ik eerst heel erg tegen dat kind was en op het laatst het tegenover gestelde. Toen ik later de symboliek er achter las vond ik het nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Jurassic World :worship:
Zo vet gedaan, en achteraf lezen welke linkjes er allemaal inzaten naar de eerdere films. Mooi man.
En dat ze serieus een website hebben gemaakt alsof dat park bestaat. http://www.jurassicworld.com/
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic