Gister The age of Adaline gezien, is toch wel een mooie film!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Office Space gekeken. Op-en-top komediefilm. Vooral als ze de oude printer in elkaar slaan 
The joker uit suicide squad ziet er wel badass uit
Denk dat deze wel positief gaat verrassen
Denk dat deze wel positief gaat verrassen
Niet overleefd zo te ziendave wrote:zo beginnen aan Jurassic World
RIPErikZ wrote:Niet overleefd zo te ziendave wrote:zo beginnen aan Jurassic World
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Jurassic World afgelopen zaterdag gezien, flinke tegenvaller. Grafisch ziet het er mooi uit, maar het verhaal is bijna identiek als Jurassic Park, maar dan slechter uitgevoerd. Teveel onrealistische elementen zijn er erin verwerkt. Jammer.
Gister Fast & Furious 7 gekeken en was wel weer een dikke film! En het was een mooi en passend einde van de film
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Slumdog Millionaire: Prima film. Originele manier van een verhaal vertellen. 7,5.
Sin Nombre: Ook een prima film. Heftige momenten werden gelukkig niet geschuwd, geen Disney-achtig eind goed al goed. 7.5.
Sin Nombre: Ook een prima film. Heftige momenten werden gelukkig niet geschuwd, geen Disney-achtig eind goed al goed. 7.5.
Gisteren Donnie Brasco gekeken met Johnny Depp en Al Pacino.
Waargebeurd verhaal over undercover FBI-agent die 6 jaar bij de mafia zit. Beetje slap einde dat wel (konden ze iig spannender maken)..
http://www.imdb.com/title/tt0119008/
Waargebeurd verhaal over undercover FBI-agent die 6 jaar bij de mafia zit. Beetje slap einde dat wel (konden ze iig spannender maken)..
http://www.imdb.com/title/tt0119008/
Gisteren Memento weer eens gekeken, wat een heerlijke film blijft dat toch. Weet iemand of er nog meer van dat soort films zijn? Dat de tijd als het ware terugloopt (dus niet een terugblik a la Usual Suspects).
Ook Monster gekeken van de week. Charlize Theron speelt die rol wel echt ijzersterk, heb later ook wat filmpjes opgezocht van die vrouw die ze vertolkt, knap werk. De film zelf vond ik wel iets te veel drama en iets te weinig spanning, maar alsnog een erg goeie film.
Ook Monster gekeken van de week. Charlize Theron speelt die rol wel echt ijzersterk, heb later ook wat filmpjes opgezocht van die vrouw die ze vertolkt, knap werk. De film zelf vond ik wel iets te veel drama en iets te weinig spanning, maar alsnog een erg goeie film.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Irreversible Jurre, heel tof, kijken!
Thanks! Zet hem op de watchlist.Firetrap wrote:Irreversible Jurre, heel tof, kijken!
Laatst Martyrs gezien.
Vond 'm erg sterk. Toch is het een film die ik niet had willen missen, maar ook nooit meer wil zien.
Vond 'm erg sterk. Toch is het een film die ik niet had willen missen, maar ook nooit meer wil zien.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Lone Survivor maar eens gezien. Prima om te kijken, maar inhoudelijk stelt het weinig voor. Wel pluspunten voor het feit dat de Talibanisten in deze wél eens weten raak te schieten ( de RPGs daargelaten ).
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Jurrasic World en Project Almanac gezien.
Heb nooit Jurassic Park gezien en dacht dat ik ook weinig aan Jurrasic World zou vinden, maar vond het un hele dikke film. Alles zat mooi in elkaar, zou best ziek zijn als er ooit zo'n eiland zou komen.
Project Almanac ook een goede film. Het enige minpunt was dat er soms te weinig doorgedacht werd. Maak je een film over een Tijdmachine, dan moet er ook echt heel ver doorgedacht worden om het echt perfect te maken. Geen voorbeelden, ga niet spoileren.

Heb nooit Jurassic Park gezien en dacht dat ik ook weinig aan Jurrasic World zou vinden, maar vond het un hele dikke film. Alles zat mooi in elkaar, zou best ziek zijn als er ooit zo'n eiland zou komen.
Project Almanac ook een goede film. Het enige minpunt was dat er soms te weinig doorgedacht werd. Maak je een film over een Tijdmachine, dan moet er ook echt heel ver doorgedacht worden om het echt perfect te maken. Geen voorbeelden, ga niet spoileren.
Wat denk je dan: 'laat ik is even lekker een filmpje gaan kijken'Solis wrote:Laatst Martyrs gezien.
Iemand nog goede horror films gezien de laatste tijd?
Hoeft niet perse recent te zijn.
Het is niet zoals de standaard horror film nee..Basshunterzz wrote:Wat denk je dan: 'laat ik is even lekker een filmpje gaan kijken'Solis wrote:Laatst Martyrs gezien.
Insidious 3 is net uitFluxion wrote:Iemand nog goede horror films gezien de laatste tijd?
En laatst The Others gezien, was ook een degelijke horror. Hoewel hij niet echt eng is, is het zeker een interessante horror.
Insidious 3 wacht ik nog even mee tot die in fatsoenlijke kwaliteit te krijgen is.Broken Balance wrote:Insidious 3 is net uitFluxion wrote:Iemand nog goede horror films gezien de laatste tijd?
En laatst The Others gezien, was ook een degelijke horror. Hoewel hij niet echt eng is, is het zeker een interessante horror.
Zal eens een kijkje nemen naar The Others.
The Pyramid is op zich ook wel aardig als horror, het is interessant om te volgen en je schrikt je, vooral tegen het einde, de tering. Maar het is niet hoogstaand o.i.d.