Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 09:31 

Hardtraxx Veteran

Gisteren The Voices gezien met mijn vriendin, vond er weinig aan (standaard chickflik) maar na zo'n 20 minuten wordt ie echt interessant :D

Een aanrader!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 00:57 

Hardtraxx Veteran

Eergisteren kingsman gezien, erg leuke film. Als je een fan bent van goed camerawerk moet je deze ook sowieso kijken. Erg mooie beelden en gewoon een leuke actiekomedie om te zien

Zonet Let's be cops gekeken, standaard leuke komedie, niet meer of niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Fast & Furious 7
Wat een gave film, super vet gemaakt.
Vooral dat einde :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:
Dem Feelings :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 21:10 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag naar Mad Max geweest en wat een spektakel! Heerlijk zo'n over de top actiefilm, kan hem aan iedereen aanraden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:07 

Hardtraxx Veteran

Relatos Salvajes gezien. Een Spaans/Argentijns pareltje. De film bestaat uit 6 verschillende verhalen met een gedeelde noemer; wraak. De verschillende plots zijn lekker bizar en worden vaak gebracht met een plotwending en een vleugje zwarte humor. Het verhalen over Redneck vs zakenmannetje, de engineur en de bruiloft vond ik het tofst. 8.5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:21 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Eergisteren kingsman gezien, erg leuke film. Als je een fan bent van goed camerawerk moet je deze ook sowieso kijken. Erg mooie beelden en gewoon een leuke actiekomedie om te zien

Toevallig gister gezien, wel leuke film, maar had er een ander beeld bij vanuit de trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 14:07 

Kraak... Piep...

Laatst Predator en Kindergarten Cop gezien.

Puur om schwarzenegger maar wat heb ik gelachen om beiden. De overdreven actie en mannelijkheid in Predator (Plus GET TO ZE CHOPPAAAH natuurlijk).

Kindergarten cop is echter een oprecht geniale comedy. Schwarzenegger is op zichzelf natuurlijk geinig maar de hele film heeft wel een goede toon van humor. En natuurlijk ook de gebruikelijke oneliners (I Am Ze Partypoopah)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

Laatste tijd veel oudere films aan het kijken ^^

Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:41 

Hardtraxx Veteran

Gisteren eindelijk een keer Donnie Darko gezien :surrender: weinig anders over te zeggen. wel een super vet konijn xd

Ook naar Insurgent geweest. Perfect wat ik er van verwacht had eigelijk... gewoon zelfde niveau als divergent en het genre + verhaal spreekt me gewoon aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:46 

Donateur

DJ_Tim schreef:

Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films ^^

Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:17 

Hardtraxx Veteran

Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen worden :P niettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:20 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
plaatje

:worship: :worship: :worship:

Steffnov schreef:
Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen worden :P niettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:31 

TiMOTHYb schreef:
DJ_Tim schreef:

Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.

Bridge on the River Kwai :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:32 

Bierkoning

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:

Same

+1

Op de Batman reeks na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:19 

Kraak... Piep...

Gister Kingsmen gezien. Topfilm.

Goede humor, vet gefilmde actiescenes die ook nog leuk ge-edit zijn en leuke personages en het verhaal was aardig aan de originele kant voor dat genre. Soms ging de wtf factor wel erg hoog maar dat zat ook wel in de stijl van de film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:25 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Steffnov schreef:

Same

+1

Op de Batman reeks na dan.

*Van Nolan wel te verstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 01:24 

Alles van Marvel mag van mij direct in de prullenbak getieft worden. Wat een schijtfilms, alles zo voorspelbaar mogelijk met de meest "coole" humor, meest "coole" actie en alles zo spectaculair mogelijk gemaakt. Echt zum kotsen gewoon. Vandaag A Dark Horse gezien in de bioscoop. Erg goede film, sleept goed mee en heel goed geacteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 11:35 

Kraak... Piep...

Desondanks is het camerawerk wel top bij Marvel films en de CGI ook van de hoogste plank. En op een paar na zijn de meeste Superhelden films gewoon vermaak. Dus hebben inderdaad een standaard plot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 12:08 

Die laatste twee zinnen vertel je alsof het gewoon een feit is dat vermaak een standaard plot moet hebben..

Ze zijn zeker mooi gemaakt hoor die films, maar voor de rest haal ik echt nul voldoening uit dat soort films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 12:14 

Kraak... Piep...

Nazale schreef:
Die laatste twee zinnen vertel je alsof het gewoon een feit is dat vermaak een standaard plot moet hebben..

Ze zijn zeker mooi gemaakt hoor die films, maar voor de rest haal ik echt nul voldoening uit dat soort films.

Met vermaak bedoel ik een beetje films als The Expendables, entertainment over verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 10:22 

Hardtraxx Elite

Nolan zijn films zijn allemaal geniaal in elkaar gezet, ook de Batman serie. Das ook de enige superheld film samen met Men of Steel die echt goed is! Derest is meuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 02:11 

Hardtraxxer

Gister The Da Vinci Code eindelijk als film gezien, het boek zelf wel 2 of 3x al gelezen, maar de film nog nooit!

Normaal gesproken hoor ik toch wel bij de groep die roept dat films nooit beter kunnen zijn dan het boek, maar deze kwam toch wel in de buurt. En wat is die Tom Hanks toch een acteur zeg :worship:
Binnenkort snel maar eens Angels & Demons kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:55 

Bierkoning

Het is lang geleden dat ik die films gezien heb, maar ik meen me te herinneren dat ik The Da Vinci Code best vet vond, maar Angels & Demons wat over de top/vergezocht. Maar wel spannende films beide :)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic