Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Gisteren The Voices gezien met mijn vriendin, vond er weinig aan (standaard chickflik) maar na zo'n 20 minuten wordt ie echt interessant :D

Een aanrader!!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Eergisteren kingsman gezien, erg leuke film. Als je een fan bent van goed camerawerk moet je deze ook sowieso kijken. Erg mooie beelden en gewoon een leuke actiekomedie om te zien

Zonet Let's be cops gekeken, standaard leuke komedie, niet meer of niet minder.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Fast & Furious 7
Wat een gave film, super vet gemaakt.
Vooral dat einde :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:
Dem Feelings :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Zaterdag naar Mad Max geweest en wat een spektakel! Heerlijk zo'n over de top actiefilm, kan hem aan iedereen aanraden. :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Relatos Salvajes gezien. Een Spaans/Argentijns pareltje. De film bestaat uit 6 verschillende verhalen met een gedeelde noemer; wraak. De verschillende plots zijn lekker bizar en worden vaak gebracht met een plotwending en een vleugje zwarte humor. Het verhalen over Redneck vs zakenmannetje, de engineur en de bruiloft vond ik het tofst. 8.5!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
nielstil wrote:Eergisteren kingsman gezien, erg leuke film. Als je een fan bent van goed camerawerk moet je deze ook sowieso kijken. Erg mooie beelden en gewoon een leuke actiekomedie om te zien
Toevallig gister gezien, wel leuke film, maar had er een ander beeld bij vanuit de trailer.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Laatst Predator en Kindergarten Cop gezien.

Puur om schwarzenegger maar wat heb ik gelachen om beiden. De overdreven actie en mannelijkheid in Predator (Plus GET TO ZE CHOPPAAAH natuurlijk).

Kindergarten cop is echter een oprecht geniale comedy. Schwarzenegger is op zichzelf natuurlijk geinig maar de hele film heeft wel een goede toon van humor. En natuurlijk ook de gebruikelijke oneliners (I Am Ze Partypoopah)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Laatste tijd veel oudere films aan het kijken ^^

Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films ^^
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gisteren eindelijk een keer Donnie Darko gezien :surrender: weinig anders over te zeggen. wel een super vet konijn xd

Ook naar Insurgent geweest. Perfect wat ik er van verwacht had eigelijk... gewoon zelfde niveau als divergent en het genre + verhaal spreekt me gewoon aan :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DJ_Tim wrote:Laatste tijd veel oudere films aan het kijken ^^

Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films ^^
Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen worden :P niettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
AniThing wrote:plaatje
:worship: :worship: :worship:
Steffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen worden :P niettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
Haha :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Steffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen worden :P niettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
Same
S
TiMOTHYb wrote:
DJ_Tim wrote:Laatste tijd veel oudere films aan het kijken ^^

Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.
Bridge on the River Kwai :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Firetrap wrote:
Same
+1

Op de Batman reeks na dan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Gister Kingsmen gezien. Topfilm.

Goede humor, vet gefilmde actiescenes die ook nog leuk ge-edit zijn en leuke personages en het verhaal was aardig aan de originele kant voor dat genre. Soms ging de wtf factor wel erg hoog maar dat zat ook wel in de stijl van de film.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Pommer wrote:
Firetrap wrote:
Same
+1

Op de Batman reeks na dan.
*Van Nolan wel te verstaan
N
Alles van Marvel mag van mij direct in de prullenbak getieft worden. Wat een schijtfilms, alles zo voorspelbaar mogelijk met de meest "coole" humor, meest "coole" actie en alles zo spectaculair mogelijk gemaakt. Echt zum kotsen gewoon. Vandaag A Dark Horse gezien in de bioscoop. Erg goede film, sleept goed mee en heel goed geacteerd.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Desondanks is het camerawerk wel top bij Marvel films en de CGI ook van de hoogste plank. En op een paar na zijn de meeste Superhelden films gewoon vermaak. Dus hebben inderdaad een standaard plot.
N
Die laatste twee zinnen vertel je alsof het gewoon een feit is dat vermaak een standaard plot moet hebben..

Ze zijn zeker mooi gemaakt hoor die films, maar voor de rest haal ik echt nul voldoening uit dat soort films.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nazale wrote:Die laatste twee zinnen vertel je alsof het gewoon een feit is dat vermaak een standaard plot moet hebben..

Ze zijn zeker mooi gemaakt hoor die films, maar voor de rest haal ik echt nul voldoening uit dat soort films.
Met vermaak bedoel ik een beetje films als The Expendables, entertainment over verhaal.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Nolan zijn films zijn allemaal geniaal in elkaar gezet, ook de Batman serie. Das ook de enige superheld film samen met Men of Steel die echt goed is! Derest is meuk..
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Gister The Da Vinci Code eindelijk als film gezien, het boek zelf wel 2 of 3x al gelezen, maar de film nog nooit!

Normaal gesproken hoor ik toch wel bij de groep die roept dat films nooit beter kunnen zijn dan het boek, maar deze kwam toch wel in de buurt. En wat is die Tom Hanks toch een acteur zeg :worship:
Binnenkort snel maar eens Angels & Demons kijken :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Het is lang geleden dat ik die films gezien heb, maar ik meen me te herinneren dat ik The Da Vinci Code best vet vond, maar Angels & Demons wat over de top/vergezocht. Maar wel spannende films beide :)