Gisteren The Voices gezien met mijn vriendin, vond er weinig aan (standaard chickflik) maar na zo'n 20 minuten wordt ie echt interessant 
Een aanrader!!
Een aanrader!!
Toevallig gister gezien, wel leuke film, maar had er een ander beeld bij vanuit de trailer.nielstil wrote:Eergisteren kingsman gezien, erg leuke film. Als je een fan bent van goed camerawerk moet je deze ook sowieso kijken. Erg mooie beelden en gewoon een leuke actiekomedie om te zien
Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.DJ_Tim wrote:Laatste tijd veel oudere films aan het kijken![]()
Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films
AniThing wrote:plaatje
HahaSteffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen wordenniettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
SameSteffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen wordenniettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
Bridge on the River KwaiTiMOTHYb wrote:Moet ik ook maar weer eens aan beginnen ja. Nostalgie.DJ_Tim wrote:Laatste tijd veel oudere films aan het kijken![]()
Vandaag eerste James Bond (Dr. No) gezien, heeft toch wel iets die oude films
+1Firetrap wrote:SameSteffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen wordenniettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
*Van Nolan wel te verstaanPommer wrote:+1Firetrap wrote:SameSteffnov wrote:Heb niet zoveel met superhero movies. Deze overkill kan me dus werkelijk gestolen wordenniettemin zou ik toch wel graag over 5 jaar nog leven
Op de Batman reeks na dan.
Met vermaak bedoel ik een beetje films als The Expendables, entertainment over verhaal.Nazale wrote:Die laatste twee zinnen vertel je alsof het gewoon een feit is dat vermaak een standaard plot moet hebben..
Ze zijn zeker mooi gemaakt hoor die films, maar voor de rest haal ik echt nul voldoening uit dat soort films.