F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
dave wrote:
DJ_Tim wrote:Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.
Wat is het nou?

Op Internet krijgt ie over het algemeen goede scores :P
Eentje 7tje voor de algemene kijker, voor de Marvel-fans waarschijnlijk een 8.5.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Firetrap wrote:
dave wrote:
DJ_Tim wrote:Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.
Wat is het nou?

Op Internet krijgt ie over het algemeen goede scores :P
Eentje 7tje voor de algemene kijker, voor de Marvel-fans waarschijnlijk een 8.5.
Naar boven afgerond toch nog een 8 dus xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

Komen weer wat goede horrors aan :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Sinister is 1 van mijn favo horrorfilms maar kom op, in deel 2 is de Ghoul toch gewoon Michael Jackson?

Insidious wordt nu uitgemolken helaas
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:Sinister is 1 van mijn favo horrorfilms maar kom op, in deel 2 is de Ghoul toch gewoon Michael Jackson?

Die was toch ook goed met kinderen ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Basshunterzz wrote:
ErikZ wrote:Sinister is 1 van mijn favo horrorfilms maar kom op, in deel 2 is de Ghoul toch gewoon Michael Jackson?

Die was toch ook goed met kinderen ^^
:P.

Ik vond Insidious 2 anders best goed. Goede suspension. En de demoon ziet er eens daadwerkelijk creepy uit in de trailer voor 3.
Sinister 2 heb ik ook mijn twijfels over. In een zag je Bagul maar heel weinig en zag hij er vaak half verrot uit. Nu inderdaad iets te clean.
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Ik ben al de hele week in de ban van deze trailer, Johnny Depp is ronduit geniaal. De setting is bijster interessant maar heb express niet verder ingelezen in Whitey Bulger omdat ik voor verrassingen wil komen te staan.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
Seventh Son gekeken gister
is wel een leuke film :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
AniThing wrote:Seventh Son gekeken gister
is wel een leuke film :P
Ga ik mijn eigen vandaag aan wagen, gister Kingsman gezien, de film viel me niet tegen. Normaal hou ik niet van typische Engelse films, maar deze was best te pruimen.
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Gisteren Fury gezien, heel erg vette film. Aanrader :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
3 Idiots: Me gewaagd aan een Bollywood filmpje. Er zat een goede boodschap in en er zaten leuke momenten tussen maar over het algemeen was dit veel te cheesy. De musicalleske muziekstukken waren tenenkrommend, geeft denk ik ook aan dat dit voor de wat jongere doelgroep was, of die Indiërs houden er gewoon van. Apart ook trouwens dat ze af en toe gewoon random Engelse zinnen erdoorheen gooien. een 6.

Sin City 2: Weeral erg genoten van het unieke stijltje. Zeker een goede film, doch niet zo sterk als zijn voorganger. Die gaf ik destijds een 8,5, deze krijgt door het wat minder variërende verhaal een 8.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Laatst trailer van Terminator 5 in de bios gezien en was wel benieuwd maar had er nog nooit 1 gezien dus ben ze maar gaan kijken. Laatste drie dagen Terminator 1, 2 en 3 gekeken. 2 was echt geweldig, 1 ook erg sterk maar vond 3 toch behoorlijk tegenvallen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Kraftidioten. Prima Scandinavische film. Doet qua sfeer veel denken aan Fargo, vrij luchtig maar toch met best harde kills/actie. 7.5
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Eindelijk een keertje the Shawshank Redemption gekeken, geen spijt van gehad ^^ Mijn verwachtingen waren misschien wel te hoog door het cijfer dat die film overal krijgt, maar dat komt volgens mij omdat rond die tijd er nog niet veel films waren met dit soort van uitkomsten. Ik geef em alsnog een 7.8 :thumbup:

Ook altijd leuk als er onverwachts teksten uit tracks terugkomen in films :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Heeft weinig met verloop van tijd te maken denk ik, geldt voor velen als een tijdloos pareltje.
B
nielstil wrote:Eindelijk een keertje the Shawshank Redemption gekeken, geen spijt van gehad ^^ Mijn verwachtingen waren misschien wel te hoog door het cijfer dat die film overal krijgt, maar dat komt volgens mij omdat rond die tijd er nog niet veel films waren met dit soort van uitkomsten. Ik geef em alsnog een 7.8 :thumbup:

Masterclass? :cool: :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
bloemkool wrote:
nielstil wrote:Eindelijk een keertje the Shawshank Redemption gekeken, geen spijt van gehad ^^ Mijn verwachtingen waren misschien wel te hoog door het cijfer dat die film overal krijgt, maar dat komt volgens mij omdat rond die tijd er nog niet veel films waren met dit soort van uitkomsten. Ik geef em alsnog een 7.8 :thumbup:

Masterclass? :cool: :P
klopt :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Zit te twijfelen tussen Maggie of Focus.....Iemand deze al gezien?
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
dave wrote:Zit te twijfelen tussen Maggie of Focus.....Iemand deze al gezien?
maggie staat bij mij in de kast.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026

Haha toevallig van de week ook voor het eerst helemaal gezien, had al wel eens paar stukjes gezien maar nog nooit helemaal. Echt wel een hele gave film. ^^
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Blair Witch Project maar eens gezien. Hele toffe opbouw van spanning, maar de climax had wat krachtiger gekund denk ik. 6.5
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Volgens mij is die film ook alleen leuk voor mensen die hem destijds nieuw hebben gezien, want toen was het nog soort van revolutionair, dat found footage.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
The imitation game.....best een goede film!

project almanac....aardig mee vermaakt....mix van chronicle en tijdreizen
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Project Almanac, geniaal in elkaar gezet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 6 days ago
hotymoty wrote:Project Almanac, geniaal in elkaar gezet.
Wow, trailer net gekeken en ziet er echt dik uit. Die ga ik ook maar is bekijken binnenkort :D