Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:31 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
DJ_Tim schreef:
Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.

Wat is het nou?

Op Internet krijgt ie over het algemeen goede scores :P

Eentje 7tje voor de algemene kijker, voor de Marvel-fans waarschijnlijk een 8.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:37 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
dave schreef:
DJ_Tim schreef:
Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.

Wat is het nou?

Op Internet krijgt ie over het algemeen goede scores :P

Eentje 7tje voor de algemene kijker, voor de Marvel-fans waarschijnlijk een 8.5.

Naar boven afgerond toch nog een 8 dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 00:48 

Kraak... Piep...

Komen weer wat goede horrors aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:58 

Hardtraxx Veteran

Sinister is 1 van mijn favo horrorfilms maar kom op, in deel 2 is de Ghoul toch gewoon Michael Jackson?

Insidious wordt nu uitgemolken helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:59 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Sinister is 1 van mijn favo horrorfilms maar kom op, in deel 2 is de Ghoul toch gewoon Michael Jackson?

Die was toch ook goed met kinderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:18 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
ErikZ schreef:

Die was toch ook goed met kinderen ^^

:P.

Ik vond Insidious 2 anders best goed. Goede suspension. En de demoon ziet er eens daadwerkelijk creepy uit in de trailer voor 3.
Sinister 2 heb ik ook mijn twijfels over. In een zag je Bagul maar heel weinig en zag hij er vaak half verrot uit. Nu inderdaad iets te clean.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 10:42 

Hardtraxxer

Ik ben al de hele week in de ban van deze trailer, Johnny Depp is ronduit geniaal. De setting is bijster interessant maar heb express niet verder ingelezen in Whitey Bulger omdat ik voor verrassingen wil komen te staan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 11:27 

Hardtraxx Veteran

Seventh Son gekeken gister
is wel een leuke film :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 08:29 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Seventh Son gekeken gister
is wel een leuke film :P

Ga ik mijn eigen vandaag aan wagen, gister Kingsman gezien, de film viel me niet tegen. Normaal hou ik niet van typische Engelse films, maar deze was best te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 14:43 

Hardtraxx Addict

Gisteren Fury gezien, heel erg vette film. Aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 00:05 

Hardtraxx Veteran

3 Idiots: Me gewaagd aan een Bollywood filmpje. Er zat een goede boodschap in en er zaten leuke momenten tussen maar over het algemeen was dit veel te cheesy. De musicalleske muziekstukken waren tenenkrommend, geeft denk ik ook aan dat dit voor de wat jongere doelgroep was, of die Indiƫrs houden er gewoon van. Apart ook trouwens dat ze af en toe gewoon random Engelse zinnen erdoorheen gooien. een 6.

Sin City 2: Weeral erg genoten van het unieke stijltje. Zeker een goede film, doch niet zo sterk als zijn voorganger. Die gaf ik destijds een 8,5, deze krijgt door het wat minder variƫrende verhaal een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 01:09 

Hardtraxx Elite

Laatst trailer van Terminator 5 in de bios gezien en was wel benieuwd maar had er nog nooit 1 gezien dus ben ze maar gaan kijken. Laatste drie dagen Terminator 1, 2 en 3 gekeken. 2 was echt geweldig, 1 ook erg sterk maar vond 3 toch behoorlijk tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:44 

Hardtraxx Veteran

Kraftidioten. Prima Scandinavische film. Doet qua sfeer veel denken aan Fargo, vrij luchtig maar toch met best harde kills/actie. 7.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk een keertje the Shawshank Redemption gekeken, geen spijt van gehad ^^ Mijn verwachtingen waren misschien wel te hoog door het cijfer dat die film overal krijgt, maar dat komt volgens mij omdat rond die tijd er nog niet veel films waren met dit soort van uitkomsten. Ik geef em alsnog een 7.8 :thumbup:

Ook altijd leuk als er onverwachts teksten uit tracks terugkomen in films :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

Heeft weinig met verloop van tijd te maken denk ik, geldt voor velen als een tijdloos pareltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:57 

nielstil schreef:
Eindelijk een keertje the Shawshank Redemption gekeken, geen spijt van gehad ^^ Mijn verwachtingen waren misschien wel te hoog door het cijfer dat die film overal krijgt, maar dat komt volgens mij omdat rond die tijd er nog niet veel films waren met dit soort van uitkomsten. Ik geef em alsnog een 7.8 :thumbup:

Masterclass? :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:44 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
nielstil schreef:

Masterclass? :cool: :P

klopt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:53 

Hardtraxx Elite

Zit te twijfelen tussen Maggie of Focus.....Iemand deze al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Zit te twijfelen tussen Maggie of Focus.....Iemand deze al gezien?

maggie staat bij mij in de kast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:55 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:

Haha toevallig van de week ook voor het eerst helemaal gezien, had al wel eens paar stukjes gezien maar nog nooit helemaal. Echt wel een hele gave film. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 11:54 

Hardtraxx Veteran

Blair Witch Project maar eens gezien. Hele toffe opbouw van spanning, maar de climax had wat krachtiger gekund denk ik. 6.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 12:11 

Kraak... Piep...

Volgens mij is die film ook alleen leuk voor mensen die hem destijds nieuw hebben gezien, want toen was het nog soort van revolutionair, dat found footage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

The imitation game.....best een goede film!

project almanac....aardig mee vermaakt....mix van chronicle en tijdreizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:20 

Hardtraxx Elite

Project Almanac, geniaal in elkaar gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Project Almanac, geniaal in elkaar gezet.

Wow, trailer net gekeken en ziet er echt dik uit. Die ga ik ook maar is bekijken binnenkort :D
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic