Gebruik zelf Moviemeter, daar kun je ook gebruikers volgen die bijvoorbeeld een zelfde filmsmaak als jou hebben. En daarnaast ook IMDB.nielstil wrote:Weet iemand een goede site/systeem om een filmarchiefje bij te houden van wat ik al gezien heb? Foundd en letterboxd al geprobeerd en dat viel een beetje tegen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
VHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Feb 2017
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1249751321/
2e trailer voor de nieuwe Terminator, gaat zo hard bekeken worden.
Arnold
Arnold
'Unbroken' gezien, Wauw! Aanrader hoor als je WOII films houdt. Die Japanners waren echt hufters in de oorlog.
Jezus wat wordt er veel gespoiled in die trailerBroken Balance wrote:http://www.imdb.com/video/imdb/vi1249751321/
Arnold
En de amerikanen lief, ja is goed mandave wrote:'Unbroken' gezien, Wauw! Aanrader hoor als je WOII films houdt. Die Japanners waren echt hufters in de oorlog.
wildcard vorige week gekeken
wat een kutfilm
wat een kutfilm
Get auwht!TiMOTHYb wrote:Hahahahahaha met die politie auto
Na 4 Terminator films is er wel vrij veel bekend over de verhaallijnErikZ wrote: Jezus wat wordt er veel gespoiled in die trailer
Valt wel mee hoeveel er gespoiled wordt, het grootste deel van het verhaal zit al in de vorige Terminators.
Jateupie wrote:En de amerikanen lief, ja is goed mandave wrote:'Unbroken' gezien, Wauw! Aanrader hoor als je WOII films houdt. Die Japanners waren echt hufters in de oorlog.
Ja klopt. Ik had er wel wat meer van verwacht, films met Jason Statham vind ik meestal wel leuk.AniThing wrote:wildcard vorige week gekeken
wat een kutfilm
Ook dit weekend Home Sweet Hell gezien. Die film is zo slecht dat hij grappig is.
een trailer zoals een trailer hoort te zijn

-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Bezig om LOTR weer eens een kijkbeurt te geven, extra leuk nu door die verwijzingen die in The Hobbit terugkwamen.
Kijk hier erg naar uitKepro wrote:View on YouTube
Naar als in wreed of vervelend
?
Was er niet laatst een issue dat die naam niet voor film mocht worden gebruikt ofzo?
nyhow ib4 'heb net taken 3 gezien.....'
nyhow ib4 'heb net taken 3 gezien.....'
Ik heb net Whiplash gekeken, waar dit de trailer van is.
View on YouTube
Nog nooit zo'n harde hartkloppingen gekregen van een film. Niet in woorden uit te leggen hoe deze film mij bewoog. Holy. Fucking. Shit.
View on YouTube
Nog nooit zo'n harde hartkloppingen gekregen van een film. Niet in woorden uit te leggen hoe deze film mij bewoog. Holy. Fucking. Shit.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.
Wat is het nou?DJ_Tim wrote:Net The Avengers 2 gezien in IMAX. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem heel vet maar aan de andere kant erg slap.
Op Internet krijgt ie over het algemeen goede scores
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Zit ook heel veel goeie actie en geweldige humor in maar het verhaal zelf vond ik een beetje slap.