Vermakelijke oorlogsfilm, maar niet diep genoeg net als Jarhead/Hurt Locker dat bijvoorbeeld wel heel erg waren. Daarnaast vind ik de sfeer in WOII films véél sterker. Iets wat trouwens ook op gaat voor CoD bijvoorbeeld. Het is allemaal zo leeg en kaal..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Helemaal mee eens.TiMOTHYb wrote:Vermakelijke oorlogsfilm, maar niet diep genoeg net als Jarhead/Hurt Locker dat bijvoorbeeld wel heel erg waren. Daarnaast vind ik de sfeer in WOII films véél sterker. Iets wat trouwens ook op gaat voor CoD bijvoorbeeld. Het is allemaal zo leeg en kaal..
Een film zoals Fury bijvoorbeeld, die op zich niet super hoogstaand is, is al een stuk vetter doordat het zich in WOII afspeelt ipv in een of ander olieland in 2013.
waar vandaan?dave wrote:
Uit 1980
Heb hem al binnen gehaald, 1080p versie is beschikbaar.
XMBC heeft m niet
Op Kickass of PiratebayRepulze wrote:waar vandaan?dave wrote:
Uit 1980
Heb hem al binnen gehaald, 1080p versie is beschikbaar.
XMBC heeft m niet
Airplane 2 is alleen 1 versie van 720P beschikbaar (Dit is gewoon HD)
The Geen Mile nu op tv, wat een juweeltje 
Terminator 1 en 2 gekeken. 2 is een geniale film. 1 is gewoon nostalgisch grappig.
Bezig met de klassieke Arnolds kijken.
Bezig met de klassieke Arnolds kijken.
Mijn favoriete film aller tijden! Want een bak met onzin is die film zegRepulze wrote:Iemand ooit Airplane gezien? Wat heb ik gelachen
Gisteravond Fast & Furious 7 gezien. Wat een onzin in die film hahaha
Veel leuke humor, maar verhaal is bagger slecht. Actie was wel vet, waar je ook voor gaat bij deze film, maar alles gaat natuurlijk tegen de wetten der natuur in. Ach, lekker boeiend ook. Laatste scene ter nagedachtenis aan Paul Walker is wel mooi gedaan. Ook zijn de scenes na z'n dood nog redelijk goed gedaan, ook al zie je soms wel dat het niet Paul Walker is. Al met al gewoon vermakelijke film. Ook nog leuk dat Nathalie Emmanuel (Missandei uit GoT) nog een leuke rol mee deed, vooral onverwachts.
Ik zeg: aanrader voor de humor en actie
Ik zeg: aanrader voor de humor en actie
Gisteravond Prisoners gekeken. Vond het een goede film, hij wist me echt goed te boeien tot het einde.
Zal die nou hetJ oey wrote:Gisteravond Prisoners gekeken. Vond het een goede film, hij wist me echt goed te boeien tot het einde.
Ja, daar ben ik vrij zeker van. Als Maria het over het
heeft tegen hem beweert ze dat ze een nieuwe heeft gekocht en dat Anna er van overtuigd was dat het die van haar was. Hij weet ook dat de vader nogal een bemoeial is. 1+1=2, ik denk dat hij de link wel gelegd heeft.
ohwshit....ze gaan een remake maken van IT

$$$$$$$$$AniThing wrote:ohwshit....ze gaan een remake maken van IT![]()
![]()
American Sniper gezien in de bios afgelopen donderdag. Hele gave film!
gister Interstellar gekeken
de tering wat een film
ik hou echt van dit soort films
de tering wat een film
ik hou echt van dit soort films
Gister fast 7 gezien
Leuke film kan niks anders zeggen, enige jammere is dat het meer een actie film is geworden i.p.v. een auto film zoals deze dat nog echt waren zoals bij "Tokyo Drift" etc..
Desondanks wel nog bij het laatste stukje kippenvel i.v.m. Paul Walker 
je noemt ook echt de slechtste film uit de reeks als voorbeeldAvixDJ wrote:Gister fast 7 gezienLeuke film kan niks anders zeggen, enige jammere is dat het meer een actie film is geworden i.p.v. een auto film zoals deze dat nog echt waren zoals bij "Tokyo Drift" etc..
Desondanks wel nog bij het laatste stukje kippenvel i.v.m. Paul Walker
Ik vond alleen 1 & 2 goede autofilms. 3 was minder, 4 was lachwekkend en 5 was Gone In 60 Seconds 2
Je bent 6 nog vergetenBroken Balance wrote:Ik vond alleen 1 & 2 goede autofilms. 3 was minder, 4 was lachwekkend en 5 was Gone In 60 Seconds 2
Die heb ik niet gezien dus ik kan die moeilijk beoordelen 
Weet iemand een goede site/systeem om een filmarchiefje bij te houden van wat ik al gezien heb? Foundd en letterboxd al geprobeerd en dat viel een beetje tegen