Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vermakelijke oorlogsfilm, maar niet diep genoeg net als Jarhead/Hurt Locker dat bijvoorbeeld wel heel erg waren. Daarnaast vind ik de sfeer in WOII films véél sterker. Iets wat trouwens ook op gaat voor CoD bijvoorbeeld. Het is allemaal zo leeg en kaal..
S
:worship: City of God :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
TiMOTHYb wrote:Vermakelijke oorlogsfilm, maar niet diep genoeg net als Jarhead/Hurt Locker dat bijvoorbeeld wel heel erg waren. Daarnaast vind ik de sfeer in WOII films véél sterker. Iets wat trouwens ook op gaat voor CoD bijvoorbeeld. Het is allemaal zo leeg en kaal..
Helemaal mee eens.

Een film zoals Fury bijvoorbeeld, die op zich niet super hoogstaand is, is al een stuk vetter doordat het zich in WOII afspeelt ipv in een of ander olieland in 2013.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
dave wrote:
Uit 1980

Heb hem al binnen gehaald, 1080p versie is beschikbaar. xd
waar vandaan?
XMBC heeft m niet :(
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Repulze wrote:
dave wrote:
Uit 1980

Heb hem al binnen gehaald, 1080p versie is beschikbaar. xd
waar vandaan?
XMBC heeft m niet :(
Op Kickass of Piratebay xd

Airplane 2 is alleen 1 versie van 720P beschikbaar (Dit is gewoon HD)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Edit.Verkeerde topic.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
The Geen Mile nu op tv, wat een juweeltje :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Terminator 1 en 2 gekeken. 2 is een geniale film. 1 is gewoon nostalgisch grappig.
Bezig met de klassieke Arnolds kijken.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Repulze wrote:Iemand ooit Airplane gezien? Wat heb ik gelachen :lol:
Mijn favoriete film aller tijden! Want een bak met onzin is die film zeg :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Gisteravond Fast & Furious 7 gezien. Wat een onzin in die film hahaha :lol: :lol: Veel leuke humor, maar verhaal is bagger slecht. Actie was wel vet, waar je ook voor gaat bij deze film, maar alles gaat natuurlijk tegen de wetten der natuur in. Ach, lekker boeiend ook. Laatste scene ter nagedachtenis aan Paul Walker is wel mooi gedaan. Ook zijn de scenes na z'n dood nog redelijk goed gedaan, ook al zie je soms wel dat het niet Paul Walker is. Al met al gewoon vermakelijke film. Ook nog leuk dat Nathalie Emmanuel (Missandei uit GoT) nog een leuke rol mee deed, vooral onverwachts.

Ik zeg: aanrader voor de humor en actie :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gisteravond Prisoners gekeken. Vond het een goede film, hij wist me echt goed te boeien tot het einde.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
J oey wrote:Gisteravond Prisoners gekeken. Vond het een goede film, hij wist me echt goed te boeien tot het einde.
Zal die nou het :whistle: hebben gehoord?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja, daar ben ik vrij zeker van. Als Maria het over het :whistle: heeft tegen hem beweert ze dat ze een nieuwe heeft gekocht en dat Anna er van overtuigd was dat het die van haar was. Hij weet ook dat de vader nogal een bemoeial is. 1+1=2, ik denk dat hij de link wel gelegd heeft.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
ohwshit....ze gaan een remake maken van IT :woot: :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
AniThing wrote:ohwshit....ze gaan een remake maken van IT :woot: :woot: :woot:
$$$$$$$$$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
American Sniper gezien in de bios afgelopen donderdag. Hele gave film!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Fury op de download.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
gister Interstellar gekeken

de tering wat een film :worship: :worship:
ik hou echt van dit soort films :D
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Gister fast 7 gezien :thumbsup: Leuke film kan niks anders zeggen, enige jammere is dat het meer een actie film is geworden i.p.v. een auto film zoals deze dat nog echt waren zoals bij "Tokyo Drift" etc.. :x Desondanks wel nog bij het laatste stukje kippenvel i.v.m. Paul Walker :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
AvixDJ wrote:Gister fast 7 gezien :thumbsup: Leuke film kan niks anders zeggen, enige jammere is dat het meer een actie film is geworden i.p.v. een auto film zoals deze dat nog echt waren zoals bij "Tokyo Drift" etc.. :x Desondanks wel nog bij het laatste stukje kippenvel i.v.m. Paul Walker :worship:
je noemt ook echt de slechtste film uit de reeks als voorbeeld xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik vond alleen 1 & 2 goede autofilms. 3 was minder, 4 was lachwekkend en 5 was Gone In 60 Seconds 2
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:Ik vond alleen 1 & 2 goede autofilms. 3 was minder, 4 was lachwekkend en 5 was Gone In 60 Seconds 2
Je bent 6 nog vergeten :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Die heb ik niet gezien dus ik kan die moeilijk beoordelen :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Weet iemand een goede site/systeem om een filmarchiefje bij te houden van wat ik al gezien heb? Foundd en letterboxd al geprobeerd en dat viel een beetje tegen :/
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
nielstil wrote:Weet iemand een goede site/systeem om een filmarchiefje bij te houden van wat ik al gezien heb? Foundd en letterboxd al geprobeerd en dat viel een beetje tegen :/
Imdb werkt prima imo.