Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 10:15 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Net The Imitation Game gekeken. Vond het een vele sterke film en ik sympathiseerde echt enorm met Turing. Vooral de laatste scène was echt heel aangrijpend.

Erg naar uit gekeken om deze te bekijken, had veel meer spanning verwacht dus hij viel een klein beetje tegen.

Sterke film maar door weinig spanning niet wat ik had verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:19 

Hardtraxx Veteran

gister weer een stukje van hobbit 3 zitten en kom eigenlijk wel tot de conclusie dat het echt een kutfilm is :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
J oey schreef:
Net The Imitation Game gekeken. Vond het een vele sterke film en ik sympathiseerde echt enorm met Turing. Vooral de laatste scène was echt heel aangrijpend.

Erg naar uit gekeken om deze te bekijken, had veel meer spanning verwacht dus hij viel een klein beetje tegen.

Het was ook nooit de bedoeling dat die spannend zou zijn volgens mij. Hij draait eigenlijk helemaal om hoe Turing als persoon neergezet wordt. En dat moet je maar net trekken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 17:33 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
ErikZ schreef:
J oey schreef:

Het was ook nooit de bedoeling dat die spannend zou zijn volgens mij. Hij draait eigenlijk helemaal om hoe Turing als persoon neergezet wordt. En dat moet je maar net trekken eigenlijk.

Daarbij ook waargebeurd, voor mij belangrijker dan actie of hoe spannend het ook moet zijn. Gewoon zoals het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Heb trouwens ook reviews gelezen en mensen die Turing gekend hebben zeggen (als ik de reviews mag geloven) allemaal hetzelfde: dat hij qua karakter juist niet zo was als in de film. Dit is puur gedaan om het verhaal sappiger maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:37 

Hardtraxx Veteran

Zo kut, en toch ga ik hem tegen die tijd kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:50 

:lol: zeker weten dat ik deze ga kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 17:37 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:

Zo kut, en toch ga ik hem tegen die tijd kijken xd

Wow wat vet gedaan. Nostalgie ten top! :woot:
Staat op mijn lijstje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Exodus gods and kings gekeken gister

was erg de moeite waard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:46 

Kraak... Piep...

Birdman gekeken gisteren, hij is best vet, leuke humor, alleen niet heel erg mijn ding waardoor ik hem qua entertainment minder zal waarderen als de rest. Maar qua film, verhaal en hoe het is gefilmd, zeker oscar waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:22 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Exodus gods and kings gekeken gister

was erg de moeite waard :D

Wil ik ook nog gaan kijken, blijkt niet een hele goede film te zijn helaas. Van de makers van Gladiator....dan verwacht je meer, maar misschien valt het mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:24 

Kraak... Piep...

De film had lage recensies gekregen wegens bepaalde dingen in het bijbels verhaal die niet kloppen, dus al die boze christenen hadden de film massaal een lage rating gegeven.
Maar dat schijnt ook het grote minpunt te wezen aan deze film, het verhaal is wat platjes en klopt, als je de geschiedenis volgt, niet heel erg.

Ik wil niet zeggen dat deze film dan een 8 moet wezen o.i.d., ik heb hem namelijk zelf ook nog niet gezien.
Maar weet wel dat je nog wel een 7 er van kan maken, ongeveer.

Als ik zo naar de trailer kijk ligt het ook meer op actie en cgi i.t.v. verhaal. En dat hoor ik ook het meest. Het is een film om een beetje weg te kijken, het ziet er mooi uit en het is heel episch, maar verhaalgewijs en waarheidsgetrouw is het minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:44 

Hardtraxx Veteran

ik heb helemaal niks met de bijbel dus voor mij was het gewoon een goeie film en niks meer of minder

mensen die de bijbel lezen enz. zullen in dat geval wat kritischer naar deze film kijken en gaan beoordelen in hoeverre het overeenkomt met wat er in de bijbel staat.

en 'op waarheid gebaseerde films' worden nooit 1 op 1 verfilmd dus dat er wat gaten in het verhaal zitten kan ik best begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:18 

Hardtraxx Elite

Ik ben ook niet zo 'Bijbels' aangelegd, dus als het een goed verhaal is met de juiste actie dan ben ik er wel voor in. Noah was ook wel een aardige film als we het toch over de bijbel hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Imitation Game en Big Hero 6 gekeken. Beiden 7,5jes, prima om gekeken te hebben maar niet wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:15 

Bierkoning

American Sniper gekeken, sterke film al weet ik niet zo goed wat ik van dat einde moet vinden (spoiler): Ze hadden naar mijn idee misschien ietsje meer naar die gebeurtenis (zijn dood) toe kunnen werken, door bijvoorbeeld af en toe al wat duidelijker te maken dat hij met getraumatiseerde en gevaarlijke mensen werkte, nu was het zo van hij loopt de deur uit en boem dood. Al kun je dat wellicht ook juist weer sterk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:37 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Interstellar gezien en blijkbaar hoor ik bij de groep die niet lyrisch is over deze film

De film kwam in mijn ogen pas op gang na planeet 2 en daarna werd het voor mij vooral: ja hoor..

Het echte einde vond ik dan wel weer gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 11:03 

Hardtraxxer

Iemand ooit Airplane gezien? Wat heb ik gelachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 11:27 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
American Sniper gekeken, sterke film al weet ik niet zo goed wat ik van dat einde moet vinden (spoiler): Ze hadden naar mijn idee misschien ietsje meer naar die gebeurtenis (zijn dood) toe kunnen werken, door bijvoorbeeld af en toe al wat duidelijker te maken dat hij met getraumatiseerde en gevaarlijke mensen werkte, nu was het zo van hij loopt de deur uit en boem dood. Al kun je dat wellicht ook juist weer sterk vinden.

Dat einde heeft zo juist een grotere impact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:09 

Repulze schreef:

Helemaal kapot gelachen om die film.

Het vervolg is 'm ook zeker waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:53 

Bierkoning

JeftaElachouri schreef:
Pommer schreef:

Dat einde heeft zo juist een grotere impact.

Nou op mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:21 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Repulze schreef:

Welke is dat? Ga ik die vanavond na de zaalvoetbal of morgen even kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:53 

Hardtraxx Elite

Repulze schreef:
stefaneke schreef:
Repulze schreef:

Uit 1980

Heb hem al binnen gehaald, 1080p versie is beschikbaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

'het' schot waar het omging had ik ook anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:23 

Repulze schreef:
stefaneke schreef:
Repulze schreef:

Airplane 2 - The Sequel, heel toepasselijk :P
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic