yupsdave wrote:dus lang leve internetAniThing wrote:ben er ook wel benieuwd naar
moet m nog kijken maar vind het nou niet echt een film voor in de bioscoop
heb m al paar weken op me laptop staan, moet alleen nog de zin krijgen om m te kijken
yupsdave wrote:dus lang leve internetAniThing wrote:ben er ook wel benieuwd naar
moet m nog kijken maar vind het nou niet echt een film voor in de bioscoop
Blijf hopen op een verfilming van de Silmarillion. Meerdere keren gelezen en is zo vet!G1LL wrote:Nagelaten vertellingen heeft volgens mij nog een paar mooie verhalen (ondanks dat ik het niet gelezen heb).dave wrote:Vermakelijk ja maar niet de beste, want dat is deel 2 met kop en schouders. Al met al een waardige trilogyAniThing wrote:hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk![]()
Hopelijk is Peter Jackson nog niet klaar met dit soort films
Topfilm!dave wrote:Wil vanavond een poging wagen met 'The Imitation Game'
Hoor goede verhalen daar over. Oorlog films trekken altijd wel mijn aandacht. Zeker Tweede Wereld oorlogsfilms.
Ja dat kan je wel zeggen. Helden zijn het, anders hadden wij nu Duits gepraat.Broken Balance wrote:Topfilm!dave wrote:Wil vanavond een poging wagen met 'The Imitation Game'
Hoor goede verhalen daar over. Oorlog films trekken altijd wel mijn aandacht. Zeker Tweede Wereld oorlogsfilms.
waarom doen ze dat niet dan?ErikZ wrote:@Henk-Jan
Dat gaat ie ook doen, is al bekend.
Echter verlopen de film rechten vanaf volgend jaar over de Tolkien verhalen en de familie Tolkien heeft laten weten geen filmrechten meer te verlenen aan Peter Jackson![]()
En wat gaat die knuppel doen: zelf verhalen schrijven over de wereld van Tolkien
Ja die is vet hè! Vooral als je je bedenkt dat het echt gebeurd is..tijntjuh120 wrote:Net Lone Survivor gezien, wat een film!Heeft behoorlijk wat indruk op me gemaakt.
hoop dat ze snel met 3D versie komendave wrote:Vanavond Interstellar kijkenZeer benieuwd naar. Ben een fan van Nolan
Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...Steffnov wrote:Gister Interstellar gekeken, wauwdie gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...
Niet alles hoeft een Fight Club-esque twist op het eind te hebben om een klassieker te zijnRickzel wrote:Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...Steffnov wrote:Gister Interstellar gekeken, wauwdie gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...
Dit vond ik juist het enige hele kleine minpuntje aan de film. Alles was vrij realistisch te noemen tot op dat punt, dus dat vond ik (ondanks dat het wel goed doordacht was) een beetje jammer. Verder idd fantastische film.dave wrote:Interstellar is inderdaad erg vet. Het einde was mooi bedacht door Nolan met de boekenkast.
Vorige week ook gezien, het einde had ik ook niet verwachtKepro wrote:Gisteren American Sniper gezien, prima film met een einde wat ik nog niet kende/niet zag aankomen.
Gewoon hele vette film inderdaad! En voorspelbaar wil ik het ook niet noemen, maar toen ze het in het begin over een "spook" hadden en ik wist al een beetje waar de film over zou gaan had ik al meteen wel een vermoeden dat hij dat was zeg maar.Steffnov wrote:Niet alles hoeft een Fight Club-esque twist op het eind te hebben om een klassieker te zijnRickzel wrote:Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...Steffnov wrote:Gister Interstellar gekeken, wauwdie gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...
Daarnaast voelde het voor mij niet als "voorspelbaar", in ieder geval niet op een negatieve manier. Het is daarnaast ook vooral de uitvoering die Interstellar zo bizar goed maakt.
Heb hem gister gekeken, snap niet wat iedereen er zo leuk aan vind, was blij toen die afgelopen was.Broken Balance wrote:Topfilm!dave wrote:Wil vanavond een poging wagen met 'The Imitation Game'