Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Gister Interstellar gekeken, wauw

die gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...
Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...
Niet alles hoeft een Fight Club-esque twist op het eind te hebben om een klassieker te zijn

Daarnaast voelde het voor mij niet als "voorspelbaar", in ieder geval niet op een negatieve manier. Het is daarnaast ook vooral de uitvoering die Interstellar zo bizar goed maakt.
Gewoon hele vette film inderdaad! En voorspelbaar wil ik het ook niet noemen, maar toen ze het in het begin over een "spook" hadden en ik wist al een beetje waar de film over zou gaan had ik al meteen wel een vermoeden dat hij dat was zeg maar.
Maar hoe dat daarna uitgevoerd werd had je natuurlijk in geen 100 jaar kunnen bedenken, dat was zo bizar mooi in beeld gebracht en verteld. Ga hem aankomend weekend nog maar een keer kijken...

En die muziek van Hans Zimmer

Heb na die film echt een hele soundcloud pagina gedownload en op m'n telefoon gezet met alleen maar van die film muziek.