Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 17:27 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
AniThing schreef:
ben er ook wel benieuwd naar
moet m nog kijken maar vind het nou niet echt een film voor in de bioscoop

dus lang leve internet :thumbup:

yups

heb m al paar weken op me laptop staan, moet alleen nog de zin krijgen om m te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 17:59 

Hardtraxx Elite

Wil vanavond een poging wagen met 'The Imitation Game'
Hoor goede verhalen daar over. Oorlog films trekken altijd wel mijn aandacht. Zeker Tweede Wereld oorlogsfilms. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:17 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
dave schreef:
AniThing schreef:
hobbit deeltje 3 afgekeken en was wel weer vermakelijk :D

Vermakelijk ja maar niet de beste, want dat is deel 2 met kop en schouders. Al met al een waardige trilogy :D
Hopelijk is Peter Jackson nog niet klaar met dit soort films

Nagelaten vertellingen heeft volgens mij nog een paar mooie verhalen (ondanks dat ik het niet gelezen heb).

Blijf hopen op een verfilming van de Silmarillion. Meerdere keren gelezen en is zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:42 

Kraak... Piep...

dave schreef:
Hoor goede verhalen daar over. Oorlog films trekken altijd wel mijn aandacht. Zeker Tweede Wereld oorlogsfilms. :P

Topfilm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 09:30 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
dave schreef:

Topfilm!

Ja dat kan je wel zeggen. Helden zijn het, anders hadden wij nu Duits gepraat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

@Henk-Jan

Dat gaat ie ook doen, is al bekend.

Echter verlopen de film rechten vanaf volgend jaar over de Tolkien verhalen en de familie Tolkien heeft laten weten geen filmrechten meer te verlenen aan Peter Jackson xd

En wat gaat die knuppel doen: zelf verhalen schrijven over de wereld van Tolkien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:24 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
@Henk-Jan

Dat gaat ie ook doen, is al bekend.

Echter verlopen de film rechten vanaf volgend jaar over de Tolkien verhalen en de familie Tolkien heeft laten weten geen filmrechten meer te verlenen aan Peter Jackson xd

En wat gaat die knuppel doen: zelf verhalen schrijven over de wereld van Tolkien :cry:

waarom doen ze dat niet dan?
tis nou niet dat er kut films van maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:03 

Hardtraxx Elite

Net Lone Survivor gezien, wat een film! :oh: Heeft behoorlijk wat indruk op me gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:45 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Net Lone Survivor gezien, wat een film! :oh: Heeft behoorlijk wat indruk op me gemaakt.

Ja die is vet hè! Vooral als je je bedenkt dat het echt gebeurd is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 11:59 

Hardtraxx Elite

Vanavond Interstellar kijken xd Zeer benieuwd naar. Ben een fan van Nolan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Vanavond Interstellar kijken xd Zeer benieuwd naar. Ben een fan van Nolan :thumbsup:

hoop dat ze snel met 3D versie komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Gisteren American Sniper gezien, prima film met een einde wat ik nog niet kende/niet zag aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

Gister Interstellar gekeken, wauw :worship: die gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gister Interstellar gekeken, wauw :worship: die gaat sowieso het lijstje met klassiekers direct in...

Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:02 

Hardtraxx Elite

Interstellar is inderdaad erg vet. Het einde was mooi bedacht door Nolan met de boekenkast. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:

Vond hem ook heeeeel vet, maar zag je de "conclusie" niet al van 100 kilometer aankomen? Het was natuurlijk best vaag, maar had al heel snel het idee hoe het zou verlopen zeg maar...

Niet alles hoeft een Fight Club-esque twist op het eind te hebben om een klassieker te zijn :P Daarnaast voelde het voor mij niet als "voorspelbaar", in ieder geval niet op een negatieve manier. Het is daarnaast ook vooral de uitvoering die Interstellar zo bizar goed maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:33 

Bierkoning

dave schreef:
Interstellar is inderdaad erg vet. Het einde was mooi bedacht door Nolan met de boekenkast. :worship:

Dit vond ik juist het enige hele kleine minpuntje aan de film. Alles was vrij realistisch te noemen tot op dat punt, dus dat vond ik (ondanks dat het wel goed doordacht was) een beetje jammer. Verder idd fantastische film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:40 

Donateur

Vond k juist wel vet, beetje de eindshow was dat. En daarna dat contrast met de rust in dat ziekenhuis. Kicke man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:44 

Hardtraxx Elite

Kon alleen niet het einde geheel thuis brengen. Zat zij nou op die planeet waar haar man/vriend was en was hij nog in leven? Lijkt me eenzaam in vergelijking met hem die gewoon onder de mensen was. . Heeft hij het dan beter getroffen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:04 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Gisteren American Sniper gezien, prima film met een einde wat ik nog niet kende/niet zag aankomen.

Vorige week ook gezien, het einde had ik ook niet verwacht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 01:35 

Hardtraxx Veteran

Net The Imitation Game gekeken. Vond het een vele sterke film en ik sympathiseerde echt enorm met Turing. Vooral de laatste scène was echt heel aangrijpend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Steffnov schreef:

Niet alles hoeft een Fight Club-esque twist op het eind te hebben om een klassieker te zijn :P Daarnaast voelde het voor mij niet als "voorspelbaar", in ieder geval niet op een negatieve manier. Het is daarnaast ook vooral de uitvoering die Interstellar zo bizar goed maakt.

Gewoon hele vette film inderdaad! En voorspelbaar wil ik het ook niet noemen, maar toen ze het in het begin over een "spook" hadden en ik wist al een beetje waar de film over zou gaan had ik al meteen wel een vermoeden dat hij dat was zeg maar.

Maar hoe dat daarna uitgevoerd werd had je natuurlijk in geen 100 jaar kunnen bedenken, dat was zo bizar mooi in beeld gebracht en verteld. Ga hem aankomend weekend nog maar een keer kijken... :thumbsup:

En die muziek van Hans Zimmer :drool: Heb na die film echt een hele soundcloud pagina gedownload en op m'n telefoon gezet met alleen maar van die film muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 23:23 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
dave schreef:

Topfilm!

Heb hem gister gekeken, snap niet wat iedereen er zo leuk aan vind, was blij toen die afgelopen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 01:38 

Hardtraxx Veteran

Interstellar. :worship: :worship: :worship:
Alleen maar hulde voor deze film. Hoge verwachtingen en zelfs die zijn overtroffen. Het verhaal was meeslepend van begin tot eind, de muziek paste er perfect bij. Ik vond het echt ontzettend mooi. Laatste scène was toch wel een beetje een tranentrekkertje. :$ Wauw wat heb ik hier van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 03:01 

Kraak... Piep...

Ook Interstellar gezien, in een woord: Wauw. Gaat mijn top 3 van beste films wel in.
Hoe alles op het einde zo bij elkaar komt terwijl alles zo chaotisch is van tevoren.
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic